• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Goerge.’ Hoorde ik. Ik draaide me om en voor ik het wist, trok Campbell me mee naar een muurtje toe zodat we uit gehoorafstand waren van de anderen, en hij sloeg zijn armen over elkaar heen.
    ‘George; omdat Draco misschien ook uit een dooddoener familie komt betekend het niet dat hij slecht is. Hij is eigenlijk best aardig als je hem de kans geeft. Waarom kan je hem gewoon geen kans geven net zoals je mij geeft, George. Ik ben per slot van rekening geen haar beter als hem.’
    Een vreemde gevoel begon in mijn onderbuik te borrelen, een gevoel die weer eens nieuw voor mij was.
    ‘dat gaven we hem ook.’ Begon ik en sloeg ook mijn armen over elkaar heen.
    ‘en hij keurde die niet omdat we toevallig een Weasley waren.’ Ik stop even en schudde mijn hoofd zachtjes.
    ‘Hij beledigd onze familie, valt ons wel altijd lastig, en door die vader van hem was mijn zusje bijna dood.’ Ik slikte die woorden bijna in maar alsof de universum het wou dat ik de woorden toch uitsprak, zei ik het toch.
    ‘..ik wil Malfoy niet in de buurt van mijn zusje hebben. Hoe moet ik hem vertrouwen na alles wat er is gebeurd tussen hem en ons?’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Hij sloeg zijn armen over elkaar heen waardoor ik meteen mijn ogen afwendde. Ik wist meteen dat ik verkeerd gehandeld had. Waarom moest ik mijzelf er ook al weer mee bemoeien?
    ‘Dat gaven we hem ook en hij keurde die niet omdat we toevallig een Weasley waren. Hij beledigd onze familie, valt ons wel altijd lastig en door die vader van hem was mijn zusje bijna dood.’ Hoewel ik het niet liet merken wist ik wat hij bedoelde. Lucius wilde van zijn kwade spullen af en verkocht overal zijn spullen en dumpte ze omdat hij bang was dat de ministerie een inval zou doen bij hem in huis. Later dat jaar hoorde ik Nathaniel praten over het incident wat hij veroorzaakt had. Ik wist alleen niet dat het Georges zusje was. Ik schudde meteen mijn hoofd. Ik haatte het dat ik alle verhalen wist via een andere kant. Een negatieve kant en het erge is; is dat ik George nu beledigd heb.
    ‘Ik wil Malfoy niet in de buurt van mijn zusje hebben. Hoe moet ik hem vertrouwen na alles wat er is gebeurd tussen hem en ons?’ Ik liet mijn armen weer doelloos langs mijn lichaam hangen terwijl ik zenuwachtig op mijn lip beet. Ik zal me nooit meer ergens mee bemoeien als ik er niet het volledige achtergrond over had.
    Met moeite schraapte ik al mijn moed bijeen en haalde Georges armen van elkaar voordat ik in zijn ogen keek. ‘Sorry.’ Murmelde ik zachtjes waarna ik zachtjes een kus tegen zijn kaak plaatste voordat ik naar onze handen keek die ik had laten samensmelten. Toch bleef er iets in mij steken. Draco en zijn familie hadden misschien rottigheid naar Georges familie uitgehaald maar mijn familie en ikzelf hadden dat ook gedaan. Ergens dacht ik dat Nathaniel veel erger was dan Lucius aangezien die op hogere functie destijds leek te staan. Evenals mijn moeder. Dat betekende dat mijn familie helemaal niet zuiver was. George leek het te kunnen accepteren hoewel hij nog lang niet alles weet. Maar wat als zijn familie mij niet goedkeurt; net zoals George, Draco niet goedkeurt? ‘Als je zusje hem vergeven hebt waarom kan jij het dan niet?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Hij haalde mijn armen uit elkaar en vermeed mijn blik.
    ‘Sorry.’ Murmelde hij zachtjes waarna hij een kus op mijn kaak plaatste en zijn hand met die van mij liet samensmelten. Ik keek ook naar mijn voetten. Hij hoeft geen sorry te zeggen: ik ben denk ik iets te bot gereageerd.
    ‘Als je zusje hem vergeven hebt waarom kan jij het dan niet?’ ik zuchtte zachtjes en haalde mijn schouders op.
    'Misschien omdat ik anders ben dan haar.' Mompelde ik.
    'En zij is zelf diegene die Malfoy zoent, niet ik.' Ik keek weer op en draaide me terug naar de twee personen verderop.
    'Hij moet zichzelf bewijzen als hij echt van Ginny houd..' zei ik meer tegen mezelf. Het leek wel onmogelijk. Ik keek weer terug en staarde naar knze handen die met elkaar verbonden waren.


