• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hier twee van mijn meest recente potlood werken
    1.


    2.


    I just caught the wave in your eyes

    Pelekai schreef:
    (...)
    Ik heb een Wacom Intuos small. Erg fijn ding. ^^

    Oke, ja ik zat te kijken naar een medium


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Oke, ja ik zat te kijken naar een medium

    Ja, dat kan natuurlijk ook, maar ik neem hem mee naar school, vandaar small. Als je 'm thuislaat is medium of large inderdaad een fijne grootte. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Ja, dat kan natuurlijk ook, maar ik neem hem mee naar school, vandaar small. Als je 'm thuislaat is medium of large inderdaad een fijne grootte. ^^

    Ja, maar alleen is dat wel gelijk wat duurder helaas ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Tekening van ariel waar ik een paar dagen geleden mee ben begonnen ^^ ze is nog lang niet af, haar haar moet nog helemaal gedaan worden en ik denk dat ik ook haar gezicht nog een beetje ga veranderen n.n


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Klang schreef:



    Tekening van ariel waar ik een paar dagen geleden mee ben begonnen ^^ ze is nog lang niet af, haar haar moet nog helemaal gedaan worden en ik denk dat ik ook haar gezicht nog een beetje ga veranderen n.n


    Leuk!
    En die puntenslijper is geweldig! :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klang schreef:



    Tekening van ariel waar ik een paar dagen geleden mee ben begonnen ^^ ze is nog lang niet af, haar haar moet nog helemaal gedaan worden en ik denk dat ik ook haar gezicht nog een beetje ga veranderen n.n

    Ik heb precies van die een tutorial gemaakt haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @gonplei aw, heel erg bedankt n.n
    @lizor oh wow, ik heb hem gekeken en hij is echt heel erg mooi *.*


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Procesfoto van mijn tekening van Mario Götze, ben bezig met het inkleuren van de laatste Götze en dan moet ik nog even wat aan de achtergrond doen, maar dat zie ik dan wel weer. Hoop dat ik vrijdag verder kan (vorige week maandag heb ik er voor het laatst aan gewerkt, verder nog geen tijd voor gehad, mijn tekening ligt op school dus ik kan alleen na school tot maximaal half 5 dus het duurt nog wel even totdat het af is haha)


    er is nog zoveel dat ik moet verbeteren, ugh



    Oh, en enjoy mijn pak appelsap voor scheikunde, deze is met kleurpotlood en fineliners, haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Klang schreef:
    @gonplei aw, heel erg bedankt n.n
    @lizor oh wow, ik heb hem gekeken en hij is echt heel erg mooi *.*

    Dank je (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik probeer pas sinds kort weer te tekenen, dus deze twee tekeningen zijn eigenlijk vooral basis zodat ik kan oefenen.
    Bij de tweede ben ik bijvoorbeeld anatomie aan het oefenen. ;v;



    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik heb een vraagje: ik wil heel graag leren hoe ik dit soort tekeningen kan maken en dan gaat het me vooral om het leren van de anatomie, maar hoe kan ik dit het beste doen behalve heel veel oefenen? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vroeger kon ik vooral dat soort tekeningen maken, dat ben ik helaas verleerd. Ik kan me wel herinneren dat ik goed keek naar hoe den lijnen liepen. Erg hoekig in dit geval en hoe de verhoudingen zijn van elk lichaamsdeel. En eh tja, toch veel oefenen en kijken naar die tekeningen en vooral kijken hoe ze (waarschijnlijk) zijn opgebouwd.


    I just caught the wave in your eyes




    Mijn eerste tekeningen ooit. :') Ik verveelde me tijdens de les, dus ja.. Hoe tekenen jullie haar? Tips, misschien? ^^

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 21:26 ]

    Shipping schreef:




    Mijn eerste tekeningen ooit. :') Ik verveelde me tijdens de les, dus ja.. Hoe tekenen jullie haar? Tips, misschien? ^^
    Ze zijn alleen een beetje klein, zie ik nu.


    Ze werken bij mij niet.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.