• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik moest Ginneh ook al helemaal net op Dracos bek laten nemen zodat ze wat kregen :< terwijl Ginneh dat nooit zou doen x.o' oke misschien wel; ze is een wanhopige ginger :p

    Ik bewaar ze niet want mijn moeder weet niet dat ik op Q zit en ze wilt veels te graag stiekem in mijn laptop kijken. naja ik zit ook meestal op mijn mob tot haar ergenis.. ('x


    maar dat is Ginny. Ralf is anders :')

    ik ben ook vaak op telefoon, namelijk omdat mijn zus vaak altijd stiekem in mijn quizlet gaat om te zien wat ik allemaal heb uitgespookt x') nou, als laatst had ik haar vroegere quizlet account gevonden en de wachtwoord gekraakt x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    was laatste post van vorige pagina, voor het geval dat je het niet zag =]


    weer laatste post van vorige pagina xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jaja komt goed; ik moet alleen wat voor die stomme ginger van me verzinnen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Jaja komt goed; ik moet alleen wat voor die stomme ginger van me verzinnen.


    :O

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 17:30 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    soms moet ik wel op andermans reacties gaan reageren, ookal is het simpelweg een smiley, sorry :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    :O


    Ik mag Ginny niet meer door wat ze Ralf heeft aangedaan.. ik weet het het klinkt stom; het is mijn eigen personage en ik haat haar :3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik mag Ginny niet meer door wat ze Ralf heeft aangedaan.. ik weet het het klinkt stom; het is mijn eigen personage en ik haat haar :3.


    Ginny gaat Ralf nog vaak zien (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ginny gaat Ralf nog vaak zien (cat)


    haha Ralf ging ook in haar bed stappen weet je nog ^^ wanneer campbell bij Fred in bed stapt en Draco bij George.. Draco is ofc de enige slimme die merkt dat het verkeerd zit ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ohgod' ik durf haast niet Campbell te posten. Hij is eng x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    hoezo :o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    nu maak je me ook bang =(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    nu maak je me ook bang =(


    Ik zou echt maar bang worden ('x ik zit te denken of ik t ga veranderen of niet :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik zou echt maar bang worden ('x ik zit te denken of ik t ga veranderen of niet :p


    haha, ben benieuwd xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ben te lui om het te veranderen ik ga het nu neerposten XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Hij lachte voordat hij voorover boog naar mijn nek waar hij zijn lippen plaatste en zachtjes zoog. Een raar gevoel betrok me en het laatste restje bloed wat nog niet in mijn hoofd zat leek erheen te stijgen. Nog steeds voelde ik zijn lippen branden in mijn nek toen hij ze op mijn lippen plaatste voordat hij weer terug ging zitten. Met mijn vrije hand tastte ik naar mijn nek aan terwijl ik me in moest houden om George niet te bespringen. ‘jij je zin.’ Ik keek hem aan. Hoe kon het dat hij zo met mijn gevoelens kon spelen. Dat ik in zo’n korte tijd al naar hem smacht.
    Voordat ik wat kon toen hoorde ik de hakjes van madame Plijster weer aankomen tikken. Met een rood hoofd wendde ik mijn blik van George af. Bang dat madame Plijster of George mijn gedachten kon lezen. ‘Het kan vies smaken, maar het doet je wel goed.’ Dat zeiden ze altijd. Alle hulpdrankjes smaken vies. Waarom konden ze het niet naar aardbeien of iets laten smaken? Ik voelde een blik op mij branden en tot mijn verassing staarde Madame Plijster naar mij terwijl George haar patiënt was. ‘En jij bent te vaak uit mijn ziekenzaal ontsnapt.’ Ze keek streng en er schreed een schok door mij heen. Even dacht ik dat ze me ging vastbinden maar in plaats daarvan liep ze weg tot mijn opluchting.
    ‘Nou, dan ben ik nu ook aan de beurt. Het is geen volle maan meer, en ik wil Fred vinden, dus ik ga hem nu opzoeken.’
    Ik schudde met mijn hoofd en drukte hem weer voorzichtig in zijn kussens.
    ‘Ik ga hem voor je zoeken en dan breng ik hem hier heen. Al moet ik hem hier naartoe sleuren.’ Ik glimlachte voorzichtig terwijl mijn blik in die van George gehaakt stonden. Mijn adem stokte terwijl mijn hart maar enkel harder ging bonzen. Ik wist niet wat er mis met mij was; maar nu George gewond was leek de aantrekkingskracht voor mij naar hem verdubbeld te zijn terwijl het in het eerste geval al waanzinnig groot was. Voordat ik mijzelf in de hand kon houden vuurde ik mijn lippen tegen die van George terwijl mijn hand tegen zijn kaak ging die ik zachtjes met onze zoen mee begeleiden terwijl zachtjes mijn neus tegen zijn neus tikte. Zachtjes beet ik op zijn onderlip voordat ik onze lippen een paar millimeters scheiden. Ik wist dat ik nu moest gaan. Als ik nu niet gaan hield ik mijzelf niet meer in bedwang en ik schaamde ook nogal voor onze kus. George wilde Fred zien en dan kom ik er tussen.. Gewoon omdat ik plotseling niet meer van George af kan blijven. Ik wist dat mijn hoofd nog vuurrood was. ‘Ik ga ehm. – Fred zoeken.’ Murmelde ik met een ruk draaide ik me om en verliet de zaal. Ik beet met mijn tanden op mijn vuist om alle gevoelens die ik voor George koesterde die eruit leken te willen komen tegen te houden. Gelukkig was straks Fred er wat mij in bedwang zou houden. Of misschien zou frisse lucht mijn hoofd wat helder maken. Plotseling viel mijn blik op Ginny en Draco. Draco hield Ginny vast. Misschien was het beter als Ginny naar haar broer ging. Hoe meer mensen er zijn hoe beter. Zolang ze me maar van mijn heftige gevoelens voor George weghielden want als George alleen zou zijn wist ik niet of ik me kon bedwingen. Iets waar ik me redelijk voor schaamde.
    ‘Ginny; toch. George is in het ziekenzaal. Ik denk dat hij het wel fijn gaat vinden als jij even langs komt.’ Ik wachtte niet eens op antwoord af en liep richting de uitgang. Op om Fred te zoeken en Ralf.


    Ginny Weasley

    ‘Wat moet ik doen om het jou te laten geloven?’ Ik beet op mijn lip. Ik had geen idee. Ergens geloofde ik meer dat Draco van mij hield dan toen Ralf en ik verkering hadden. Ralf maakte ondanks dat het een geweldige jongen was enorm onzeker. Ik denk dat dat het was dat ik Draco zoende. Ralf was perfect en ik niet. Ik was slechts het zoveelste kind van mijn moeder. Misschien het enige verschil dat ik een meisje was; maar ik zou veel liever een jongen geweest zijn.
    ‘IK doe alles voor je. Alles.’ Ik glimlachte door zijn glimlach die rond zijn mond sierde. Het was maar zelden dat ik deze glimlach ooit heb kunnen zien. Ik zweeg omdat ik doodgewoon niks wist om te zeggen. Ieder woord dat mijn lippen kon verlaten kon verkeerd zijn. ‘Misschien is dit een slecht idee. Als ook maar iemand erachter komt zal ik naar een andere school worden gestuurd. En aangezien jou broers het al weten zal het niet lang meer duren voor mijn vader het weet.’
    Ik beet op mijn lip. Mijn moeder zou ook niet bepaald blij zijn maar ze zou het nog kunnen accepteren. Als dit werkelijk geen grap was van Draco dan zou zijn vader mij nooit kunnen accepteren- tenzij ik mij best doe. Voordat ik wat kon zeggen hoorde ik een jongensstem naast me. Ook al kende ik hem niet herkende ik zijn stem uit duizenden; Campbell Saunders.
    ‘Ginny; toch? George is in het ziekenzaal. Ik denk dat hij het wel fijn gaat vinden als jij even langs komt.’ Met dat gezegd te hebben liep hij weg terwijl ik twijfelend achter bleef. Ik durfde niet naar het ziekenzaal maar eerlijk gezegd wel als ik met Draco was. Iets wat onverklaarbaar was. We waren slechts een gang verwijderd van het ziekenzaal. Voordat Draco kon tegensputteren trok ik hem mee naar de ziekenzaal en toen ik de deur achter mij sloot keek ik de zaal rond waar ik algauw George zag. Onder het verband. ‘Oh merlin.’ Murmelde ik zachtjes. In een paar passen rukte ik Draco mee richting George voordat ik hem los liet. ‘Het spijt me zo, George. Wees alsjeblieft niet boos. Ik weet dat ik je achter aan had moeten gaan. Het spijt me zo.’ ik sloeg mijn ogen neer. Wat maakte het überhaupt uit wat hij zei; hij zou toch liegen en vervolgens me nog meer haten. Ik had het verpest; alweer. Ik moest echt eens een beter zusje gaan worden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya