• Het leven van 8 jonge meisjes draait om voetballen, Als het voetbalteam van de meisjes ophoudt door te weinig inschrijvingen en de meisjes niet worden toegelaten voor het jongensteam zit er maar één ding op. Ze vermommen hun zelf om auditie te doen voor het jongensteam van hun rivaal 'De wildcats'. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?

    Oorspronkelijke idee is van Adnane, met wat kleine aanpassingen. De tweede keer dat ik dit open.


    Meisjes
    - Amalia Oceane Hartlyn aka Chano Ignacio Benvenuto ll Spits ll Butera [1.6]
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris ll Linkshalf ll Inermis [1.1]
    - Novella Violet Henderson aka Noel Henderson ll Verdediger ll Rejects [1.2]
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams ll Keeper ll Rider [1.1]
    - Alfrùn Kaya Haugen ll Spits ll Chao [1.6]
    - Indiana Isabella Blanchett aka Michael 'Mickey' Joel Harrison ll Verdediger ll NinjaIrwin [1.7]
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson ll Middenvelderll Murdock [1.5]
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio ll Middenvelder ll Magnus [1.4]

    Jongens
    - Finley 'Finn' Grey ll Rechtsachter ll Kahuna [1.4]
    - Alexander Beau O'Donnel ll Mudita [1.2]
    - Felix Amadi ll Centrale verdediger ll Sempre [1.4]
    - Travis Mathers ll Keeper ll Satana [1.4]
    - Jason Alexander Westfield ll Spits ll Promisess [1.7]
    - Chris Londen ll Rechtshalf ll GrowStronger [1.6]
    - Clement Gabriel Valverde ll Linkervleugeraanvaller ll Kawena [1.8]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie:
    Extra:

    Extra voor de meisjes
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben):


    Regels
    - Ik verwacht minimaal 250 woorden per post.
    - Ik wil geen ruzie OOC hebben. Doe dat maar in elkaars GB ^^.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 1 personage per persoon, dit kan later eventueel nog veranderen.
    - Alleen ik maak nieuwe topic aan.
    - Deze RPG word in de ik-vorm geschreven.
    - De leerlingen zullen tussen de 16 en 20 moeten zitten. Vergeet niet dat het een 'School RPG' is en er niet heel veel mensen 20 kunnen zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - De meiden/jongens kunnen altijd minder of meer worden. Zolang het maar gelijk blijft.


    Face - Claim lijstje.
    Barbara Palvin & Carter Reynolds ll Butera

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kahuna schreef:
    (...)Heb toch maar even zijn uiterlijk, FC aangepast :Y)

    Op de eerste heeft hij iets weg van Ryan Sheckler.


    † Love? I want to sleep.

    Dat vond ik ook al ja, haha zeker op die eerste foto.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kahuna schreef:
    Dat vond ik ook al ja, haha zeker op die eerste foto.

    Viel me echt meteen op. Ik dacht eerst ook dat hij het was, maar toen merkte ik dat hij het niet was bij die laatste foto :'D.


    † Love? I want to sleep.

    Satana schreef:
    (...)
    Op de eerste heeft hij iets weg van Ryan Sheckler.


    :9~ :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn faceclaim is Mario Casas, maar ik betwijfel of iemand anders hem ook wilde gebruiken :')
    Als positie heb ik doelman genomen omdat ik die nog niet was tegengekomen, maar ik wil het heus wel veranderen als dat niet goed is (:


    Volledige naam:
    Clement Gabriel Valverde



    Leeftijd:
    17

    Nationaliteit:
    Spaanse

    Innerlijk:
    Clement is een rustige jongeman. Zijn geduld lijkt nooit uit te putten, wat dan op zijn beurt weer anderen kan irriteren. Hij is eerlijk, wordt zelden kwaad en slaagt erin steeds het goede in anderen te zien. Door zijn kindertijd grotendeels door te brengen op de Spaanse Hoogvlakten, is hij sociaal en bijna steeds goedgezind. Hij gelooft in de grote goedheid en is gemakkelijk in de omgang. Verder is hij een stille jongen die wel eens van uitgaan houdt, maar toch zal je hem niet elke week in een discotheek vinden.

    Uiterlijk:



    fc: mario casas
    Clement heeft een lichtgetinte huid, en donkerbruine ogen met olijfgroene schijningen in het zonlicht. Zijn warrige, korte haren zijn zodanig donkerbruin, dat ze haar zwart lijken. Hij is ongeveer een meter negenentachtig groot. Meestal scheert hij zich pas om de zoveel dagen, zodat hij meestal buitenkomt met een licht gestoppelde baard.

    Positie:
    Doelman.