    Inspiratieloos alweer x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Misschien omdat ik anders ben dan haar. En zij is zelfs diegene die Malfoy zoent. Niet ik.’ Zijn antwoord stelde me echter niet gerust. Wat als ik letterlijk met kerst mee naar Georges huis ga; wat als ze me niet goed genoeg vinden? Wat als ze achter mijn identiteit komen? Ik wist dat ik dan de onderspit zal delven. Ik schudde mijn hoofd. Nee; ik zou de perfecte schoon-zoon zijn. Ik zou alles doen wat zíjn familie wilde of bijna alles dan.
    ‘Hij moet zichzelf bewijzen als hij echt van Ginny houd..’ ik glimlachte door zijn bezorgdheid. Hoewel ik durfde te betwijfelen of Draco kwaad in zin had. Ik had namelijk niks gehoord van een oplichterij jegens de Weasley familie. Maar ik weet dan ook lang niet alles wat er uitgespookt word. Iets waar ik eigenlijk niet over na wilde denken. Ik wilde alleen nog maar over George zijn. ik wreef zachtjes met mijn duim over zijn hand voordat ik hem losliet om hem in zijn nek te leggen zodat ik zijn gezicht wat dichter naar mij toe kon buigen terwijl mijn andere hand op zijn borstkast rustte.
    ‘Het is maar goed dat jíj de gene niet bent die Malfoy zoent.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl er een klein glimlachje op mijn gezicht getoverd werd terwijl ik in zijn kastanjebruine kijkers staarde voordat ik mijn lippen met de zijne liet samensmelten.


    ->) niet dat George de halve school middels heeft afgelebberd ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uh, je had al gepost he xq eens kijken.. wat kan George nu doen. Aangezien hun eerste relatie-mini-ruzie voorbij is


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry, ik kan even niet meer reageren tot maandag want dan logeer ik bij mijn nicht. Misschien kan ik tussen door een korte post schrijven maar vooor het geval dat zeg ik het maar even ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Even is het stil en dan kust ze me weer. Ik word weggeduwd en kijk naar wie het is. Geweldig, nog een broer die mij niet mag. Dan pas zie ik Campbell. Een vreemd gevoel kruipt naar binnen. Ik hoor George een belediging schreeuwen maar versta de woorden niet. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Campbell trekt George mee en ik en Ginny blijven weer alleen over.
    'Nou nou, ik ben niet heel erg geliefd hier,' grijns ik terwijl ik Ginny's hand vastpak. Ik kijk even naar Campbell en George. Ik denk weer aan gisteravond. 'Als je het niet erg vind, ik moet nog even met Campbell praten,' zeg ik tegen Ginny en ik druk nog een klein kusje op haar wang. Ik loop naar George en Campbell en kijk ze aan. 'Mag ik even onder vier ogen met je spreken, Campbell?' vraag ik. Ik kijk naar George. 'En even dat je het weet, je tweelingbroer is buiten bezig met een moordend monster zijn.' Ik weet niet waarom ik het zei, maar het voelt gewoon alsof hij het moet weten. 'En misschien zou je wat aandacht in hem kunnen steken in plaats van de hele dag met je vriendje doorbrengen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik haat je draco


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (duivel)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    Hij zette zijn armen achter mijn nek en boog zich dichter naar mij toe wat me een zeer fijn gevoel gaf waardoor ik even glimlachte.
     ‘Het is maar goed dat jíj de gene niet bent die Malfoy zoent.’ Fluisterde hij zachtjes en gaf me een kus op mijn lippen voordat ik het zelf kon doen.
     'Mag ik even onder vier ogen met je spreken, Campbell?'
    Ik liet Campbell los en keek in de ogen van Draco Malfoy die me even aankeek.
    'Ben ik zo ongewenst bij jou? Want dat snap ik wel.' Murmelde ik en keek hem aan.
    'En even dat je het weet, je tweelingbroer is buiten bezig met een moordend monster zijn. En misschien zou je wat aandacht in hem kunnen steken in plaats van de hele dag met je vriendje doorbrengen.'
    Een holle gevoel vulde mijn lichaam en even had ik de neiging om Draco zijn mond dicht ge tapen met iets.
    'En jullie weten dat ook, en jullie staan daar maar te kleffen?' Ik wierp een blik naar Campbell toe voordat ik wegliep en naar Ginny toe liep.
    'Laat me nu niet ovwr jou beginnen, waar is Fred?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Moet ik wachten op Leora?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Moet wel ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Meh


    Spoiler alert: you will save yourself

    ohgod' :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••