• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Omg I <3 their sence of humor :D Dat is echt de domste vraag dat iemand ooit kan stellen ('x


    het kan wel waar zijn :'D wie weet is het ook waar :Y) dan negeer je dat ze de zelfde achternaam hebben x)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik heb een leuk idee misschien; dan gaan ze na het nest komt er een bal op Zweinstein en dan kan Campbell niet met George vanwege Karkarov + Nathaniel die dan ook middels gearriveerd is dus moet Campbell met een meisje en dan neemt George een meisje ook mee naar t bal en dan word Campbell waanzinnig jaloers ofc :p ^^. Like it?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik heb een leuk idee misschien; dan gaan ze na het nest komt er een bal op Zweinstein en dan kan Campbell niet met George vanwege Karkarov + Nathaniel die dan ook middels gearriveerd is dus moet Campbell met een meisje en dan neemt George een meisje ook mee naar t bal en dan word Campbell waanzinnig jaloers ofc :p ^^. Like it?


    jaa, i like it. maar is de bal is toch niet na de vakantie, maar voor, of niet?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    jaa, i like it. maar is de bal is toch niet na de vakantie, maar voor, of niet?


    - laat maar oke dan doen we het voordat de nest :p

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 16:52 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ja maar alles klopt toch al niet meer met deel 4 ('x en we kunnen beter na de kerstvakantie doen want dan is Nathaniel er ook :3. En dan zijn we sneller bij het nest. ^^

    En na het nest zijn ze hechter geworden ofc.


    dan is het een plan :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dan is het een plan :Y)


    Nee laat maar we doen het wel voor het nest; want dan kan ik mijn sneaky plan nog uitvoeren tijdens het nest (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als ik Ginny + Draco naar Ziekenzaal laat komen; ga jij dan Draco uitnodigen om bij 't nest te komen? ^^ Zodat Ginny boos op je kan worden omdat Draco ofcourse niet hun arme gezin wilt zien :p

    Dan laat ik Cammy Fred & Ralf halen als ze eenmaal gezoend hebben (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee laat maar we doen het wel voor het nest; want dan kan ik mijn sneaky plan nog uitvoeren tijdens het nest (flower)


    wacht wat :O wat voor sneaky plan :o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    wacht wat :O wat voor sneaky plan :o


    Mag je niet weten want ik mocht ook jouw sneaky plan niet weten ('x

    Haha oke maar je gaf mij een tip :p dus ik geef jou ook een tip; het lijkt op Ginge maar het is heel anders x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Mag je niet weten want ik mocht ook jouw sneaky plan niet weten ('x

    Haha oke maar je gaf mij een tip :p dus ik geef jou ook een tip; het lijkt op Ginge maar het is heel anders x')


    wtf George gaat echt niet vreemd he :O bij bewust zijn of onbewust zijn, als Ginny die lippen op George zijn lippen gaat plakken als Campbell er bij staat, hak ik Ginny haar kop af en voer het aan Campbell.

    je weet dat ik Ginge en Cage allebei even leuk vind, dus zet die twee niet op het spel a.u.b :'O

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 17:05 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    wtf George gaat echt niet vreemd he :O bij bewust zijn of onbewust zijn, als Ginny die lippen op George zijn lippen gaat plakken als Campbell er bij staat, hak ik Ginny haar kop af en voer het aan Campbell.

    je weet dat ik Ginge en Cage allebei even leuk vind, dus zet die twee niet op het spel a.u.b :'O


    haha; ik verklap niks ('x want jij deed dat ook niet (N)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Als ik Ginny + Draco naar Ziekenzaal laat komen; ga jij dan Draco uitnodigen om bij 't nest te komen? ^^ Zodat Ginny boos op je kan worden omdat Draco ofcourse niet hun arme gezin wilt zien :p

    Dan laat ik Cammy Fred & Ralf halen als ze eenmaal gezoend hebben (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    dan gaan we dat doen. maar Fred en Ralf doen het langzaam aan he, ze kennen elkaar maar net :') als eerst gesproken toen Freddie gebeten was. want Campbell en George gingen ook niet zo snel, ze waren eerst ook gewoon vrienden :') omg wat gaat de tijd snel.. ik heb nog al mijn George en Ralf posts bewaard in een hele word document, lijkt net een story nu :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    dan gaan we dat doen. maar Fred en Ralf doen het langzaam aan he, ze kennen elkaar maar net :') als eerst gesproken toen Freddie gebeten was. want Campbell en George gingen ook niet zo snel, ze waren eerst ook gewoon vrienden :') omg wat gaat de tijd snel.. ik heb nog al mijn George en Ralf posts bewaard in een hele word document, lijkt net een story nu :'D


    Ik moest Ginneh ook al helemaal net op Dracos bek laten nemen zodat ze wat kregen :< terwijl Ginneh dat nooit zou doen x.o' oke misschien wel; ze is een wanhopige ginger :p

    Ik bewaar ze niet want mijn moeder weet niet dat ik op Q zit en ze wilt veels te graag stiekem in mijn laptop kijken. naja ik zit ook meestal op mijn mob tot haar ergenis.. ('x

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 17:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Hij glimlachte lichtjes en verplaatste zijn hand naar mijn wang en kaak waardoor ik ook ging glimlachen.
    ‘Ik zou je nooit achterlaten; ook al lijkt de situatie nog zo onmogelijk. En over in mijn nek kwijlen gesproken.. Dat klinkt wel heel aantrekkelijk in welke vorm je dan ook bent.’ Ik lachte en boog me voorover om mijn lippen op zijn nek te gaan plaatsen waar ik een zachte zuigzoen op plaatste, en me wat meer terugtrok om hem nog een kus op zijn lippen te gunnen waarna ik me weer in de kussens ging verdiepen.
    ‘jij je zin.’ Fluisterde ik lachend en kneep in zijn hand. Ik stop even en zuchtte terwijl mijn normale blik weer terug kwam. Madama Plijster kwam weer terug met een bekertje in zijn handen en keek ons even aan.
    ‘het kan vies smaken, maar het doet je wel goed.’ Ik pakte de bekertje aan en keek erin. Een groen, dik, pap achtige drankje was het. En rook naar honderden dode huiselven die in een warme zomerdag aan het verrotten waren in het zon. Wat afschuwelijk. Voordat ik een slok nam draaide ik me om naar Madama Plijster die van mij naar Campbell keek.’
    ‘en jij bent te vaak uit mijn ziekenzaal ontsnapt.’ Zei ze kalm maar hield haar strenge gezicht op hem. Ik beet op mijn lip terwijl ik de drankje in het plantje goot die naast me op het tafeltje lag. Met dat draaide Madama Plijster zich weer naar me om, pakte de lege bekertje en liep terug naar haar kamertje om de bekertje terug te zetten.
    ‘nou, dan ben ik nu ook aan de beurt.’ Zei ik en keek Campbell even aan.
    ‘het is geen volle maan meer, en ik wil Fred vinden, dus ga ik hem nu opzoeken.’ Zei ik eigenwijs en probeerde met heel veel moeite om op te staan.


    was laatste post van vorige pagina, voor het geval dat je het niet zag =]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••