    Extra:
    Na de dood van zijn beste vriend enkele jaren geleden, besloot hij samen met zijn ouders te verhuizen, en compleet opnieuw te beginnen als een totaal ander persoon. Hij is stil, teruggetrokken, en heeft niet veel vrienden. Zijn geweten knaagt aan hem, en hij beseft dat hij ooit een compleet ander persoon was. Toch accepteert hij zijn nieuwe ik, en besluit om zich opnieuw open te stellen voor de mooie dingen in het leven. Hij hecht veel belang aan zijn kater, Thomas


    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 16:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    Mijn faceclaim is Mario Casas, maar ik betwijfel of iemand anders hem ook wilde gebruiken :')
    Als positie heb ik doelman genomen omdat ik die nog niet was tegengekomen, maar ik wil het heus wel veranderen als dat niet goed is (:


    Volledige naam:
    Clement Gabriel Valverde



    Leeftijd:
    17

    Nationaliteit:
    Spaanse

    Innerlijk:
    Clement is een rustige jongeman. Zijn geduld lijkt nooit uit te putten, wat dan op zijn beurt weer anderen kan irriteren. Hij is eerlijk, wordt zelden kwaad en slaagt erin steeds het goede in anderen te zien. Door zijn kindertijd grotendeels door te brengen op de Spaanse Hoogvlakten, is hij sociaal en bijna steeds goedgezind. Hij gelooft in de grote goedheid en is gemakkelijk in de omgang. Verder is hij een stille jongen die wel eens van uitgaan houdt, maar toch zal je hem niet elke week in een discotheek vinden.

    Uiterlijk:



    fc: mario casas
    Clement heeft een lichtgetinte huid, en donkerbruine ogen met olijfgroene schijningen in het zonlicht. Zijn warrige, korte haren zijn zodanig donkerbruin, dat ze haar zwart lijken. Hij is ongeveer een meter negenentachtig groot. Meestal scheert hij zich pas om de zoveel dagen, zodat hij meestal buitenkomt met een licht gestoppelde baard.

    Positie:
    Doelman.

    Extra:
    Na de dood van zijn beste vriend enkele jaren geleden, besloot hij samen met zijn ouders te verhuizen, en compleet opnieuw te beginnen als een totaal ander persoon. Hij is stil, teruggetrokken, en heeft niet veel vrienden. Zijn geweten knaagt aan hem, en hij beseft dat hij ooit een compleet ander persoon was. Toch accepteert hij zijn nieuwe ik, en besluit om zich opnieuw open te stellen voor de mooie dingen in het leven. Hij hecht veel belang aan zijn kater, Thomas




    Lol, er waren er al twee, waaronder mijn personage, maar nu zijn er wel twee jongens die ze kan observeren om goed genoeg te worden c:


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Lol, er waren er al twee, waaronder mijn personage, maar nu zijn er wel twee jongens die ze kan observeren om goed genoeg te worden c:


    Ach pfsh :'D
    Dan pas ik het wel aan hoor ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zijn er eigenlijk nog posities vrij? Mij maakt het totaal niet uit waar hij staat ofzo :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eh, Daoine, je moet er wel even bijzetten dat Travis keeper is.


    † Love? I want to sleep.

    Kawena schreef:
    Zijn er eigenlijk nog posities vrij? Mij maakt het totaal niet uit waar hij staat ofzo :'D


    Ik heb volgens mij linker- & rechtervleugelaanvallers nog amper gezien... Vreemd want wie wil nou niet een tweede knappere en leukere Robben maken? I mean, Robben is geweldig <3


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Ik heb volgens mij linker- & rechtervleugelaanvallers nog amper gezien... Vreemd want wie wil nou niet een tweede knappere en leukere Robben maken? I mean, Robben is geweldig <3


    Dan wil ik linker wel nemen ^^
    Eerst wachten wat de topicmaakster zegt (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    - Amalia - Finley - Angela
    - Prue - Alexander
    - Alfrún - Jason
    - Asia - Felix -
    - Agatha - Chris
    - Indiana - Travis
    - Novella - Clement

    Kamer indeling ^^. De foto's komen in het topic die over zo'n 30 minuten verschijnt. Vergeet niet dat de meisjes wel weten wie een meisje is en wie een jongen is.

    @Kawena het is goed. Ik heb je er al bij gezet.

    Als het goed is klopt alles nu?

    Sommige mensen hebben het uiterlijk nog niet aangegeven als meisje/jongen zijnde, ik zou graag willen dat dit snel gebeurt :].

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:32 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    KLIK. Bovendien zullen degene die met zijn drieën op een kamer slapen dus 3 bedden hebben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Daoine schreef:
    - Amalia - Finley - Angela
    - Prue - Alexander
    - Alfrún - Jason
    - Asia - Felix -
    - Agatha - Chris
    - Indiana - Travis
    - Novella - Clement

    Kamer indeling ^^. De foto's komen in het topic die over zo'n 30 minuten verschijnt. Vergeet niet dat de meisjes wel weten wie een meisje is en wie een jongen is.

    @Kawena het is goed. Ik heb je er al bij gezet.

    Als het goed is klopt alles nu?

    Sommige mensen hebben het uiterlijk nog niet aangegeven als meisje/jongen zijnde, ik zou graag willen dat dit snel gebeurt :].


    Dat was precies wat ik nog wilde weten. Dus de meisjes kennen elkaar al wel en weten het van elkaar...

    Iemand van de meisjes die al bevriend wil zijn met mijn personage of haar juist wil haten of zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Dat was precies wat ik nog wilde weten. Dus de meisjes kennen elkaar al wel en weten het van elkaar...

    Iemand van de meisjes die al bevriend wil zijn met mijn personage of haar juist wil haten of zo?


    Angela wil wel vrienden zijn.c:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki