• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Dit is een oude League of Legends drawing, veel mensen denken dat het de Jessica Nigri cosplay is maar dat is het dus niet. :c
    Ik ben er stiekem toch trots op, ook al is de pose raar. :')


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Tekeningen van een tijdje geleden:




    Swatz schreef:
    Tekeningen van een tijdje geleden:






    Nice! Heb je weleens met linosnedes gewerkt? Zou wel iets voor jou zijn denk ik (:

    Dinosaurius schreef:
    (...)

    Nice! Heb je weleens met linosnedes gewerkt? Zou wel iets voor jou zijn denk ik (:


    Tnx (:
    Ja, ik heb weleens met linosnedes gewerkt op school. Is best leuk, alleen jammer dat het zo lang duurt haha :')

    Dinosaurius schreef:
    (...)

    Nice! Heb je weleens met linosnedes gewerkt? Zou wel iets voor jou zijn denk ik (:


    Ik houd zoveel van jouw tekenstijl, damn *.*


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Sivir schreef:
    (...)

    Ik houd zoveel van jouw tekenstijl, damn *.*


    Haha bedankt! Leuk om te horen (:

    Yaaaash, ik heb in anderhalf uur Baymax gemaakt met het tablet van mijn vriend =3 Ik vind hem zo leuk geworden!



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^I love him! (H)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 21:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gonplei schreef:
    Yaaaash, ik heb in anderhalf uur Baymax gemaakt met het tablet van mijn vriend =3 Ik vind hem zo leuk geworden!




    BAYMAXX (H)


    take me back to the basics and the simple life

    Gonplei schreef:
    Yaaaash, ik heb in anderhalf uur Baymax gemaakt met het tablet van mijn vriend =3 Ik vind hem zo leuk geworden!




    Omg I love it *_*


    I just caught the wave in your eyes

    Gonplei schreef:
    Yaaaash, ik heb in anderhalf uur Baymax gemaakt met het tablet van mijn vriend =3 Ik vind hem zo leuk geworden!




    BAYMAX <3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly



    Houtskool-/contécombi van dr. House ^^


    JDN.

    Joszie schreef:



    Houtskool-/contécombi van dr. House ^^


    O.O wauw


    take me back to the basics and the simple life






    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Joszie schreef:



    Houtskool-/contécombi van dr. House ^^


    Nice ^^ Hebben ongeveer dezelfde stijl, ik moet weer tijd vinden om te tekenen. I love this drawing :3

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 21:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel