• Versie 2.0


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!
    *Edit: Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gebruikt worden :]
    Er staat nu een stop op alle vrouwen! Het worden er een beetje te veel nu >.<

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als mythisch wezen, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Meredith Jones - TheHorcrux 2
    -Victoire Lizzy Barton - Hecuba 2
    -Alicia Smith - StoryWriterx 11
    -Valérie 'Val' Desmarais - XDazzle 9
    -Lilith Sophie Hemsworth- Mudita 9
    -Ceciellia Marianne Grey - Aswium 12

    -Tyler Jay Moreno - Bohen 4
    -Matthew Carter Hastings - Rejects 7
    -Chano Eliano Benvenuto - Daoine 6
    -Axel Castiel Woods - Magnus 6
    -Ash Davon Adams - Magnus 12
    -Jay Matthew Adams - Magnus 12
    -

    Leraren
    -Christian 'Chris' Dylans - Kahuna 7
    -Jessica Smith - MoonEye 8

    Monsters/Mythische wezens
    -Aishlinn Mary Summers- Meermin- TheHorcrux 2
    -Athene Maeve Thomson- Heks- Amarela 1
    -Amalia Oceane Hartlyn- Meermin- Daoine 2
    -Catherina "Cath" Rose Reign- Vampier- Bohen 5
    -Mackenzie Allison Anderson- Weerwolf- MrFluke 6
    -Ocean Hale- Meermin- Promisess 4
    -Lidia Turns - Vampire- ArianatorXx 6

    -Gabriel Elijah Wells- Weerwolf - Mudita 2
    -Damon Salvatore- Vampier - Hecuba 2
    -Noah James Summers- Meerman - Mudita 5
    -Cayton North- Meerman - XDazzle 8
    -Jason Daniel DiLaurentes- Meerman - TheHorcrux 8
    -

    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Mudita en ik(TheHorcrux) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven



    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:12 ]


    Little do you know

    en bae laat ik even zitten want anders wordt het te veel c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Als ik mee mag doen dan claim ik alvast Bella Mustang en Kristina Bazan


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ugh mensen waarom claimen jullie, dat is echt zo vervelend. Ken die mensen dan wel niet, maar het is echt irritant


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Ugh mensen waarom claimen jullie, dat is echt zo vervelend. Ken die mensen dan wel niet, maar het is echt irritant


    Sorry :$


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Je hoeft toch niemand te claimen? Gewoon doen. c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Je hoeft toch niemand te claimen? Gewoon doen. c:


    Okey dit klinkt een beetje tegenstrijdig in mijn oren.. :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Avena schreef:
    Ugh mensen waarom claimen jullie, dat is echt zo vervelend. Ken die mensen dan wel niet, maar het is echt irritant


    De meeste mensen faceclaimen, omdat het lullig is dat je een personage uitwerkt en vervolgens hebt dat iemand anders ook die persoon heeft.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Resurrect schreef:
    (...)

    De meeste mensen faceclaimen, omdat het lullig is dat je een personage uitwerkt en vervolgens hebt dat iemand anders ook die persoon heeft.


    Nou lijkt me wel sterk, want niet iedereen kent die personen die geclaimt worden dus dan denk ik niet dat die gepakt zullen worden.
    Maar het is ook een kwestie van snel zijndenk ik dan, wie het eerst maalt wie het eerst krijgt ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Promisess schreef:
    (...)

    Okey dit klinkt een beetje tegenstrijdig in mijn oren.. :P


    gewoon de persoon maken bedoel ik x)


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    (...)

    gewoon de persoon maken bedoel ik x)


    Ze heeft alleen nog niet gereageerd of ik een persoon mocht reserveren :S


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    nee maar ik bedoel als dat mag hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Avena schreef:
    (...)

    Nou lijkt me wel sterk, want niet iedereen kent die personen die geclaimt worden dus dan denk ik niet dat die gepakt zullen worden.
    Maar het is ook een kwestie van snel zijndenk ik dan, wie het eerst maalt wie het eerst krijgt ^^


    Kan. Maar ik, bijvoorbeeld, besteed veel tijd aan mijn personages en post ze niet half, enkel volledig. Het is lullig als er dan iemand is die er minder werk aan besteed/eerst alleen foto's post om dan dat personage te krijgen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Noem er een paar die dat doen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Nou lijkt me wel sterk, want niet iedereen kent die personen die geclaimt worden dus dan denk ik niet dat die gepakt zullen worden.
    Maar het is ook een kwestie van snel zijndenk ik dan, wie het eerst maalt wie het eerst krijgt ^^


    Ik heb het wel een keer gehad, dan heb ik een hele rol uitgewerkt en post ik hem net een minuut later dan een ander die dezelfde FC heeft :')
    Heel vervelend want dan moet je weer iemand anders zoeken en dan veranderd bij mij altijd mijn hele personage aangezien ik mijn personages maak op basis van het uiterlijk xd
    En ook ik post mijn personage in één keer, misschien dat ik soms later nog wat aanpas maar ik post niet alleen naam en foto ofzo.. xd


    Little do you know