• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    (':


    Ow oops X') ik ben echt de scheelste persoon op aarde x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maakt niet uit ^^ campbell heeft het zelf toch niet gezien, hoe hij gewond raakte, of wel?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maakt niet uit ^^ campbell heeft het zelf toch niet gezien, hoe hij gewond raakte, of wel?


    haha nee hij ging niet stil staan om te kijken wat de wolfjes met George deden ('x en het was per slot van rekening ook donker. Ja ik laat hem wel even een opmerking erover plaatsen :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Hij rolde met zijn ogen. Natuurlijk. George en zich rustig aan houden. Ik kende hem niet zo lang maar hij was alles behalve een persoon die zich rustig aan zou houden. Het was eerder een jongen die alles deed wat je niet verwacht. Zoals een jongen redden tussen de menigte bijvoorbeeld om vervolgens nog een schoolhoofd aan te spreken op zijn gedrag.
    ‘Ik denk dat ik me al wat beter voel, en dat komt puur door jouw stem.’ Ik trok een wenkbrauw op. Alsof ik dat zou geloven. Een wond heelt niet sneller door enkel een stem; en de pijn gaat daar zeker weten niet weg van.
    Voordat ik er op in kon gaan trok hij me dichter naar hem toe waar hij zijn lippen tegen de mijne plaatsten. Ergens wilde ik herhalen dat hij het rustig aan moest doen en dat dit alles behalve rustig aan was maar die gedachten leek simpel weg te sterven tot we weer gescheiden werden.
    ‘Je bent geweldig Campbell. Ik vind je geweldig.’ Ik voelde mijn wangen weer rood worden die zojuist toen George in nood was lijkbleek waren geworden. Ik had hem bijna verloren. Bijna had ik hem nooit meer aan kunnen staren. Bijna waren we gescheiden geweest. Ik hoorde hem zachtjes zuchten. Ik wist dat hij veel liever Fred hier nu had als mij. Geloof me; als ik kon zorgen dat Fred hier was in een menselijk lichaam had ik dat voor hem gedaan. Ik zou zelfs als hij in slaap is gevallen voor Fred gaan zoeken. Ook al kende ik het terrein totaal niet en de bos zeker niet. Ik hief mijn hand op en streelde George zachtjes door zijn haar.
    ‘Alles komt goed, woest weerwolfje van me.’


    #Faal ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg faal :'D dit word zo vreemd x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Hij rolde met zijn ogen. Natuurlijk. George en zich rustig aan houden. Ik kende hem niet zo lang maar hij was alles behalve een persoon die zich rustig aan zou houden. Het was eerder een jongen die alles deed wat je niet verwacht. Zoals een jongen redden tussen de menigte bijvoorbeeld om vervolgens nog een schoolhoofd aan te spreken op zijn gedrag.
    ‘Ik denk dat ik me al wat beter voel, en dat komt puur door jouw stem.’ Ik trok een wenkbrauw op. Alsof ik dat zou geloven. Een wond heelt niet sneller door enkel een stem; en de pijn gaat daar zeker weten niet weg van.
    Voordat ik er op in kon gaan trok hij me dichter naar hem toe waar hij zijn lippen tegen de mijne plaatsten. Ergens wilde ik herhalen dat hij het rustig aan moest doen en dat dit alles behalve rustig aan was maar die gedachten leek simpel weg te sterven tot we weer gescheiden werden.
    ‘Je bent geweldig Campbell. Ik vind je geweldig.’ Ik voelde mijn wangen weer rood worden die zojuist toen George in nood was lijkbleek waren geworden. Ik had hem bijna verloren. Bijna had ik hem nooit meer aan kunnen staren. Bijna waren we gescheiden geweest. Ik hoorde hem zachtjes zuchten. Ik wist dat hij veel liever Fred hier nu had als mij. Geloof me; als ik kon zorgen dat Fred hier was in een menselijk lichaam had ik dat voor hem gedaan. Ik zou zelfs als hij in slaap is gevallen voor Fred gaan zoeken. Ook al kende ik het terrein totaal niet en de bos zeker niet. Ik hief mijn hand op en streelde George zachtjes door zijn haar.
    ‘Alles komt goed, woest weerwolfje van me.’


