• Versie 2.0


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!
    *Edit: Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gebruikt worden :]
    Er staat nu een stop op alle vrouwen! Het worden er een beetje te veel nu >.<

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als mythisch wezen, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Meredith Jones - TheHorcrux 2
    -Victoire Lizzy Barton - Hecuba 2
    -Alicia Smith - StoryWriterx 11
    -Valérie 'Val' Desmarais - XDazzle 9
    -Lilith Sophie Hemsworth- Mudita 9
    -Ceciellia Marianne Grey - Aswium 12

    -Tyler Jay Moreno - Bohen 4
    -Matthew Carter Hastings - Rejects 7
    -Chano Eliano Benvenuto - Daoine 6
    -Axel Castiel Woods - Magnus 6
    -Ash Davon Adams - Magnus 12
    -Jay Matthew Adams - Magnus 12
    -

    Leraren
    -Christian 'Chris' Dylans - Kahuna 7
    -Jessica Smith - MoonEye 8

    Monsters/Mythische wezens
    -Aishlinn Mary Summers- Meermin- TheHorcrux 2
    -Athene Maeve Thomson- Heks- Amarela 1
    -Amalia Oceane Hartlyn- Meermin- Daoine 2
    -Catherina "Cath" Rose Reign- Vampier- Bohen 5
    -Mackenzie Allison Anderson- Weerwolf- MrFluke 6
    -Ocean Hale- Meermin- Promisess 4
    -Lidia Turns - Vampire- ArianatorXx 6

    -Gabriel Elijah Wells- Weerwolf - Mudita 2
    -Damon Salvatore- Vampier - Hecuba 2
    -Noah James Summers- Meerman - Mudita 5
    -Cayton North- Meerman - XDazzle 8
    -Jason Daniel DiLaurentes- Meerman - TheHorcrux 8
    -

    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Mudita en ik(TheHorcrux) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven



    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:12 ]


    Little do you know

    Je staat er al bij haha^
    Sorry was het even vergeten te melden

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 17:11 ]


    Little do you know

    Ik ga mijn reservering helaas toch moeten laten vallen. Ik doe al aan een aantal rpg's mee en daarom kies ik er voor mijn reservering voor deze rpg op te zeggen.

    Heel veel succes!


    Feel the fire, but do not succumb to it.



    Naam:
    Catherina "Cath" Rose Reigns.

    Leeftijd:
    Ze lijkt rond de 19 jaar oud, maar ze is geboren in 1369 dus 645 jaar oud.

    Rol:
    Vampier.

    Uiterlijk:
    Cath heeft een egale, blanke huid die zowat geen oneffenheden bevat. Ze heeft twee grote, donkerbruine ogen die soms ook nog wel is zwart lijken. Deze zijn omringt met volle, lange wimpers. Ze houd ervan om haar ogen op te maken zodat ze er nog beter uit springen, ze draagt daarom ook vaak donkere make up. Achter haar volle lippen schuilt een rij rechte, parelwitte tanden waar de hoektanden natuurlijk ook langer bij worden. Ze heeft donkerbruine lokken met een volle slag erin, deze hangen vaak sierlijk langs haar gezicht en over haar rug. Soms wil ze het nog wel is opsteken in een strakke staart of een knot. Cath heeft een mooi lichaam. Ze is slank met aardige curves. Ze is zo'n 1.70 lang wat ze vooral heeft te danken aan een paar slanke, lange benen. De rest van haar lichaam is wat aan de kortere kant. Cath kleed zich graag in donkere kleuren. Wijde kleding draagt ze niet zo snel, ze voelt zich fijner in iets wat tegen haar lichaam sluit.


    Karakter:
    Cath is een dame die duidelijk weet wat ze wil en ook perfect weet hoe ze het moet krijgen. Manipuleren en dreigen is een koud kunstje voor haar en ze gebruikt het dan ook vaak. Je kan van Cath niet zeggen dat het een slechte vriendin is. Als vriendin staat ze bijna altijd achter je en zal ze je helpen als het moet. Cath heeft totaal geen moeite met het opkomen voor zichzelf en haar vrienden. Ze heeft altijd haar woordje klaar en haar duidelijke mening zal ze gewoon delen. Soms lijkt het alsof het Cath helemaal niks kan schelen, dat ze maar een koud meisje is zonder gevoelens. Ergens klopt het ook wel. De ergste beledigingen raken haar niet een klein beetje en echte relaties maken haar niks meer uit. Ze is al vaak in de steek gelaten dus ze is het gewend. Cath heeft al een aantal keer haar emoties uitgezet, dit zorgde ervoor dat ze in een echt monster veranderde. Dit heeft na die vele keren sporen achtergelaten. Cath voelt zelf vrij weinig emoties en omdat ze deze ook amper toont weet je bijna nooit wat er in haar hoofd omgaat. Cath is erg sarcastisch en enorm koppig. Ze haat het om hulp aan iemand te vragen en doet alles op haar manier.

