• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als het goed is nu wel. ^^




    Clarke en Bellamy van The 100 + Minho van The Maze Runner ^^ (klik voor groter c: )

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:46 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mundane schreef:


    Clarke en Bellamy van The 100 + Minho van The Maze Runner ^^ (klik voor groter c: )


    Bellarke <3

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 20:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Ze is af. ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.



    Een wasbeer want wasberen zijn baas.

    Op school zijn we bezig met het namaken van een schilderij, en ik dacht 'Oh leuk! Laat ik starry starry night van vincent van gogh kiezen!' :') Die streepjes zijn echt zeer kut om te maken, maar ik ben nu ongeveer op een derde! dat we eigenlijk nog maar 1 blokuur (100 minuten) hebben telt ff niet mee. Ik ben al trots op het feit dat ik al zo ver ben :Y) Er zit nu dus zo'n 8 a 10 uur werk in, en met het eerst schetsen tel je er nog twee uur bij op.



    Verder ben ik nog steeds bezig met het namaken van deze foto van Kaya Scodelario, ik heb alleen de afgelopen weken niet echt veel tijd gehad, maar ik hoop hem eind volgende week, als de vakantie afgelopen is, af te hebben! Hier zit nu zo'n 10 a 13 uur in, ik tel niet maar dit is ongeveer.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik hou echt van dat schilderij van van Gogh (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Ik hou echt van dat schilderij van van Gogh (:


    Ik ook, het namaken is alleen echt rotwerk :')


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Ik ook, het namaken is alleen echt rotwerk :')


    Dat geloof ik best, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Dat geloof ik best, haha.


    Mooizo. Het is gewoon zo irritant, en dan komt je bevo lerares aanzetten met 'Nee! Je moet die kleuren niet al op je palet mengen!' -.- Het spijt me zeer maar als ik elk streepje op het papier moet gaan mengen wordt t m al helemaal niet :')


    take me back to the basics and the simple life

    Dinosaurius schreef:



    Een wasbeer want wasberen zijn baas.


    Oh wauw, die is echt mooi. Ik hou wel een beetje van die stijl - als ik dat zo kan noemen - :3

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 20:47 ]


    --

    Svarog schreef:
    (...)

    Oh wauw, die is echt mooi. Ik hou wel een beetje van die stijl - als ik dat zo kan noemen - :3


    Thanks so much! Ik weet niet of je wel eens in Photoshop 'tekent' maar als je dat wel doet; gebruik Ink brushes. Die zijn leuk :D

    Dinosaurius schreef:
    (...)

    Thanks so much! Ik weet niet of je wel eens in Photoshop 'tekent' maar als je dat wel doet; gebruik Ink brushes. Die zijn leuk :D

    Helaas heb ik geen photoshop of tekentablet :')
    Ik zou het wel graag willen, maar het kost (veel) geld + ik heb geen flauw idee hoe het werkt Cx


    --

    Svarog schreef:
    (...)
    Helaas heb ik geen photoshop of tekentablet :')
    Ik zou het wel graag willen, maar het kost (veel) geld + ik heb geen flauw idee hoe het werkt Cx


    Awhh het is het geld wel waard hoor! En ik snapte er ook niks van toen ik begon :'D Maar je leert het vanzelf als je blijft oefenen.

    Je kunt Cs6 vast wel gratis downloaden, misschien via een kennis die het Adobe pakket heeft of via een torrent. En het goedkoopste tekentablet is iets van 15,- ofzo :D DO IT

    Dinosaurius schreef:
    (...)

    Awhh het is het geld wel waard hoor! En ik snapte er ook niks van toen ik begon :'D Maar je leert het vanzelf als je blijft oefenen.

    Je kunt Cs6 vast wel gratis downloaden, misschien via een kennis die het Adobe pakket heeft of via een torrent. En het goedkoopste tekentablet is iets van 15,- ofzo :D DO IT
    '

    Ik ben bijna jarig (8 maart)
    Dus misschien kan ik het ook wel voor mijn verjaardag vragen :3
    En bedankt voor de tips c:


    --