• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    zo erg is het toch ook al weer niet x) maar ik wacht even op Draco


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    zo erg is het toch ook al weer niet x) maar ik wacht even op Draco


    Nee dat valt wel mee he :p hij kan alleen niet meer van je afblijven (A) ik wil namelijk deze progress al laten zien zodat hij lekker jaloers kan worden op 't bal :D anders kunnen we naar het bal vooruit spoelen straks/binnenkort en krijgen Fred en Ralf dan verkering aka Red :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    en nu valt er niets meer te posten denk ik, tot linde online komt x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    en nu valt er niets meer te posten denk ik, tot linde online komt x)


    ik bedoel laat maar, wat een timing, ze is al online :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Wat voor kans?' Zijn stem is nu nog zachter dan net, ik kan hem dan ook maar amper verstaan. 'Er zijn veel kansen die ik ooit over het hoofd heb gezien. En de kansen die ginny aan me gaf, die zijn er niet meer. Ik ben bang voor nieuwe kansen: wat het ook is.' Mijn medelijden wordt enkel erger. Ik wil deze jongen helpen, al ken ik hem amper.
    'Ik weet dat je me waarschijnlijk niet eens vertrouwd en misschien wel haat, maar je moet weten dat ik je niet zomaar zou laten vallen en alhoewel Ginny mijn zusje is, ik het nu helemaal niet met haar eens ben. Jij bent een goede jongen en Malfoy lijkt me niet te vertrouwen. Het klinkt natuurlijk dom, maar ik zou voor jou kiezen.' Ik glimlach en trek Ralf nu in een echte knuffel. 'Ik ga je helpen; dat beloof ik. Als je wilt dat ik er een onverbreekbare eed van maak dan moet je dat zeggen want dan zou ik dat doen.' Ik buig iets naar zodat ik hem weer even kan bekijken. Het voel zo helemaal niet ongemakkelijk. Ergens in mijn achterhoofd zegt een stemmetje dat het fout is omdat dit ongemakkelijk zou moeten zijn, maar ik doe mijn best dat te negeren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wauw stel je voor dat Campbell op een ochtend wakker wordt en dan George ziet en hem kust en dan is dat eigenlijk Fred en dan komt Ralf aangelopen en ziet Campbell en Fred en denkt eerst dat het George is maar ziet dan dat het Fred is en dan DRAMAAA


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Fred Weasley

    'Wat voor kans?' Zijn stem is nu nog zachter dan net, ik kan hem dan ook maar amper verstaan. 'Er zijn veel kansen die ik ooit over het hoofd heb gezien. En de kansen die ginny aan me gaf, die zijn er niet meer. Ik ben bang voor nieuwe kansen: wat het ook is.' Mijn medelijden wordt enkel erger. Ik wil deze jongen helpen, al ken ik hem amper.
    'Ik weet dat je me waarschijnlijk niet eens vertrouwd en misschien wel haat, maar je moet weten dat ik je niet zomaar zou laten vallen en alhoewel Ginny mijn zusje is, ik het nu helemaal niet met haar eens ben. Jij bent een goede jongen en Malfoy lijkt me niet te vertrouwen. Het klinkt natuurlijk dom, maar ik zou voor jou kiezen.' Ik glimlach en trek Ralf nu in een echte knuffel. 'Ik ga je helpen; dat beloof ik. Als je wilt dat ik er een onverbreekbare eed van maak dan moet je dat zeggen want dan zou ik dat doen.' Ik buig iets naar zodat ik hem weer even kan bekijken. Het voel zo helemaal niet ongemakkelijk. Ergens in mijn achterhoofd zegt een stemmetje dat het fout is omdat dit ongemakkelijk zou moeten zijn, maar ik doe mijn best dat te negeren.


    Okay, that's just sweet :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik bedoel laat maar, wat een timing, ze is al online :'D


    TWEELINGTELEPHATIE. Oké we zijn geen tweeling maar toch. Forge wel. En ik ga mijn Draakje post schrijven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    TWEELINGTELEPHATIE. Oké we zijn geen tweeling maar toch. Forge wel. En ik ga mijn Draakje post schrijven.


    QUIZLETTHELEPHATIE :') ik en mijn nicht hadden ooit een nichtjesthelephatie test gedaan, en het kwam uit dat we echt telepathisch waren :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    ‘Ginny; toch? George is in het ziekenzaal. Ik denk dat hij het wel fijn gaat vinden als jij even langs komt.’ Ik kijk naar Campbell, die aan kwam rennen en nu weer weg is. Hij deed net alsof ik lucht was. Weer een teken dat ik hier niet hoor. Voordat ik iets kan zeggen trekt Ginny me mee naar de ziekenzaal. Daar praat ze met George. Ik luister niet en verstop me in de schaduwen, hopend dat ik wordt vergeten en weg kan vluchten. Ik weet dat George mij niet aardig vind, dus wil ik hier liever niet zijn. Ik besluit naar ze toe te lopen.
    'Ik eh, ik denk dat ik maar wegga.' Ik druk snel een kusje op Ginny's wang en begin weg te lopen.


