• Versie 2.0


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!
    *Edit: Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gebruikt worden :]
    Er staat nu een stop op alle vrouwen! Het worden er een beetje te veel nu >.<

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als mythisch wezen, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Meredith Jones - TheHorcrux 2
    -Victoire Lizzy Barton - Hecuba 2
    -Alicia Smith - StoryWriterx 11
    -Valérie 'Val' Desmarais - XDazzle 9
    -Lilith Sophie Hemsworth- Mudita 9
    -Ceciellia Marianne Grey - Aswium 12

    -Tyler Jay Moreno - Bohen 4
    -Matthew Carter Hastings - Rejects 7
    -Chano Eliano Benvenuto - Daoine 6
    -Axel Castiel Woods - Magnus 6
    -Ash Davon Adams - Magnus 12
    -Jay Matthew Adams - Magnus 12
    -

    Leraren
    -Christian 'Chris' Dylans - Kahuna 7
    -Jessica Smith - MoonEye 8

    Monsters/Mythische wezens
    -Aishlinn Mary Summers- Meermin- TheHorcrux 2
    -Athene Maeve Thomson- Heks- Amarela 1
    -Amalia Oceane Hartlyn- Meermin- Daoine 2
    -Catherina "Cath" Rose Reign- Vampier- Bohen 5
    -Mackenzie Allison Anderson- Weerwolf- MrFluke 6
    -Ocean Hale- Meermin- Promisess 4
    -Lidia Turns - Vampire- ArianatorXx 6

    -Gabriel Elijah Wells- Weerwolf - Mudita 2
    -Damon Salvatore- Vampier - Hecuba 2
    -Noah James Summers- Meerman - Mudita 5
    -Cayton North- Meerman - XDazzle 8
    -Jason Daniel DiLaurentes- Meerman - TheHorcrux 8
    -

    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Mudita en ik(TheHorcrux) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven



    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:12 ]


    Little do you know

    Vrouwelijke leerling voor mij, please.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een meisjes heks & dan mijn oude rol? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik een vrouwelijke mythische wezen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mijn Topics :3 een weerwolf voor mij ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een mannelijke leerling en een hybrid?


    El Diablo.

    Resurrect schreef:
    Vrouwelijke leerling voor mij, please.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik voeg jullie toe ^^


    Little do you know

    Amarela schreef:
    Mag ik een meisjes heks & dan mijn oude rol? c:


    Vind ik helemaal goed ^^

    Bohen schreef:
    Mag ik een mannelijke leerling en een hybrid?


    Ik denk niet dat een Hybrid veel verschil maakt met de Weerwolf die we hier hebben, dus ik denk dat we de Hybrids er uit laten. Als Mudita het daar mee eens is ofcourse


    Little do you know

    Ik wil een jongen, leerling a.u.b


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat een Hybrid veel verschil maakt met de Weerwolf die we hier hebben, dus ik denk dat we de Hybrids er uit laten. Als Mudita het daar mee eens is ofcourse


    Een Hybride is toch wel sterker? (Als ik me niet vergis) Is dat toch een mengeling van weerwolf en Vampier ? Het zou eerlijk gezegd wat oneerlijk zijn aangezien deze veel sterker zou zijn. (Maar dan wel zwakkere plekken zal hebben)


    Maar ik ben het ermee eens dat we deze er dus best uit houden, sorry ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mhm, doe dan maar een vrouwelijke vampier


    El Diablo.

    HEY!

    Mag ik mijn oude rollen terug?

    edit; dat zijn Damon, Bae en Vic maar ik vind het ook prima om er 1 of twee weg te doen als dat beter uitkomt c:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 23:01 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam:
    Athene Maeve Thomson
    Leeftijd:
    16
    Rol:
    Witch
    Uiterlijk met foto:
    Elle Fanning


    Athene heeft lang, lichtblond haar tot ongeveer haar middel, ze heeft ook een beetje slag, maar meestal is het stijl. Ze heeft amandelvormige ogen, en haar oogkleur is een lichtblauw, dat in het donker feller wordt. Verder heeft Athene een lichtgetinte huid en heeft ze een lengte van 1M74. Een mooie lengte dus. Verder heeft ze een aantal vrouwelijke rondingen, maar is ze verder wel een slank meisje, hier is Athene trots op. Ze wil haar slanke lichaam ook graag houden, en gebruikt soms haar magie om haar slank te houden.
    Karakter:
    Athene is altijd al heel eigenwijs geweest, vroeger luisterde ze ook naar bijna niemand en deed ze alleen maar wat ze zelf wilde. Nu is het verminderd, ze is gehoorzamer en behulpzamer geworden, maar ze doet nogsteeds wat ze zelf wil, al is dat ook wel minder geworden. Athena is niet echt een vriendelijk meisje, ze is vooral spottend naar mensen, vooral de meerminnen. Tegen haar vrienden is ze wel aardig. Athene wordt heel snel boos, maar dat is meestal snel weer over. De tijd dat ze boos op je is, ontwijkt ze je elke keer als je langskomt of het met haar wil uitpraten, ze wil dan gewoon op dat moment niets meer met je te maken hebben. Verder is Athene niet heel erg geduldig, maar wacht ze wel, als het haar niet te lang duurt tenminste. Verder is Athene heel goed in andere mensen te manipuleren, ze manipuleert mensen niet vaak, maar als het volgens haar nodig is, lukt het haar altijd. Athene is ook zeer ongeduldig, ze kan en wíl niet wachten op mensen. Athene is een beschermer tegenover haar vrienden en zal voor ze door het vuur gaan. Verder houdt Athene ervan om de mensen te pesten die haar territorium binnen treden.
    Extra:
    Athene gebruikt haar magie absoluut niet alleen voor de bomen en de dieren, ze is nog steeds boos op de gewone mensen, die honderden jaren geleden op haar soort hebben gejaagd. Ze heeft daarom twee soorten magie, een goede magie, en een duistere soort magie, waar ze mee de mensen pijn kan doen. Haar hele familie doet hetzelfde, maar Athene is in dit bos geplaats vanwege haar daden. Ze ging volgens haar ouders veel te ver en moest stoppen. Athene wilde dit niet, en ging door. Toen is ze hier geplaats en is haar verteld dat ze geen mensen meer mocht pijn doen, alleen nog maar de bomen en de planten mocht redden. Athene heeft dit genegeerd en is gewoon doorgegaan waar ze altijd mee bezig was. Al doet ze het minder vaak als eerst.

    Ik ga hem zeker nog uitbreiden HAHAH.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 23:06 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Vrouwelijke weerwolf? Of mag er maar een weerwolf zijn?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik wil even melden dat ik mijn rol wss pas maandag kan invullen, ik ben van donderdag tot zondag niet thuis namelijk en morgen heb ik een markt. Ik kan morgenavond wel een beginnetje maken. Ik ga ook vroeg naar bed hahah

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 23:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.