    Extra:
    Ze woont hier al 150 jaar. Ze maakt er geen probleem van om het bloed te drinken van andere wezens, je moet wat als er geen mensen op je pad komen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 21:50 ]


    El Diablo.

    Resurrect schreef:
    Ik ga mijn reservering helaas toch moeten laten vallen. Ik doe al aan een aantal rpg's mee en daarom kies ik er voor mijn reservering voor deze rpg op te zeggen.

    Heel veel succes!


    Jammer, maar ik snap je reden.


    Little do you know

    Nee, haal me er toch maar uit. Ik heb een ander RPG gevonden. Het ligt niet aan deze RPG, dat zeker niet, maar daar heb ik wat meer inspiratie voor. Mijn excuus


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Noah James Summers
    Meerman


    Hij is net als zijn tweelingzus Aishlinn 18 jaartjes jong.
    Uiterlijk: Noah heeft een bleke huid waar je hier en daar wel een moedervlekje terug zult vinden. Hij heeft honingblonde haren die mooi gepaard gaan met zijn helderblauwe ogen, die je doen denken aan een heldere zomerhemel. Hij heeft een vrolijke glinstering in zijn ogen waardoor je meteen opmerkt dat hij erg vrolijk ingesteld is in het leven. Hij heeft wat smalle lippen, maar deze vormen vaak een onschuldige glimlach rond zijn zalmkleurige lippen.
    Eénmaal hij in het water zit heeft Noah een donkerrode staart met een bronsachtige vin op het einde, hij is dan ook enorm trots op zijn vin en zou het dus ook vreselijk vinden moest hij deze nooit meer hebben. Op het land heeft hij dan wel benen, maar deze vind hij toch wel wat minder, aangezien hij niet houd van vuil worden. Als hij kleren moét dragen dan bestaat dit vooral uit een simpele zwarte tanktop en een short, in de winter heeft hij dan wel een willen trui aan.



    Karakter:
    Noah is zoals bijna iedere meermin/man een enorme ijdeltuit en maakt niet graag zijn handjes vuil, alleen als het echt moet. Hij zit liever dagen in het zuivere en veilige water dan dat hij op land zit, maar zijn nieuwsgierigheid kan daar wel verandering in brengen. Noah is een druk persoon die graag vrolijk is en dan ook ervan houd om anderen uit te dagen. Hij kan echter niet tegen zijn verlies en kan het daarom af en toe ook eens vals spelen. Hij is zoals daarnet vermeld wel erg nieuwsgierig en leergierig naar dingen. Zo zou hij eerder een mens bestuderen/stalken dan deze bruut te vermoorden, zo is hij al helemaal niet ingesteld. Bloed vind hij maar vuil...
    Hij doet eerder dingen dan er goed over na te denken en moet daar dan ook vaak de gevolgen van dragen, verder is hij niet echt zo'n probleemkind. Verder is hij best een snelle zwemmer en doet hij graag wedstrijdjes, maar verder is hij niet echt sportief. Hij relaxt liever dan echt iets anders te doen, tenzij er iets nieuws in het bos beland .Dan is hij zeker eén van de eerste om alles grondig te onderzoeken. Ook houd hij erg van zingen, maar doet dit niet vaak.
    Echter bij de wezens van het bos is hij best spontaan en vrolijk, maar als een vreemdeling met hem in aanraking komt dan is deze jongen erg verlegen.
    (Meer komt)
    Extra: Hij is de tweelingsbroer van Aishlinn Summers en is net enkele minuten jonger dan haar. Ondanks dat ze hun ouders niet meer hebben, zijn ze wel erg zelfstandig en volwassen geworden. Ook heeft hij een klein medaillon die hij verbergt in een stenen koraal. Er zit namelijk een klein foto'tje in van zijn moeder en baby Aishlinn. Hij wilt echter niet dat ze deze vind want hij is bang dat ze er verdrietig zou worden.


    Al een klein stukje van Noah :3 (He's such a cutie)

    Iemand die misschien vriend/vijand wil zijn met hem? :3

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Avena schreef:
    Nee, haal me er toch maar uit. Ik heb een ander RPG gevonden. Het ligt niet aan deze RPG, dat zeker niet, maar daar heb ik wat meer inspiratie voor. Mijn excuus


    Ahw :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik meld even dat ik mijn rol vanavond of zaterdag kan maken, omdat de laptop volledig kapot is en ik bijna op vakantie ga, waar ik wel wi-fi heb maar het zal niet hele sterke zijn.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik hoop dat er nog mannelijke personages bijkomen, haha

    @Avena, jammer dat je weg gaat, maar als je geen inspiratie hebt voor deze rpg is het natuurlijk ook niet leuk.
    @MrFluke, bedankt voor het melden :]


    Little do you know

    Mag ik een leraar reserveren :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Geef mij maar een mannelijke leerling als je er een paar mist ^^.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mannelijke jongen voor mij, alstjeblieft.c:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mudita schreef:[?b]
    Noah James Summers
    Meerman


    Hij is net als zijn tweelingzus Aishlinn 18 jaartjes jong.
    Uiterlijk: Noah heeft een bleke huid waar je hier en daar wel een moedervlekje terug zult vinden. Hij heeft honingblonde haren die mooi gepaard gaan met zijn helderblauwe ogen, die je doen denken aan een heldere zomerhemel. Hij heeft een vrolijke glinstering in zijn ogen waardoor je meteen opmerkt dat hij erg vrolijk ingesteld is in het leven. Hij heeft wat smalle lippen, maar deze vormen vaak een onschuldige glimlach rond zijn zalmkleurige lippen.
    Eénmaal hij in het water zit heeft Noah een donkerrode staart met een bronsachtige vin op het einde, hij is dan ook enorm trots op zijn vin en zou het dus ook vreselijk vinden moest hij deze nooit meer hebben. Op het land heeft hij dan wel benen, maar deze vind hij toch wel wat minder, aangezien hij niet houd van vuil worden. Als hij kleren moét dragen dan bestaat dit vooral uit een simpele zwarte tanktop en een short, in de winter heeft hij dan wel een willen trui aan.



    Karakter:
    Noah is zoals bijna iedere meermin/man een enorme ijdeltuit en maakt niet graag zijn handjes vuil, alleen als het echt moet. Hij zit liever dagen in het zuivere en veilige water dan dat hij op land zit, maar zijn nieuwsgierigheid kan daar wel verandering in brengen. Noah is een druk persoon die graag vrolijk is en dan ook ervan houd om anderen uit te dagen. Hij kan echter niet tegen zijn verlies en kan het daarom af en toe ook eens vals spelen. Hij is zoals daarnet vermeld wel erg nieuwsgierig en leergierig naar dingen. Zo zou hij eerder een mens bestuderen/stalken dan deze bruut te vermoorden, zo is hij al helemaal niet ingesteld. Bloed vind hij maar vuil...
    Hij doet eerder dingen dan er goed over na te denken en moet daar dan ook vaak de gevolgen van dragen, verder is hij niet echt zo'n probleemkind. Verder is hij best een snelle zwemmer en doet hij graag wedstrijdjes, maar verder is hij niet echt sportief. Hij relaxt liever dan echt iets anders te doen, tenzij er iets nieuws in het bos beland .Dan is hij zeker eén van de eerste om alles grondig te onderzoeken. Ook houd hij erg van zingen, maar doet dit niet vaak.
    Echter bij de wezens van het bos is hij best spontaan en vrolijk, maar als een vreemdeling met hem in aanraking komt dan is deze jongen erg verlegen.
    (Meer komt)
    Extra: Hij is de tweelingsbroer van Aishlinn Summers en is net enkele minuten jonger dan haar. Ondanks dat ze hun ouders niet meer hebben, zijn ze wel erg zelfstandig en volwassen geworden. Ook heeft hij een klein medaillon die hij verbergt in een stenen koraal. Er zit namelijk een klein foto'tje in van zijn moeder en baby Aishlinn. Hij wilt echter niet dat ze deze vind want hij is bang dat ze er verdrietig zou worden.


    Al een klein stukje van Noah :3 (He's such a cutie)

    Iemand die misschien vriend/vijand wil zijn met hem? :3


    Gotta love Lucas Till.:9~

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:23 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Voor allen is het goed denk ik :3

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mudita schreef:
    Magnus, zou je de quote uit de spoiler kunnen halen ^^' die zorgen voor storing op het topic. En voor allen is het goed denk ik :3


    Dat zag ik dus ook al.:') Ik heb het net aangepast. Hahaha ja.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:26 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki