• Versie 2.0


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!
    *Edit: Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gebruikt worden :]
    Er staat nu een stop op alle vrouwen! Het worden er een beetje te veel nu >.<

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als mythisch wezen, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Meredith Jones - TheHorcrux 2
    -Victoire Lizzy Barton - Hecuba 2
    -Alicia Smith - StoryWriterx 11
    -Valérie 'Val' Desmarais - XDazzle 9
    -Lilith Sophie Hemsworth- Mudita 9
    -Ceciellia Marianne Grey - Aswium 12

    -Tyler Jay Moreno - Bohen 4
    -Matthew Carter Hastings - Rejects 7
    -Chano Eliano Benvenuto - Daoine 6
    -Axel Castiel Woods - Magnus 6
    -Ash Davon Adams - Magnus 12
    -Jay Matthew Adams - Magnus 12
    -

    Leraren
    -Christian 'Chris' Dylans - Kahuna 7
    -Jessica Smith - MoonEye 8

    Monsters/Mythische wezens
    -Aishlinn Mary Summers- Meermin- TheHorcrux 2
    -Athene Maeve Thomson- Heks- Amarela 1
    -Amalia Oceane Hartlyn- Meermin- Daoine 2
    -Catherina "Cath" Rose Reign- Vampier- Bohen 5
    -Mackenzie Allison Anderson- Weerwolf- MrFluke 6
    -Ocean Hale- Meermin- Promisess 4
    -Lidia Turns - Vampire- ArianatorXx 6

    -Gabriel Elijah Wells- Weerwolf - Mudita 2
    -Damon Salvatore- Vampier - Hecuba 2
    -Noah James Summers- Meerman - Mudita 5
    -Cayton North- Meerman - XDazzle 8
    -Jason Daniel DiLaurentes- Meerman - TheHorcrux 8
    -

    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Mudita en ik(TheHorcrux) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven



    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:12 ]


    Little do you know

    Ik ga nu slapen, lange week gehad, morgen tover ik wel even mijn personages tevoorschijn, als dit mag of course


    Spinning around, I'm weightless.

    MrFluke schreef:
    Vrouwelijke weerwolf? Of mag er maar een weerwolf zijn?


    Er mogen meerdere weerwolven ^^

    *Edit: Ik FC alvast Colton Haynes voor mijn perso :3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 23:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hecuba schreef:
    HEY!

    Mag ik mijn oude rollen terug?

    edit; dat zijn Damon, Bae en Vic maar ik vind het ook prima om er 1 of twee weg te doen als dat beter uitkomt c:


    Omg tuurlijk mogen zij terug C:

    MrFluke schreef:
    Vrouwelijke weerwolf? Of mag er maar een weerwolf zijn?


    Er is niet echt een limiet volgens mij, dus ik zet je erbij :]

    Avena schreef:
    Ik wil even melden dat ik mijn rol wss pas maandag kan invullen, ik ben van donderdag tot zondag niet thuis namelijk en morgen heb ik een markt. Ik kan morgenavond wel een beginnetje maken. Ik ga ook vroeg naar bed hahah


    Ik vind het geen probleem


    Little do you know

    Ik FC Jensen Ackles voor mijn leerling ^^


    El Diablo.


    Amalia Oceane Hartlyn
    Leeftijd: Amalia is zeventien jaar oud.
    Rol: Een meermin.
    Uiterlijk met foto:

    01 02 [url=
    http://37.media.tumblr.com/a5ed57d88bd4482f25084abed52f482e/tumblr_n1zmpaREae1qmia4io1_500.gif]03[/url] 04
    Karakter: Amelia is het soort meisje dat je niet vaak tegenkomt in de zeemeerminnen wereld. Ze laat haar emoties totaal niet zien. Veel mensen beschrijven haar daarom als 'Gevoelloos''. Amelia houdt ontzettend veel van grapjes en normale mensen voor de gek houden. Al hoewel ze het niet echt vaak kan laten blijken. Ze heeft altijd een weerwoord en zal dat dan ook wel vaak laten blijken. Ze kan ook vaak dingen zeggen die ze absoluut niet meent in ruzies. Amelia is heel ongeduldig en kan er absoluut niet tegen als mensen haar laten wachten. Ze is een echte flapuit en niet bang om te zeggen wat ze van je vind. Amelia heeft moeite om mensen te vertrouwen, omdat ze er in het verleden veel problemen mee gehad heeft. In tegenstelling met wat veel mensen denken is Amelia best intelligent. Amelia kan haar woede niet beheersen en daar heeft ze dan ook vaak last van. Als ze iets wil zal ze daar voor doorzetten. Ze zou alles ervoor doen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 16:54 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam:


    Aishlinn Mary Summers
    Leeftijd:
    Achttien jaar oud.
    Rol:
    Mermaid
    Uiterlijk:
    Aishlinn heeft lange blonde haren waar vaak een zware slag in zit van het water, haar haren komen tot haar middenrug. Haar ogen hebben een heldere zeeblauwe kleur met een donkere groen-blauwe rand. Ze heeft lange donkere wimpers en dunne wenkbrauwen. Haar lippen zitten net tussen smal en vol in. Ze heeft een slank lichaam met volle rondingen en redelijk lange benen. Ze is ongeveer één meter zeventig.
    Aishlinn's staart heeft een blauwe kleur en een lange, sierlijke staartvin.
    Karakter:
    Aishlinn is op het eerste gezicht een aardig meisje met haar lieve lach en mooie gezichtje. Maar als je haar beter leert kennen weet je dat ze een 'maneater' is en graag speelt met de gevoelens van jongens/mannen. Ze geniet van positieve aandacht maar heeft een hekel aan negatieve aandacht en doet er dan ook alles aan om dat te vermijden. Ze is enorm nieuwsgierig en wil dus ook graag alles weten.
    Ze heeft een vlotte babbel en kan makkelijk met vreemden omgaan. Ook is ze snel boos en heel gevoelig. Ze heeft geen hekel aan mensen maar vind het leuk om met hun te spelen met hun gevoelens.
    Aishlinn is vrolijk en dit slaat vaak ook over op anderen.
    Extra:
    Aishlinn is in dit gebied opgegroeit en heeft haar ouders nooit echt gekend aangezien ze beide stierven toen ze drie jaar was. Ze kent enkel nog vage beelden van ze en ze heeft ook geen foto's van ze, iets wat haar vaak enorm frustreerd.


    Nummer 1. Breid haar nog wel uit denk ik, haha


    Little do you know

    Zal ik anders weer een FC lijstje in het topic zetten?


    Little do you know

    Naam


    Denise Meredith Jones
    Leeftijd
    16, geboren op 23 Juni
    Rol
    Leerling
    Uiterlijk met foto
    Denise heeft blond haar met een lichte krul.
    Haar ogen hebben een helder groene kleur.
    Ze heeft een slank lichaam met een zandloper figuur.
    Ze heeft vrijwel altijd een glimlach rond haar lippen staan.
    Op en rond haar neus heeft ze een hoop sproeten zitten, waardoor mensen haar vaak schattig noemen. Enkel op haar wangen zitten nog een paar sproeten maar verder heeft ze er geen.
    Ze heeft een egale huid en heeft ook weinig moedervlekken.
    Vaak draagt ze bloemen in haar haren, of het nu een enkele is of een hele kroon aan gevlochten bloemen.
    Karakter
    Denise is een vrolijk zelfverzekerd meisje. Denise is een lief en vredelievend meisje. Ze doet geen vlieg kwaad.
    Ze geeft iedereen een kans om haar te leren kennen en wil zelf graag ook altijd iedereen in haar omgeving kennen, ze deinst niet terug om het uiterlijk van iemand. Iets wat wel een beetje een valkuil is voor haar. Hierdoor ontmoet ze vaak ook de raarste mensen.
    Ze krijgt van haar ouders alles wat ze wil en krijgt ook altijd haar zin, alleen gedraagt ze zich niet als een verwend nest. Ze geeft graag dingen aan anderen weg, waardoor ze ook wel gebruikt word door 'nepvrienden', en geeft ook vaak aan goede doelen.
    Ze is totaal niet het type persoon waarvan je zou verwachten dat ze graag gaat kamperen aangezien altijd op dure vakanties ging en nooit is wezen kamperen. Maar desondanks lijkt het haar enorm leuk, een keer leven zonder veel luxe.
    Extra
    Denise is opgegroeid met beide ouders, dit maakt haar zo vrolijk en opgewekt. Ze leeft in een rijk gezin en heeft dus ook alles wat haar hartje begeert.
    De mensen die zich vaak ergeren aan haar vrolijkheid noemen haar ook wel een verwend nest, terwijl ze dat totaal niet is. Dit soort opmerkingen doen haar vaak ook pijn. En ondanks die eeuwige lach op haar gezicht voelt ze zich soms best eenzaam omdat ze vaak bevooroordeeld word vanwege haar afkomst.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 23:50 ]


    Little do you know

    omg damon en denise :3

    eh ik ga ze even zoeken


    Spinning around, I'm weightless.

    Weerwolf
    Gabriel Elijah Wells


    Hij word ook wel Eli genoemd of bij kennissen/vijanden gewoon Wells.
    Leeftijd: Hij is 20 Jaartjes jong en verjaard op de 17de van April
    Uiterlijk : Gabriel een twintiger die nog een héél leven voor zich heeft, zijn licht sportieve lichaamsbouw gaat goed gepaard met zijn 1.78m lengte. Gabe heeft een strakke kaaklijn en zodra hij glimlacht verschijnen er lichte kuiltjes in zijn wangen. Zijn lippen zijn zalmkleurig en smal van vorm. Hij heeft warrige donkerblonde haren, die ietsje naar bruin neigen te gaan, maar zodra de zon erin schijnt zie je wel de blonde gloed. Zijn warrige haren, die hij vaak in een kuif zet gaan goed gepaard met zijn speciale ogen, waarin kleine gouden spikkeltjes in vermengt zitten.Hij heeft namelijk hetrochromia, een verschijnsel waarbij beide ogen een ander kleur lijken te hebben. Zo heeft hij aan zijn linker oog mosgroene kijkers met een donkergroen randje rond zijn iris en aan zijn rechter oog is dit lichtbruin met wat geel in vermengd. Ook in zijn wolven vorm is dit erg opvallend te zien. Gabe is blank van lichaamskleur en krijgt wel rap een kleurtje, maar eerder aan de rode kant dan. Rondom zijn neus zitten zomersproetjes die hem wel schattig staan, maar hij word alles behalve graag schattig genoemd. Dus let daar maar mee op !



    Wolvenvorm


    Gabriels vacht is crème kleurig en neigt naar blond te kleuren. Hetzelfde als zijn haarkleur dus. Zijn ogen hebben wat betoverends en elk lijken ze anders naar je te kijken. Zijn rechteroog en vertrouwd vriendelijk en beschermend, terwijl zijn groen oog, dodelijk in je ziel lijkt te kijken.
    Karakter: Gabriel is iemand met een erg gemengd innerlijk, dat komt deels door zijn jeugd die niet al te fijn was. Wie hem kent weet ook wel dat hij een zeer spontane jongeman is die wel heeft om zijn medesoortgenoten en vooral de natuur, hij is een dromer en een creatieve geest. Echter, wie hem niet kent, ziet hem als zieke geest die wezens moord voor zijn plezier. Een groot contrast en het kwets hem eigenlijk wel om zoiets over zichzelf te horen, maar dit maakt het alleen erger. Hij altijd wel al een buiten beetje geweest en is het beu om als zwak gezien te worden. Zoals iedere weerwolf is hij rap geraakt en dan moet je het zeker niet erger maken. Hij is agressief en als je hem kwaad maakt dan kun je een labeltje op hem plakken met ‘Dodelijk’ op geschreven. Gabriel kan nogal rap de controle verliezen over zijn bewuste zelve en kan dan dingen doen waardoor hij spijt zal krijgen. Dit is dan vooral wezens pijnigen en zelf dierbaren. (Zo is hij zijn broertje verloren, maar hij weet dit niet van zichzelf). Hij is best ongeduldig en kan erg rap beginnen stressen. Dan is hij erg chaotisch en druk, dan laat je hem ook het beste met rust, zodat hij kan kalmeren. Voor hem is de beste remederie om tot rust te komen, Thee waar hij erg dol op is of gewoon alleen zijn in het bloemenveld om dan te luisteren naar de muziek die de natuur maakt. Gabriel heeft ook wel van die momenten waar hij erg droog of sarcastisch uit de hoek kan komen. Hij is erg sportief en lenig vaak zit hij dan ook in de bomen of zit hij wat rond te rennen. Gabriel is iemand die moeilijk mensen vertrouwd en dan ook niet te vertrouwen is. Pas als hij je echt vertrouwd zal hij alles voor je doen, iets wat hem iets wat naïef maakt. Zodra hij dan ook met ‘foute’ vrienden omgaat lijkt van deze sympathieke jongen niets over te zijn. Dan is hij erg sadistisch en kan echt gruwelijk zijn.
    Likes: Thee dan vooral Kamille het maakt hem rustig en slaperig. Rennen,als er iets is dat hem van zijn agressie kan afhelpen is dit het wel. Echter hij rent ook weg voor zijn problemen, iets waar hij zich dan enorm voor schaamt. Voedsel, dit is voornamelijk omdat hij een enorme veelvraat is en echt alles lust.
    Dislikes: Wolfsbane, een klein paars plantje die wolven enorme brandwonden kunnen geven. Onweer, als er iets is waar hij doodsbenauwd voor is, is het wel het geluid van onweer mede door trauma. De kleur paars, hij vind dat kleur zo onnatuurlijk. Bemoeials, die zich moeien met zijn verleden.En natuurlijk zilver.

