• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oke ff serieus kan ik Camp naar Ralf & Fred toe laten gaan of gaan ze nu kussen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater


    Wat ik ook had verwacht, schudde hij zijn hoofd en drukte me terug in mijn kussens.
    ‘Ik ga hem voor je zoeken en dan breng ik hem hier heen. Al moet ik hem hier naartoe sleuren.’ zei hij met een glimlach. Haastig schudde ik mijn hoofd.
    'Dan kom ik ook mee Campbell! Je kent deze terrein niet eens goed, je kunt..' maar hij staarde maar naar me en luisterde niets van wat ik zei. In plaats van dat vuurde hij zijn lippen tegen die van mij aan en zijn hand voelde ik bij mijn kin. Al mijn gedachtes vlogen weg, zelfs de enorme steek pijn in mijn borstkast, tot hij me weer losliet. Ik weet niet of het kwam doordat ik gewond was of door Campbell zijn grandioze kus, maar ik voelde me bloedheet worden en lachte even.
    ‘Ik ga ehm. – Fred zoeken.’ Murmelde hij met een rode kop en haastte zich al gauw de kamer uit. Ik grinnikte en zuchtend leunde achterover waarna ik een arm om mijn gewonde zij heen gooide om de pijn te verminderen. Hij zag er erg schattig uit met die rode kleurtje. Gaat hij nu werkelijk Fred voor me zoeken omdat ik dat wilde? Ik schaamde me plotseling maar die ging al gauw weer weg toen de pijnsteek weer opdoemde en Madama Plijster weer aan kwam lopen.
    'Nog steeds niet beter? Ik maak wel nog een drankje voor je klaar.' Zei ze en bestudeerde me even.
    'Campbell is weer uit het ziekenzaal geglipt?'
    Met een grimas knikte ik met mijn hoofd waarna Madama Plijster mompelend terug naar haar kamertje ging. Ik zuchtte en duwde mijn hand nog dieper in de wond. Kan het een beet zijn? Nee toch? Het is wel heel erg diep en brand als een eeuwige vlam. Steekt alsof duizenden boomtrullen er in proberen te springen en bloed als een eeuwige fontein. Campbell is zo lief. Hij maakt zich zorgen over me.. maar ik wilde echt Fred zelf gaan zoeken, ik ben bang dat er iets met hem is gebeurd. Bewusteloos geworden door Ralf, verscheurd, opgegeten of zelfs gedood. De welbekende stem van mijn zusje hielp me terug naar de werkelijkheid te komen, gelukkig maar ook.
    ‘Oh Merlin.’ Murmelde ze zachtjes. Met Draco aan de hand liep ze naar mijn richting toe en ik zuchtte zachtjes.
    ‘Het spijt me zo, George. Wees alsjeblieft niet boos. Ik weet dat ik je achter aan had moeten gaan. Het spijt me zo.’ ze sloeg haar ogen neer en ik zuchtte zachtjes.
    'Je hebt niets verkeerd gedaan Gin. Ik zou juist boos worden als je achter me aan zou gaan, ook naar buiten toe. Wat moest ik mam vertellen als ze hoorde dat je dood ging door mij?' Jokte ik zachtjes en zette mijn kussens wat rechter zodat ik en goed aan kon leunen zonder aan pijn te lijden en hield de dekens net bij mijn heup zodat het mijn verband niet raakte wat zelfs al pijn deed.
    'Ik eh, ik denk dat ik maar wegga.' Hoorde ik plotseling van Draco. Hij plaatste ene snelle kus op de wang van Ginny en beende naar de deur toe.
    ‘Draco,’ riep ik snel voordat hij de deur bereikte. Dat was misschien wel de eerste keer dat ik hem bij zijn naam noemde. Ik bleef even stil en nam diep adem om verder te kunnen praten.
    ‘je hebt me niet laten gaan? Je hebt me niet vermoord en me terug getrokken, bedankt daarvoor.’ Zei ik kalmpjes en wierp Ginny even een blik toe.
    ‘ik hoop dat je nog hier wilt blijven tot Campbell terug komt met Fred en Ralf. Gezellig toch?’ en dat zei ik expres omdat Draco, Ralf en Ginny even onderling alles weer in orde moeten maken. En ik wil Fred zien. Heel, niet dood of gewond.

    Zorgzame George x)
    642 woorden, WOOHOOOO


    Nee je bent gewoon in de overgang; George (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oke ff serieus kan ik Camp naar Ralf & Fred toe laten gaan of gaan ze nu kussen?


    post is aan het verwerken. moet Ralf hem kussen of Fred x) maar het is nog zooo vroeg, ze leren elkaar nu pas kennen omg :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    post is aan het verwerken. moet Ralf hem kussen of Fred x) maar het is nog zooo vroeg, ze leren elkaar nu pas kennen omg :'D


    Het zijn pubers ('x ze doen alles te snel :p zoals mijn moeder altijd zegt/zei


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    'Ik weet dat je me waarschijnlijk niet eens vertrouwd en misschien wel haat, maar je moet weten dat ik je niet zomaar zou laten vallen en alhoewel Ginny mijn zusje is, ik het nu helemaal niet met haar eens ben. Jij bent een goede jongen en Malfoy lijkt me niet te vertrouwen. Het klinkt natuurlijk dom, maar ik zou voor jou kiezen.'
    Hij glimlachte. Zijn woorden waren zo lief, zo aardig, ook al kent hij me amper. Ik hielp hem, en praatte echt voor het eerste keer met hem toen hij gebeten was en bij het meertje zat, de grappen die hij bij mij uithaalde liet een andere soort Fred zien. Dit is een heel ander persoon. Hij is zo aardig. Net als zijn zusje, maar anders. Voor ik iets kon doen, trok hij me in een knuffel waardoor ik me nog warmer begon te voelen door zijn armen die troostend om me heen had geslagen. Ik maakte me kleiner en sloot mijn ogen om van deze gevoel te genieten. Ik voel me niet eens zo ongemakkelijk meer.
    'Ik ga je helpen; dat beloof ik. Als je wilt dat ik er een onverbreekbare eed van maak dan moet je dat zeggen want dan zou ik dat doen.' Hij boog zich iets naar me toe en staarde me even aan. Ik opende mijn ogen zwakjes en liet mijn zwakke, schuine glimlach zien die ik altijd aan Ginny liet zien toen ik weer eens dolgelukkig was bij haar, of als we iets van plan waren, of toen ik altijd iets leuks tegen haar zei. Net als die ene keer toen ik blij was dat ze in het zwerkbalteam zou komen, en vertelde dat ze geweldig was in zwerkbal ook al had ik haar nooit zien vliegen. Mijn lach verdween bij de flashback, en ik werd er maar nog sipper van. Of die ene keer toen ze haar volledige hand in mijn mond stak om mijn leven er mee te redden om al de pillen uit mijn bek te verzamelen die ik in mijn mond had gegooid. Het was deels lachwekkend en erg lief dat ze dat deed. Ik sloot even mijn ogen weer om de tranen zonder succes tegen te gaan houden, en verborg mijn gezicht in Fred zijn schouder.
    ‘w-was iedereen maar net als jou.’ Snikte ik, alweer bijna onhoorbaar.


    Ginny je hebt hem letterlijk gebroken ): het komt ook niet alleen door jou hoor :’) de fijt dat hij een dodelijke moordmachine is, en ook omdat hij niemand meer heeft. Ook foor Ginny :’D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 23:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    geroge komt er aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    geroge komt er aan.


    Nee >:( blijf weg George!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    hij komt al. na alles wat hij nu tegen Draco heeft gezegd. hij komt. gaat. hij gaat.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    hij komt al. na alles wat hij nu tegen Draco heeft gezegd. hij komt. gaat. hij gaat.


    We hadden wat anders afgesproken (N)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    We hadden wat anders afgesproken (N)


    oke dan. je mag het doen, maar weet dat George ook een poging gaat wagen. het ligt aan jullie of George een succesvolle zelfmoordpoging gaat doen of een on succesvolle (cat) dus ik heb je gewaarschuwd. wat een risico he (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    Later ging je akkoord! je weet waar George is, is Campbell >:(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 23:07 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat je :3. wacht maar Campbell komt je redden


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik haat ginny. We hadden nog een nest plan, het zou gezellig worden!! Nu is draco ook alleen, omg..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••