    Oké sorry inspiratieloos.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    QUIZLETTHELEPHATIE :') ik en mijn nicht hadden ooit een nichtjesthelephatie test gedaan, en het kwam uit dat we echt telepathisch waren :')


    Ik en een vriendin van mij hebben dezelfde humor en heel vaak maken we op het zelfde moment dezelfde grap.
    Mijn mobiel typt stom.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater


    Wat ik ook had verwacht, schudde hij zijn hoofd en drukte me terug in mijn kussens.
    ‘Ik ga hem voor je zoeken en dan breng ik hem hier heen. Al moet ik hem hier naartoe sleuren.’ zei hij met een glimlach. Haastig schudde ik mijn hoofd.
    'Dan kom ik ook mee Campbell! Je kent deze terrein niet eens goed, je kunt..' maar hij staarde maar naar me en luisterde niets van wat ik zei. In plaats van dat vuurde hij zijn lippen tegen die van mij aan en zijn hand voelde ik bij mijn kin. Al mijn gedachtes vlogen weg, zelfs de enorme steek pijn in mijn borstkast, tot hij me weer losliet. Ik weet niet of het kwam doordat ik gewond was of door Campbell zijn grandioze kus, maar ik voelde me bloedheet worden en lachte even.
    ‘Ik ga ehm. – Fred zoeken.’ Murmelde hij met een rode kop en haastte zich al gauw de kamer uit. Ik grinnikte en zuchtend leunde achterover waarna ik een arm om mijn gewonde zij heen gooide om de pijn te verminderen. Hij zag er erg schattig uit met die rode kleurtje. Gaat hij nu werkelijk Fred voor me zoeken omdat ik dat wilde? Ik schaamde me plotseling maar die ging al gauw weer weg toen de pijnsteek weer opdoemde en Madama Plijster weer aan kwam lopen.
    'Nog steeds niet beter? Ik maak wel nog een drankje voor je klaar.' Zei ze en bestudeerde me even.
    'Campbell is weer uit het ziekenzaal geglipt?'
    Met een grimas knikte ik met mijn hoofd waarna Madama Plijster mompelend terug naar haar kamertje ging. Ik zuchtte en duwde mijn hand nog dieper in de wond. Kan het een beet zijn? Nee toch? Het is wel heel erg diep en brand als een eeuwige vlam. Steekt alsof duizenden boomtrullen er in proberen te springen en bloed als een eeuwige fontein. Campbell is zo lief. Hij maakt zich zorgen over me.. maar ik wilde echt Fred zelf gaan zoeken, ik ben bang dat er iets met hem is gebeurd. Bewusteloos geworden door Ralf, verscheurd, opgegeten of zelfs gedood. De welbekende stem van mijn zusje hielp me terug naar de werkelijkheid te komen, gelukkig maar ook.
    ‘Oh Merlin.’ Murmelde ze zachtjes. Met Draco aan de hand liep ze naar mijn richting toe en ik zuchtte zachtjes.
    ‘Het spijt me zo, George. Wees alsjeblieft niet boos. Ik weet dat ik je achter aan had moeten gaan. Het spijt me zo.’ ze sloeg haar ogen neer en ik zuchtte zachtjes.
    'Je hebt niets verkeerd gedaan Gin. Ik zou juist boos worden als je achter me aan zou gaan, ook naar buiten toe. Wat moest ik mam vertellen als ze hoorde dat je dood ging door mij?' Jokte ik zachtjes en zette mijn kussens wat rechter zodat ik en goed aan kon leunen zonder aan pijn te lijden en hield de dekens net bij mijn heup zodat het mijn verband niet raakte wat zelfs al pijn deed.
    'Ik eh, ik denk dat ik maar wegga.' Hoorde ik plotseling van Draco. Hij plaatste ene snelle kus op de wang van Ginny en beende naar de deur toe.
    ‘Draco,’ riep ik snel voordat hij de deur bereikte. Dat was misschien wel de eerste keer dat ik hem bij zijn naam noemde. Ik bleef even stil en nam diep adem om verder te kunnen praten.
    ‘je hebt me niet laten gaan? Je hebt me niet vermoord en me terug getrokken, bedankt daarvoor.’ Zei ik kalmpjes en wierp Ginny even een blik toe.
    ‘ik hoop dat je nog hier wilt blijven tot Campbell terug komt met Fred en Ralf. Gezellig toch?’ en dat zei ik expres omdat Draco, Ralf en Ginny even onderling alles weer in orde moeten maken. En ik wil Fred zien. Heel, niet dood of gewond.

    Zorgzame George x)
    642 woorden, WOOHOOOO

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 20:41 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    RAB schreef:
    Draco Malfoy

    ‘Ginny; toch? George is in het ziekenzaal. Ik denk dat hij het wel fijn gaat vinden als jij even langs komt.’ Ik kijk naar Campbell, die aan kwam rennen en nu weer weg is. Hij deed net alsof ik lucht was. Weer een teken dat ik hier niet hoor. Voordat ik iets kan zeggen trekt Ginny me mee naar de ziekenzaal. Daar praat ze met George. Ik luister niet en verstop me in de schaduwen, hopend dat ik wordt vergeten en weg kan vluchten. Ik weet dat George mij niet aardig vind, dus wil ik hier liever niet zijn. Ik besluit naar ze toe te lopen.
    'Ik eh, ik denk dat ik maar wegga.' Ik druk snel een kusje op Ginny's wang en begin weg te lopen.


    Oké sorry inspiratieloos.


    Kut malfoy ('x je moest blijven... oke ik laat ginny je wel stalken :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Kut malfoy ('x je moest blijven... oke ik laat ginny je wel stalken :p


    George heeft hem al tegen gehouden hoor (: DRACO BLIJF IN DIE ZIEKENZAAL IK VERBIED JE OM DAAR TE BLIJVEN ANDERS VERANDERT GEORGE IN DE WOESTE WEERWOLFJE VAN CAMPIE EN EET HIJ JE OP


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wacht wel


    Spoiler alert: you will save yourself