• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Is de code niet voor iedereen hetzelfde? xd


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    Is de code niet voor iedereen hetzelfde? xd

    ja, maar als je die aan iedereen gaat geven, zit je alleen jezelf in de weg...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    lukesirwin schreef:
    Is de code niet voor iedereen hetzelfde? xd


    Jawel, maar iedereen heeft een speciale link in die mail gekregen die alleen hij/zij kan gebruiken, als iemand anders dat doet kom je bij de gewone verkoop uit.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ga samen met mijn beste vriendin kaartjes kopen, hopelijk die met de soundcheck! I AM SO EXCITED

    we hebben even gekeken. zonder die link kom je er inderdaad niet. want als je naar ticketmaster zelf gaat staat er gewoon 11 juli en vanuit die mail wel 9 juli.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ohh dan koop ik ze (hopelijk) gewoon 11 juni. ^^

    Gewoon heel stalkerig zitten wachten. Hehe c:


    wat was dit ookalweer

    NinjaTurtle schreef:
    we hebben even gekeken. zonder die link kom je er inderdaad niet. want als je naar ticketmaster zelf gaat staat er gewoon 11 juli en vanuit die mail wel 9 juli.


    Maar sound check staat er niet bij, want als je daar naar doorklikt, kom je weer bij de gewone site. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Wat moet je invullen om kaartjes te kopen?

    Ik ga ze ook kopen in de pre-sale maar ik moet weten wat je allemaal moet invullen; rekeningnummer etcetera. Iemand enig idee?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ladris schreef:
    Wat moet je invullen om kaartjes te kopen?

    Ik ga ze ook kopen in de pre-sale maar ik moet weten wat je allemaal moet invullen; rekeningnummer etcetera. Iemand enig idee?


    Je moet inloggen op je Ticketmasteraccount en dan gaat alles vanzelf c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    (...)

    Je moet inloggen op je Ticketmasteraccount en dan gaat alles vanzelf c:


    Ik heb daar al een account alleen heb ik nog niets gekocht. Maar ze moeten toch je rekeningnummer weten enzo?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Maar sound check staat er niet bij, want als je daar naar doorklikt, kom je weer bij de gewone site. ;x

    Sound check zal dan wel niet bij de presale horen he.
    maar ik lees net dat ze er wel bij zitten. maar dat zal morgen dan wel gewoon duidelijk worden tijdens het doorklikken.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ladris schreef:
    (...)

    Ik heb daar al een account alleen heb ik nog niets gekocht. Maar ze moeten toch je rekeningnummer weten enzo?

    ja, want ze moeten toch het geld af kunnen schrijven ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ga met een vriendin, hopen op sta plaatsen en anders zit...
    Maar ik ben benieuwt :D

    Ladris schreef:
    (...)

    Ik heb daar al een account alleen heb ik nog niets gekocht. Maar ze moeten toch je rekeningnummer weten enzo?


    Nee, je logt daar in en dan moet je inloggen bij je bank. Gewoon elke keer als je daar iets koopt moet je elke keer inloggen en dan via je bank betalen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    lukesirwin schreef:
    Ja. Ik twijfel heel erg of ik het wil doen. Ga jij doen of niet?


    Nee. Vind het uiteindelijk toch te duur. Ik ben meer van One Direction, dus het ligt anders voor mij. Dit betekent niet dat ik een "fake" fan van 5SOS ben, want dat ben ik zeker niet. Ik ben gewoon later bij gekomen en ken ze nog niet zo lang als anderen, dus vind ik het niet nodig om die plekken voor een ander in te nemen. En mijn ouders willen het ook niet.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:31 ]