• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Die vind ik echt prachtig *_*


    Dankje! ^^
    Het schilderij is nu trouwens af, met een ijsrots op de achtergrond haha
    Ben alleen vergeten een foto te nemen :')


    --

    Voor de kunstenaars: gebruiken jullie een doezelaar? Zo ja: waar heb je die gekocht, hoe duur was het en vind je het nuttig?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    Voor de kunstenaars: gebruiken jullie een doezelaar? Zo ja: waar heb je die gekocht, hoe duur was het en vind je het nuttig?

    Ik moest ze toen hebben voor school en heb ze gekocht bij de pippo's. Volgens mij 3 euro voor een pakje met wat verschillende maten. Als je weet hoe je er mee moet omgaan is het echt heel nuttig vind ikzelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''




    Oeps, de foto is een beetje niet zo scherp haha. Zal woensdag kijken of ik een duidelijkere foto kan maken haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jazzie schreef:
    Voor de kunstenaars: gebruiken jullie een doezelaar? Zo ja: waar heb je die gekocht, hoe duur was het en vind je het nuttig?


    Ik gebruik m soms nog wel eens, maar niet vaak.
    En heel eerliijk, ik heb m uit het tekenlokaal gejat :/


    Stenenlikker

    Sucre schreef:
    (...)
    Ik moest ze toen hebben voor school en heb ze gekocht bij de pippo's. Volgens mij 3 euro voor een pakje met wat verschillende maten. Als je weet hoe je er mee moet omgaan is het echt heel nuttig vind ikzelf.

    Pippo's? Dat hebben we hier niet, dus ik heb ook geen flauw idee wat voor een winkel dat is. Maar de prijs valt wel ontzettend mee, zeg!
    Ik zocht ze namelijk, niet gevonden, maar toen speurde ik wat op het internet en vond iets dat je het zelf kunt maken. Daar heb ik eigenlijk heel geen interesse naar; ik wil het eenvoudigweg uit de winkel hebben.


    Elrohir schreef:
    (...)
    Ik gebruik m soms nog wel eens, maar niet vaak.
    En heel eerliijk, ik heb m uit het tekenlokaal gejat :/

    Hadden wij dat maar bij tekenen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Na drie uur . Voor mn aller eerste keer vind jk hem echt geweldig:)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omg. Iedereen zegt tegen me dat ik supermooi kan tekenen, al mijn hele leven lang. En toen bekeek ik deze plaatjes en voelde ik me klein :3
    Mooie tekeningen echt waar! Ik zou ook wat willen dumpen maar ik weet niet hoe :Y)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ik ben er stiekem heel trots op, let op getekende boobies :P dus voor de fijn gevoelige mensen een spoiler knop.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    xAmayax schreef:
    Omg. Iedereen zegt tegen me dat ik supermooi kan tekenen, al mijn hele leven lang. En toen bekeek ik deze plaatjes en voelde ik me klein :3
    Mooie tekeningen echt waar! Ik zou ook wat willen dumpen maar ik weet niet hoe :Y)

    Dit had ik toen ik naar het Grafisch Lyceum ging. Altijd was ik de beste van de klas enzo, tot ik daar op school kwam. Ik had me ingeschreven op Visualiseren, maar kreeg al enorm snel door dat ik echt niet tegen de rest op kon en heb zins dien bijna geen potlood meer aangeraakt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Donar schreef:
    Ik ben er stiekem heel trots op, let op getekende boobies :P dus voor de fijn gevoelige mensen een spoiler knop.


    Oh no, boobies! Aaaahhh, nudity! D:

    Hehe, great drawing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Oh no, boobies! Aaaahhh, nudity! D:

    Hehe, great drawing.
    haha tnx :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    Het is niet echt een tekening, maar ik heb het wel eerst moeten tekenen alvorens ik het kon schilderen, telt dit ook? :')
    In ieder geval, het is voor een schoolopdracht en het is een zelfportret.
    Alleen jammer dat het nog niet af is en dat ik niet weet wanneer ik er verder aan kan werken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Donar schreef:
    (...)haha tnx :P

    No problem :P Hoe lang ben je ermee bezig geweest?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    No problem :P Hoe lang ben je ermee bezig geweest?
    paar uurtjes heb er eigenlijk niet zo bij stil gestaan.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.