• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Het spijt me,' hoorde ik hem zeggen en ik keek hem even aan.
    'In mijn hoofd denk ik de hele tijd dat jij echt gelukkig bent. Ik ken je niet een echt goed. Ik ken je alleen als het vriendje van mijn zusje en eerlijk gezegd wou ik je daarom niet echt leren kennen omdat het dan gênant zou worden als jullie uit elkaar gingen,' legt hij uit. Ik voelde me wat rood worden en keek weg. Gênant? Fantastisch. Nu al schamen personen voor mij.
    'Maar ik denk dat ik jou nog maar een kans moet geven omdat je er een verdient.' Ik hield mijn adem en en richtte me nog steeda naar mijn stukje gescheurde gewaad. Wat bedoelt hij daarmee? Ik kan veel van Fred verwachten. Nog een kans met Ginny? Nog een kans om gelukkig te zijn? Nog eens kans om me beter te leren kennen? Nog een kans op een betere leven te hebben? Nog een kans omiefde te kunnen voelen? Ik staarde maar naar se verste punt die ik zag en hield mijn mond. Fred zijn warme arm was nog steeds om me heen geslagen en het leek alsof het maar warmer en warmer werd. Komt het doordat de broer van Ginny me hier probeert te helpen?
    'Wat voor kans?' Vroeg ik nog zachter dan daarnet.
    'Er zijn veel kansen die ik ooit over het hoofd heb gezien. En de kansen die ginny aan me gaf, die zijn er niet meer. Ik ben bang voor nieuwe kansen: wat het ook is.'


    Sorry, ik zet deze drama even voort :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga deze pagina volspammen aangezien ik in de bus ben waar ik nog lang in zal zitten en ik verveel me


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Omfg dat is zo waar :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zo was ik gisteren in de bios :


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zit in de bus, zit nog steeds in de bus, een onbekendemanneke die verdacht veel op campbell leek zzwaaide naar me en ik kense hem niet maar zwaaide terug. Ben misselijk, wagenziek, -bluh- bijna thuis jeeej.. ik verveel me. Waar zijn mijn andere twee topic vol spammers :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Ghehehe :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 11:39 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Sorry dit kon ik echt niet laten x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat rrn lruke pagina zeg (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Omfg that is so sad ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oke ik stop :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ja he, maar wel jammer dat ik niet in een van deze weerwolven kan gaan veranderen tijdens volle manen. Ik kom wel ’s nachts naar je bed en zeg wel rawr waarna ik in je nek kan gaan kwijlen als je dat wilt.’ Ik hief mijn hand voor mijn gezicht. Ik wist niet waarom maar het was lachwekkend terwijl deze situatie alles behalve lachwekkend hoort te zijn. Het ergste aan deze situatie was dat George mij probeerde op te wekken terwijl ik er voor hem moet zijn. Iets wat ik alweer niet was.
    ‘Ik denk dat weerwolvengif alleen verspreid kon raken door een beet, maar als je het zo graag wilt kan Fred wel voor zorgen dat ik je woeste weerwolfje word hoor.’ Ik schudde mijn hoofd. Ik wilde niet dat hij nog meer pijn had en ik schaamde me omdat ik dacht dat hij gebeten was. Ik was ook niet stil gaan staan om te bekijken wat er gebeurde. Ik had maar een doel voor ogen en dat was George redden uit de kluwen van de boze weerwolven voordat ik geen George meer had om van te houden. Ik zag dat het George moeite kosten om zijn arm achter mijn nek te leggen en voordat ik het makkelijker voor hem kon maken was het hem al gelukt. ‘Campbell Saunders. Ik ben niet gebeten maar Ralff heeft zijn klauwen in mijn zij geboord. Hij zou me buiten, maar toen kwam jij voor me springen. Daarom was ik zo bezorgd om je daarnet. Daarom heb jij mijn leven gered.’ Ik haalde de hand voor mijn mond weg en glimlachte lichtjes terwijl ik mijn hand verplaatste naar zijn wang en kaak. ‘Ik zou je nooit achterlaten; ook al lijkt de situatie nog zo onmogelijk.’ Het laatste was niet waar. Als George in gevaar zou komen door mij zou ik hem degelijk achter laten zodat hij geen problemen zou krijgen. Iets wat George niet hoefde te weten. ‘En over in mijn nek kwijlen gesproken.. Dat klinkt wel heel aantrekkelijk in welke vorm je dan ook bent.’

    Door dat kwijl- stukje moest ik aan mijn kat (pumpkin) denken. Altijd als ik haar ga aaien kwijlt ze me onder maar dat vind ik cute :3. (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:



    Omg I <3 their sence of humor :D Dat is echt de domste vraag dat iemand ooit kan stellen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Hij glimlachte lichtjes en verplaatste zijn hand naar mijn wang en kaak waardoor ik ook ging glimlachen.
    ‘Ik zou je nooit achterlaten; ook al lijkt de situatie nog zo onmogelijk. En over in mijn nek kwijlen gesproken.. Dat klinkt wel heel aantrekkelijk in welke vorm je dan ook bent.’ Ik lachte en boog me voorover om mijn lippen op zijn nek te gaan plaatsen waar ik een zachte zuigzoen op plaatste, en me wat meer terugtrok om hem nog een kus op zijn lippen te gunnen waarna ik me weer in de kussens ging verdiepen.
    ‘jij je zin.’ Fluisterde ik lachend en kneep in zijn hand. Ik stop even en zuchtte terwijl mijn normale blik weer terug kwam. Madama Plijster kwam weer terug met een bekertje in zijn handen en keek ons even aan.
    ‘het kan vies smaken, maar het doet je wel goed.’ Ik pakte de bekertje aan en keek erin. Een groen, dik, pap achtige drankje was het. En rook naar honderden dode huiselven die in een warme zomerdag aan het verrotten waren in het zon. Wat afschuwelijk. Voordat ik een slok nam draaide ik me om naar Madama Plijster die van mij naar Campbell keek.’
    ‘en jij bent te vaak uit mijn ziekenzaal ontsnapt.’ Zei ze kalm maar hield haar strenge gezicht op hem. Ik beet op mijn lip terwijl ik de drankje in het plantje goot die naast me op het tafeltje lag. Met dat draaide Madama Plijster zich weer naar me om, pakte de lege bekertje en liep terug naar haar kamertje om de bekertje terug te zetten.
    ‘nou, dan ben ik nu ook aan de beurt.’ Zei ik en keek Campbell even aan.
    ‘het is geen volle maan meer, en ik wil Fred vinden, dus ga ik hem nu opzoeken.’ Zei ik eigenwijs en probeerde met heel veel moeite om op te staan.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••