• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ah. Fuck all of you.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mortrydd schreef:
    Ah. Fuck all of you.


    Wauw... Sprakeloos... Heb je procesfoto's? Ik wil graag zien hoe je zoiets, zoiets... Gevoeligs maakt.


    Tijd voor koffie.

    Pam pam pam



    Wat ik tot nu toe heb (2/3e af :) )


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kvatch schreef:
    (...)
    Wauw... Sprakeloos... Heb je procesfoto's? Ik wil graag zien hoe je zoiets, zoiets... Gevoeligs maakt.


    Helaas niet. En tja. Ik heb al mijn gevoelens er in losgelaten.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Terug met een nieuwe tekening bezig :)


    http://i.imgur.com/DrYJjcN.jpg

    Mortrydd schreef:
    Ah. Fuck all of you.



    Ho shit zeg. Het raakt me ;o


    wat was dit ookalweer

    Het is niet echt een tekening ofzo, maar hij is wel zelf gemaakt en ik ben er heel erg blij mee c:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 22:06 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Niet helemaal tevreden mee, maar het kon erger xd


    http://i.imgur.com/t1AR4wN.jpg

    Wat een talenten. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mix tussen Link en Luffy. Ik heb dit voor mijn vriendje getekend als verassing, omdat hij een groot fan is van The Legend of Zelda, One Piece en mijn tekeningen. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mashtonx schreef:
    Het is niet echt een tekening ofzo, maar hij is wel zelf gemaakt en ik ben er heel erg blij mee c:



    Yaaaas dit is een werkje naar mijn hart (H) 5sos (:


    I just caught the wave in your eyes

    Pelekai schreef:
    Mix tussen Link en Luffy. Ik heb dit voor mijn vriendje getekend als verassing, omdat hij een groot fan is van The Legend of Zelda, One Piece en mijn tekeningen. (krul)


    Gaaf! Ik neem aan dat jij een tekentablet hebt haha, welke heb je? Ik wil er namelijk ook een gaan kopen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Gaaf! Ik neem aan dat jij een tekentablet hebt haha, welke heb je? Ik wil er namelijk ook een gaan kopen

    Ik heb een Wacom Intuos small. Erg fijn ding. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Ik heb een Wacom Intuos small. Erg fijn ding. ^^


    Die heb ik ook, en is inderdaad heel erg fijn


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Pelekai schreef:
    Mix tussen Link en Luffy. Ik heb dit voor mijn vriendje getekend als verassing, omdat hij een groot fan is van The Legend of Zelda, One Piece en mijn tekeningen. (krul)




    Aw, zo awsome.


    Vampire + Servant = Servamp