    #Faal ('x


    Wat neemt campe toch alles weer o zo serieus :')


    Wat geef ik toch vrel commentaar naan al jouw campie posts xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat neemt campe toch alles weer o zo serieus :')


    Wat geef ik toch vrel commentaar naan al jouw campie posts xq


    Als hij niet serieus was moest hij jou bespringen (cat) kies je keuze! ik heb je zojuist gered :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Omg faal :'D dit word zo vreemd x')


    haha Campbell gaat huilen omdat je geen harig klein wollebaaltje gaat worden een keer in de maand :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha Campbell gaat huilen omdat je geen harig klein wollebaaltje gaat worden een keer in de maand :p


    Hij kan er voor zOrgen als je dat zo graag wilt (insertwenkbrauwwiebelsmileyookalisdatonmogelijkverbeeldjedatdezewenkbeauwwiebelsmileyhierstaat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Hij hief zijn hand op en streelde zachtjes door mijn haren.
    ‘Alles komt goed, woest weerwolfje van me.’ 
    Ik trok even een wenkbrauw op en wenkte me naar mijn laag verbanden. Een grim ontstond op mijn blik en ik keek terug naar Campbell. Dacht hij werkelijk dat ik gebeten was? Spontaan knikte ik met mijn hoofd.
    'Ja he, maar wel jammer dat ik niet in een van deze weerwolven kan gaan veranderen tijdens volle manen.' Jokte ik met een grim en duwde mijn handen in het matras voor extra steun, ookal gaf dat een ireirirende, bijna pijnlijke gevoel aan mijn zij.
    'Ik kom wel s nachts naar je bed en zeg wel rawr waarna ik in je nek kan gaan kwijlen als je dat wilt.' Ik zette een denk positie op en richtte me zweverig naar het plafond toe.
    'Ik dacht dat weewolvengif alleen verspreid kon raken door een beet, maar als je het zo graag wilt kan Fred wel voor zorgen dat ik je woeste weerwolfje word hoor.' Ik richtte me jokkend weer terug naar Campbell en plaatste moeizaam een hand achter zijn nek. Deze keer met een wat serieuzere blik.
    'Campbell Saunders, ik ben niet gebeten maar Ralf heeft zijn klauwen in mijn zij geboord. Hij zou me bijten, maar toen kwam jij voor me springen. Daarom was ik zo bezorgd om je daarnet. Daarom heb je mijn leven gered.'


    Georgia da sarcasmia xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    'Ik hoop dat het zo is,' geeft ze toe. Ik glimlach en kijk hoe ze haar hoofd naar beneden buigt. Ze ziet er schattig uit zo. Ik aai haar wang even met mijn hand.
    'Wat moet ik doen om het jou te laten geloven?' vraag ik aan haar terwijl ik haar hand vastpak en een stapje achteruit doe zodat er nog net wat meer ruimte tussen ons bestaat. 'Ik doe alles voor je. Alles,' zeg ik met een glimlach. Ik denk aan mijn vader. Hij zou echt boos zijn als hij hierachter kwam. Ik weet vrijwel zeker dat hij me naar een andere school zou sturen. Klammfels, daar wou hij me sowieso al heen sturen. Mijn moeder wou me lekker dichtbij hebben. Misschien was dat wel geen goede keuze geweest. Maar nu ben ik blij dat ik hier ben, hoewel de situatie er slecht uitziet.
    'Misschien is dit een slecht idee. Als ook maar iemand erachter komt zal ik naar een andere school worden gestuurd.' Ik zucht. 'En aangezien jou broers het al weten zal het niet lang meer duren voor mijn vader het weet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Ik kan de wereld niet op doe manier zien Fred. Ik kan dat niet voorstellen aangezien ik het nooit zo bekeken heb, alleen toen ik iets met Ginny had. Maar dat was simpelweg een grote leugen.' Hij tilt zijn hoofd met moeite op en kijkt me aan. Zijn ogen staan vol verdriet waardoor ik hem wil helpen.
    'Voor jou is het nog wel makkelijk. Hoe kan ik de wereld zo voorstellen als wereklijk niets in mijn leven beter is geworden?' Ik denk na over een antwoord. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan heel weinig dingen bedenken waardoor ik ongelukkig ben. Hoewel mijn ouders niet veel geld hebben en nooit trots op me zijn geweest, houden ze wel van me en heb ik een grote en gezonde familie. 'Alsnog bedankt.' Mompelt hij.
    'Het spijt me,' geef ik toe. 'In mijn hoofd denk ik de hele tijd dat jij echt gelukkig bent. Ik ken je niet een echt goed. Ik ken je alleen als het vriendje van mijn zusje en eerlijk gezegd wou ik je daarom niet echt leren kennen omdat het dan gênant zou worden als jullie uit elkaar gingen,' leg ik uit. 'Maar ik denk dat ik jou nog maar een kans moet geven omdat je er een verdient.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf is super onzeker en stil (omdat Iik inspiratie loos ben) dat ga je zometeen ook merken, en fred is super kalm, een doorzetter en lief. Dniet echt een goede combinatie denk ik x) naja. Ze kunnen tenminste iets van elkaar leren xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha Red IS gewoon een goede combinatie.
    Ik zit nu in de trein en zit daar ook nog wel even in dus ik verveel me.
    Reageer of ik steek jou George knuffelbeer neer(duivel)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maar ik zit in de wachtkamer van de tandarts. Mwu, word over een minuut of 5 geroepen, ze gaan mme pijn doeen ;x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••