    Geaardheid: Gabriel geloofd niet in liefde,aangezien hij als kind nooit echt liefde heeft gevoeld van zijn ouders. Hij heeft dan ook niet toe dat hij hetro of homo is,misschien zelf biseksueel. Hij weet het niet en wilt het ook niet weten. Maar als hij dan verliefd word, zou hij alles doen voor die persoon.

    Relaties
    Extra: Gabe is vaak te vinden bij een bloemenveld dicht bij het meer. Op die plek is zijn jongere broertje Michael begraven geweest. Gabriel weet de oorzaak niet maar is nog steeds erg gevoelig voor dat onderwerp.


    Heb hem al even gemaakt, maar zijn karakter komt zo snel mogelijk ^^
    Iemand die vriend/vijand/familie wilt zijn van Gabriel ? :3

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 16:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik heb Damon, maar dat is een vampier dus daar heb je niks aan x)

    en 2 mensen c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik een meermin en vampier meisje?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik een vrouwelijke vampire reserveren? Alstublieft (H)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.



    Naam: Damon Salvatore
    Leeftijd: Als mens: 20, actually: 169 (Ja officieel 24 & 173 maar dat vind ik te uit lekker puh)
    Rol: Vampire
    Uiterlijk: Damon is ongeveer 1,75 lang en erg knap met een goed gebouwd, gespierd lichaam. Hij ziet eruit als iemand van ongeveer 20, ondanks het feit dat hij inmiddels al bijna 170 jaar is. Damon heeft een lichte huidskleur met een olfijkleurige ondertoon, hoge jukbeenderen en een sterke kaaklijn. Zijn haar is donkerbruin, bijna zwart en hangt net over zijn oren. Meestal zit het door de war, alleen voor speciale gelegenheden doet hij het netjes. Zijn opvallende, intens blauwe ogen steken mooi af tegen zijn donkere haar. Hij heeft een beetje een "bad boy"-glimlach. Hij wordt vaak beschreven als relatief atletisch, lang, sterk, sexy en verleidelijk. Hij noemt zichzelf ook wel "the eternal stud."
    Damon draagt vaak cdonkere kleding, zwarte overhemden, t-shirts en laarzen onder donkere jeans of een zwarte broek. Heel soms draagt hij lichte kleuren. Damon staat bekend om zijn leren jasjes, maar voor speciale gelegenheden draagt hij pakken. Hij heeft een grote Lapis Lazuli ring die hij altijd draagt. De ring heeft het Salvatore familieteken en een ingegraveerde "D"
    Karakter: Damon was als mens heel vrij, maakte zich nergens zorgen over en was beste vrienden met zijn broer Stefan, maar toen hij een vampier werd begon hij zich ongevoelig en koud te gedragen. Je kan Damon het best beschrijven als een arrogante en sarcastische jongen die geen respect heeft voor normale mensen. Damon gedraagt zich zo om zijn verdriet over het vampier zijn te verbergen. Hij beweert dat je als vampier je gevoelens uit kan zetten. Damon gebruikt mensen voor zijn plezier, en is een echte womanizer: Hij kan elk meisje krijgen dat hij wil - volgens hem zelf-.
    Maar Damon heeft ook een goede kant: Als zijn broer in een levensbedreigende situatie komt, helpt Damon hem hier wel uit en als hij écht verliefd wordt, zal hij alles doen wat hij kan - bijna alles, zijn kracht om mensen te beïnvloeden zou hij hier nooit voor gebruiken- om haar voor zich te winnen.
    Extra: Damon is straight, en als hobby drinkt hij mensen leeg. Zijn ouders zijn meer dan 100 jaar geleden overleden. Damon is getransformeerd in 1864, tegelijk met zijn broer Stefan.


    Damon ^

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:51 ]


    Spinning around, I'm weightless.



