• Versie 2.0


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!
    *Edit: Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gebruikt worden :]
    Er staat nu een stop op alle vrouwen! Het worden er een beetje te veel nu >.<

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als mythisch wezen, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Meredith Jones - TheHorcrux 2
    -Victoire Lizzy Barton - Hecuba 2
    -Alicia Smith - StoryWriterx 11
    -Valérie 'Val' Desmarais - XDazzle 9
    -Lilith Sophie Hemsworth- Mudita 9
    -Ceciellia Marianne Grey - Aswium 12

    -Tyler Jay Moreno - Bohen 4
    -Matthew Carter Hastings - Rejects 7
    -Chano Eliano Benvenuto - Daoine 6
    -Axel Castiel Woods - Magnus 6
    -Ash Davon Adams - Magnus 12
    -Jay Matthew Adams - Magnus 12
    -

    Leraren
    -Christian 'Chris' Dylans - Kahuna 7
    -Jessica Smith - MoonEye 8

    Monsters/Mythische wezens
    -Aishlinn Mary Summers- Meermin- TheHorcrux 2
    -Athene Maeve Thomson- Heks- Amarela 1
    -Amalia Oceane Hartlyn- Meermin- Daoine 2
    -Catherina "Cath" Rose Reign- Vampier- Bohen 5
    -Mackenzie Allison Anderson- Weerwolf- MrFluke 6
    -Ocean Hale- Meermin- Promisess 4
    -Lidia Turns - Vampire- ArianatorXx 6

    -Gabriel Elijah Wells- Weerwolf - Mudita 2
    -Damon Salvatore- Vampier - Hecuba 2
    -Noah James Summers- Meerman - Mudita 5
    -Cayton North- Meerman - XDazzle 8
    -Jason Daniel DiLaurentes- Meerman - TheHorcrux 8
    -

    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Mudita en ik(TheHorcrux) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven



    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:12 ]


    Little do you know

    En ik zal even de laatste reservaties en ingevulde rollen erbij zette :]

    En Saar, is het misschien handig om nu even een stop op de mythische vrouwen te zetten? Het word een beetje veel nu, haha


    Little do you know

    Promisess schreef:
    Als ik mee mag doen dan claim ik alvast Bella Mustang en Kristina Bazan


    Zou je misschien kunnen kiezen tussen een vampier of meermin? Aangezien er nu wel heel veel vrouwlijke mythische wezens zijn, en heel weinig mannen..


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ik heb het wel een keer gehad, dan heb ik een hele rol uitgewerkt en post ik hem net een minuut later dan een ander die dezelfde FC heeft :')
    Heel vervelend want dan moet je weer iemand anders zoeken en dan veranderd bij mij altijd mijn hele personage aangezien ik mijn personages maak op basis van het uiterlijk xd
    En ook ik post mijn personage in één keer, misschien dat ik soms later nog wat aanpas maar ik post niet alleen naam en foto ofzo.. xd


    Ik heb precies hetzelfde en hetzelfde meegemaakt haha :') Ik was hard bezig met mijn rol, wilde ik hem posten leek ik precies dezelfde Fc. te hebben die hem iets eerder had gepost en dan was de zin in het rpg'en wat weg :'). Meestal claim ik niet, maar deze keer deed ik het wel om zeker te zijn ^^


    TheHorcrux schreef:
    En ik zal even de laatste reservaties en ingevulde rollen erbij zette :]

    En Saar, is het misschien handig om nu even een stop op de mythische vrouwen te zetten? Het word een beetje veel nu, haha


    En is goed ^^ Ik verlang al om alle afgewerkte rollen te lezen ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 13:51 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    ^Yep, wil ik ook wel lezen c:
    Als alles af is kunnen ze ook in de story :]

    Maar ja, in een rpg als dit is het handig om een Fc te doen aangezien je met de weerwolven enzo vaak hebt dat mensen de personen uit series gaan kiezen en dan is de kans groot dat iemand dezelfde kiest ..


    Little do you know



    Naam:
    Tyler Jay Moreno.
    Leeftijd:
    18, geboren op 21 juli.
    Rol:
    Leerling.
    Uiterlijk:
    Tyler wordt vaak ouder geschat dan zijn werkelijke leeftijd, dit gebruikt hij dan ook vaak in zijn voordeel. Tyler heeft donkerblond haar wat meestal al snel gewoon goed zit, veel moeite doet hij er dus niet voor. Tyler heeft opvallende groene ogen die hij maar al te graag gebruikt om te charmeren en zijn zin te krijgen. Hij heeft sterke kaaklijnen. Tyler is vrij gespierd en is zo'n 1.85 lang, veel te klagen heeft hij dus niet. Hij heeft hier een daar een paar littekens, sommigen groter dan de anderen. Deze heeft hij door de jaren opgelopen, je kan namelijk niet van hem zeggen dat hij heel voorzichtig is.
    Karakter:
    Tyler is een jongen die veel om zijn vrienden en familie geeft. Hij is erg beschermend over hen en je hebt dus een groot probleem als je aan hen komt. Tyler is over het algemeen een aardige jongen die wel vaak wat sarcastisch uit de hoek komt. Hij is wel het type dat snel vrienden maakt, soms iets te snel waardoor de verkeerde mensen in zijn vriendengroep komen.Tyler staat echter erg bekend om zijn koppigheid, wat soms een enorme irritatie kan zijn voor sommige mensen. Hij staat altijd voor de volle 100% achter zijn mening en niemand kan hem van gedachten laten veranderen. Als hij zijn zin wil hebben kan hij soms behoorlijk zijn zin doordrijven, al weet hij dat hij moet stoppen als hij ziet dat de persoon tegenover hem zich teveel irriteert. Als er iemand vaak in de problemen komt, dan is het Tyler wel. Hij is degene die bijna altijd bij de conflicten is en er dan ook hoogstwaarschijnlijk een deel van uitmaakt. Tyler is een jongen met veel lef en hij ziet vaak het gevaar van dingen niet in. Je kan hem dus wel roekeloos en onvoorzichtig noemen.
    Extra:
    Tyler is hetero en nog single. Tyler is geadopteerd door een rijk gezin toen hij 2 was, zijn biologische ouders kregen steeds meer financiële problemen dus ze besloten dat het beter was. In zijn adoptiegezin heeft Tyler nog een zusje dat anderhalf jaar jonger is dan hem. Tyler heeft het niet moeilijk thuis, met al het geld krijgt hij zowat alles wat hij wil. Zijn adoptieouders zijn echter vaak weg voor werk, en zijn zusje is ook vaak weg met vrienden. Hij voelt zich dus soms wat eenzaam thuis, maar hij lost dat soms op door gewoon mensen uit te nodigen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 14:05 ]


    El Diablo.


    Naam: Rose Marlene Westfield.
    Leeftijd: Het uiterlijk van Rose lijkt op een 17 jarig meisje, haar echte leeftijd is 134.
    Rol: Vampier.
    Uiterlijk met foto: Rose is slank gebouwd, haar schouders en heupen zijn smal. Ze heeft niet zo'n grote borsten maar daar maakt ze zelf geen probleem van, ze heeft niet heel veel spiermassa maar daar heeft ze geen last van doordat ze sterk is omdat ze een vampier is. Rose hangt haar bruine haar meestal los, het zit altijd een beetje verwilderd. Haar groene ogen staan mooi bij haar bruine haar, ze zijn omringd door een laag volle wimpers. Haar neus is smal en Rose vond hem vroeger niet goed bij de rest van haar gezicht passen maar dat kan haar nu niets meer schelen. Met haar 1,73 kun je haar niet klein noemen maar is ze ook niet de allerlangste. Rose is knap maar heeft zichzelf nooit zo ervaren, haar jukbeenderen en kaken zijn scherp. Rose deed vroeger niet veel aan haar kleding en nu kan het haar al helemaal niets meer schelen.
    Karakter: Alles van wat Rose vroeger was is nu verdwenen, ze was een lief en behulpzaam meisje maar dat is nu veranderd in een arrogant en moordend monster, het kan haar allemaal niets meer schelen wat er gebeurd, ze haat zichzelf. Ze is tegen niemand aardig meer en het kan haar niet schelen of ze iemand kwetst maar diep van binnen zit nog altijd het meisje van vroeger verborgen, maar ze is eerder bang om haar naar boven te laten komen dan dat ze het niet kan. Ze lijkt helemaal geen emoties te hebben en de meesten denken dat ze haar emoties heeft uitgezet maar die zijn altijd gebleven, ook al haat ze zichzelf zo erg, ze heeft nooit de neiging gehad om ze uit te zetten. Rose vindt het moeilijk om met anderen om te gaan, ze kwetst ze altijd en heeft daarom de moed opgegeven. Haar grootste droom is dat ze ooit weer vrij kan komen en zichzelf zijn.
    Extra: Rose lijkt geen angsten te hebben maar dat heeft ze wel, ze is bang dat ze zichzelf kwijt raakt, dat ze zichzelf al kwijt geraakt is.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."


    Naam: Ocean Hale.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Rol: Meermin.
    Uiterlijk met foto: Ocean heeft lang blond haar, haar ogen zijn blauw en lijken een gloed te hebben. Ze is 1,73 lang en slank gebouwd. Wanneer ze een staart heeft is die blauw gekleurd. Ocean heeft haar haar meestal los zitten, maar wanneer ze benen heeft maakt ze het meestal vast omdat ze dat fijner vindt zitten. Ze is het vaakst meermin omdat ze niet zo van op benen lopen houdt. Haar benen zijn langer in verhouding met de rest van haar lichaam maar daar is ze wel blij mee. Ocean heeft een lichte huid die in de zomer wel bruin wordt.
    Karakter: Ocean is heel beschermend, ze zal de mensen waarvan ze houdt altijd beschermen ook al moet ze daarvoor haar leven geven. Ze is niet aardig tegen mensen die ze niet kent. Ocean is heel slim en gebruikt die intelligentie ook goed. Ocean legt niet zomaar haar gevoelens open en bloot op tafel, je moet heel veel moeite doen om ook maar een emotie te krijgen. Ze is moeilijk te bereiken en luistert alleen naar de mensen waarom ze geeft, voor de rest doet ze niets. Wanneer ze je heeft beschouwd als iemand die ze niet mag zal je nooit meer een kans krijgen bij haar, alleen als ze je nodig heeft. Haar hart is niet van steen maar ze heeft er geen moeite mee om iemand pijn te doen of te vermoorden. Wanneer ze van je houdt zal ze alles voor je doen.
    Extra: Ocean is bang voor vuur, ze durft er niet in de buurt van te komen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 14:31 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik een vrouwelijke leerling reserveren?


    We all just wanna be somebody

    Mag ik een jongen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Tyler had Denise haar broer wel kunnen zijn, Haha^

    Rejects schreef:
    Mag ik een jongen?


    Leerling?

    @Promisess
    ik had eigenlijk gevraagd of je misschien één van de twee zou kunnen laten vallen aangezien er nu erg veel vrouwlijke mythen zijn en maar twee mannelijke, dus zou je dat misschien kunnen doen of de vampier menselijk laten zijn dat ze tijdens de Rp verandert word ofzo?
    Want er zijn nu echt al teveel vrouwlijke mythen :l


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Tyler had Denise haar broer wel kunnen zijn, Haha^

    (...)

    Leerling?

    @Promisess
    ik had eigenlijk gevraagd of je misschien één van de twee zou kunnen laten vallen aangezien er nu erg veel vrouwlijke mythen zijn en maar twee mannelijke, dus zou je dat misschien kunnen doen of de vampier menselijk laten zijn dat ze tijdens de Rp verandert word ofzo?
    Want er zijn nu echt al teveel vrouwlijke mythen :l



    Oh sorry heb ik niet gelezen :$

    Ja ik verander het wel even.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    TheHorcrux schreef:
    Tyler had Denise haar broer wel kunnen zijn, Haha^


    Hahaha, kan ^^


    El Diablo.

    Promisess schreef:
    (...)


    Oh sorry heb ik niet gelezen :$

    Ja ik verander het wel even.


    Geen probleem, kan gebeuren.


    Little do you know

    StoryWriterx schreef:
    Mag ik een vrouwelijke leerling reserveren?


    We all just wanna be somebody