• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lizor schreef:
    Sirius Black (:



    Ik vind de techniek echt supermooi :3 Ik vind alleen het rechteroog totaal niet matchen met zijn linkeroog, haha. Ik hoop niet dat je het verkeerd opvat, maar als ik mijn hand op de rechterkant leg, vind ik hem echt verschrikkelijk mooi.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Ik vind de techniek echt supermooi :3 Ik vind alleen het rechteroog totaal niet matchen met zijn linkeroog, haha. Ik hoop niet dat je het verkeerd opvat, maar als ik mijn hand op de rechterkant leg, vind ik hem echt verschrikkelijk mooi.

    Thanks (: en ja hij klopt niet helemaal qua verhoudingen, ook zijn neus klopt niet helemaal (: maar bedankt!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tsuchiya schreef:
    And.. dude.


    wwwwoow
    Met pen? :o


    --

    Lizor schreef:
    (...)
    Thanks (: en ja hij klopt niet helemaal qua verhoudingen, ook zijn neus klopt niet helemaal (: maar bedankt!


    Nahw, goed dat je het zelf ook ziet! Dat beteken dat je er wel oog voor hebt, nu je het zegt klopt de neus inderdaad niet helemaal. Misschien kun je zijn rechterkant als een soort schaduw vervagen, haha. Maar je hebt het wel in je, want de linkerkant is echt heel mooi!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Nahw, goed dat je het zelf ook ziet! Dat beteken dat je er wel oog voor hebt, nu je het zegt klopt de neus inderdaad niet helemaal. Misschien kun je zijn rechterkant als een soort schaduw vervagen, haha. Maar je hebt het wel in je, want de linkerkant is echt heel mooi!

    Ja, ik heb het wel geprobeerd, maar het valt niet echt meer uit te gummen helaas. Nou ja, het was toch maar een snelle schets achtige tekening (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Svarog schreef:
    (...)
    wwwwoow
    Met pen? :o

    Ja, met pen ;p Haha. Dat vind ik altijd wat fijner tekenen dan potlood.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 22:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ja, met pen ;p Haha. Dat vind ik altijd wat fijner tekenen dan potlood.

    Dat vind ik knap!
    Ik ga automatisch schetsen, dus met pen wordt dat dan altijd heel slordig :')


    --

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ja, met pen ;p Haha. Dat vind ik altijd wat fijner tekenen dan potlood.


    Dat is best knap,

    Zelf doe ik het ook met fineliner. Al krijg ik niet hele mooie tekeningen daardoor.


    Vampire + Servant = Servamp



    Ik heb deze gisteren in 3 uurtjes gemaakt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Gisteren de laatste tekenles van dit schooljaar gehad :c Maar natuurlijk heb ik mijn tekening nog niet af :') Dus ik zal na schooltijd nog wel een paar keer bezig zijn denk ik (er wordt alleen becijferd wat af is, gelukkig. Maar ik wil wel zoveel mogelijk af hebben haha)

    Mijn progres:


    Deze is nu in ieder geval af :D Alleen niet tevreden over de rechterhand, maar dat lukte gewoon helemaal niet (ben er een uur mee bezig geweest en toen dacht ik "Laat ik maar gewoon verder gaan tekenen want dit gaat toch nooit meer werken haha"


    Dit had ik nog in de laatste les kunnen inkleuren :)


    Ben gisteren na school ook nog even langs het tekenlokaal gegaan om verder te kleuren (had maar een halfuurtje als ik de bus niet wilde missen), dus dit is wat ik tot nu toe heb :)

    Morgen ga ik na school ook nog eraan werken, hopelijk kan het tot half 5 want anders kan ik weer maar een halfuurtje haha, en dan hoop ik dat ik deze tekening ook af heb en dan hoef ik alleen nog maar de derde tekening af te maken en de achtergrond (what the fuck kan ik als achtergrond doen dan, ik vind dat grijze wel wat hebben eigenlijk)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit is mijn onafgemaakte tekening voor KCV :')


    --



    De verhoudingen lukken niet echt maar ach.. :')
    Referentiefoto:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 17:29 ]


    take me back to the basics and the simple life

    @ Svarog: Haha, dank je wel voor het compliment ;3 Ik schets zelf ook, maar als ik het heel goed uitgewerkt hebt in mijn hoofd en het al redelijk onder de knie heb, dan komt het er wel redelijk goed uit. De meeste foutjes maskeer ik dan door de schaduwen toe te voegen of iets anders overheen te tekenen. Hehe. But you're quiet impressive yourself! That drawing is awesome, you kicked ass with the shadows.
    @ Orochi: Hehe, thanks :3. Ik doe het alleen met fineliner als ik heel lichtjes met potlood heb getekend. Maar ja, het moet in ieder geval wel passen bij de tekening vind ik zo. And that drawing is so cute. Little, sweet beast :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    @ Svarog: Haha, dank je wel voor het compliment ;3 Ik schets zelf ook, maar als ik het heel goed uitgewerkt hebt in mijn hoofd en het al redelijk onder de knie heb, dan komt het er wel redelijk goed uit. De meeste foutjes maskeer ik dan door de schaduwen toe te voegen of iets anders overheen te tekenen. Hehe. But you're quiet impressive yourself! That drawing is awesome, you kicked ass with the shadows.
    @ Orochi: Hehe, thanks :3. Ik doe het alleen met fineliner als ik heel lichtjes met potlood heb getekend. Maar ja, het moet in ieder geval wel passen bij de tekening vind ik zo. And that drawing is so cute. Little, sweet beast :3.


    Hahaha, ik schets met pen ook altijd schaduwen over de fouten die ik heb gemaakt :')
    En thanks! :3


    --

    Svarog schreef:
    (...)

    Hahaha, ik schets met pen ook altijd schaduwen over de fouten die ik heb gemaakt :')
    En thanks! :3

    Haha, nice, I thought I'd was the only one :') And no probs. :3

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 18:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.