    Naam: Victoire Lizzy Barton
    Bijnaam: Vic.
    Leeftijd : 16
    Uiterlijk : Victoire is een meisje dat best klein is voor haar leeftijd: ze is ongeveer 1,58 meter, waardoor mensen haar vaak veel jonger schatten dan ze eigenlijk is. Ze heeft redelijk lang roodbruin haar, en draagt soms een bril, en anders haar lenzen. Vic houdt van skinny jeans, shorts, te grote truien en crop tops. Als ze haar stijl moet omschrijven zal ze waarschijnlijk gaan voor een beetje skater. Hakken zijn (ondanks haar lengte) niets voor Victoire, die draagt ze alleen als ze uit gaat, en dan nog heeft ze liever sneakers. Victoire heeft heel lichte groene ogen, en van nature rood haar. Ze heeft een erg lichte huid en sproetjes op haar gezicht, een echte ginger dus. Haar arm zit vol met littekens die nooit meer helemaal weg zullen gaan, maar die ze zoveel mogelijk probeert te verbergen. Over de oorzaak praat ze liever niet en niet veel mensen zullen er dan ook vanaf weten. Veel make-up draagt ze niet, alleen een beetje eyeliner en mascara. Vic vindt het dan ook geen probleem om zonder make-up over straat te gaan. Victoire draagt een bril, maar het grootste deel van de tijd heeft ze haar lenzen in.
    Innerlijk/karakter : Victoire is een vrolijk en spontaan meisje, dat snel op mensen af stapt om nieuwe vrienden te maken. Als ze een persoon niet goed kent houdt ze zich meestal wel in, kan zelfs wat bitchy overkomen, maar als ze eenmaal met goede vrienden is komt haar idiote kant toch wel los. Haar vrienden kennen haar dan ook als dat gekke kind dat altijd vrolijk is en altijd wel iets goeds in dingen ziet, hoe hopeloos de situatie ook is. Dit heeft ook best nadelen: zo kan je met Victoire 3 uur lang rondlopen in een buurt die je niet kent, en waarschijnlijk verdwalen, terwijl zij alleen maar vrolijk loopt te dansen en springen. Ze weet ook nooit zo goed hoe ze moet stoppen en kan soms nogal gemeen overkomen omdat ze meestal wel zegt wat ze denkt. Toch bedoelt ze het meestal wel goed. Natuurlijk heeft Vic ook een rustige kant, en als het serieus is kan ze nog wel eens stoppen met vrolijk doen, en echt naar je luisteren. Victoire vindt wandelen één van de geweldigste dingen die er zijn: zelfs zij wordt wel eens gek van alle mensen om zich heen, en dan gaat ze wandelen om even alles te vergeten en haar gedachten op een rijtje te krijgen. Victoire heeft haar vrolijke houding te danken aan het feit dat ze niet heel lang geleden een slechte periode heeft gehad. Zo is ze in therapie geweest, bij jeugdzorg terecht gekomen en mag ze haar moeder niet meer zien. Uiteindelijk heeft ze besloten dat ze maar beter positief in het leven kan staan en dat doet ze dus ook, ookal komt ze zo soms nogal irritant over. Met Vic wil je geen ruzie hebben, ze kan echt een ongelooflijke bitch zijn en als ze je terug wil pakken heb je een groot probleem. Maak haar dus vooral niet boos.
    Extra: Victoire heeft een tijdje op hiphop gezeten, maar ze heeft het niet lang vol gehouden. Wel speelt ze al sinds haar 6e piano, en hoopt ze ooit nog te beginnen met gitaar. Victoire zingt graag, maar niet voor mensen, gewoon als ze alleen is. Victoire woont bij een pleeggezin nadat ze lang in een tehuis heeft gezeten. Haar vader is omgekomen toen ze 12 was en haar moeder raakte daarna verslaafd aan drank en drugs, waardoor de situatie thuis steeds slechter werd. Ze kreeg steeds meer ruzie met haar moeder en uiteindelijk zijn Victoire en haar broertje weggelopen van huis en zo bij jeugdzorg en vervolgens in een weeshuis terecht gekomen. Victoires vader was Frans, en naast Engels en Nederlands spreekt ze dus ook Frans. Ze is bi, en ook dit weten niet veel mensen van haar. Zelf heeft vic ook een donker verleden met drank en drugs, waar ze met niemand over praat.



    Vic^

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 12:02 ]


    Spinning around, I'm weightless.