• Het leven van 8 jonge meisjes draait om voetballen, Als het voetbalteam van de meisjes ophoudt door te weinig inschrijvingen en de meisjes niet worden toegelaten voor het jongensteam zit er maar één ding op. Ze vermommen hun zelf om auditie te doen voor het jongensteam van hun rivaal 'De wildcats'. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?

    Oorspronkelijke idee is van Adnane, met wat kleine aanpassingen. De tweede keer dat ik dit open.


    Meisjes
    - Amalia Oceane Hartlyn aka Chano Ignacio Benvenuto ll Spits ll Butera [1.6]
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris ll Linkshalf ll Inermis [1.1]
    - Novella Violet Henderson aka Noel Henderson ll Verdediger ll Rejects [1.2]
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams ll Keeper ll Rider [1.1]
    - Alfrùn Kaya Haugen ll Spits ll Chao [1.6]
    - Indiana Isabella Blanchett aka Michael 'Mickey' Joel Harrison ll Verdediger ll NinjaIrwin [1.7]
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson ll Middenvelderll Murdock [1.5]
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio ll Middenvelder ll Magnus [1.4]

    Jongens
    - Finley 'Finn' Grey ll Rechtsachter ll Kahuna [1.4]
    - Alexander Beau O'Donnel ll Mudita [1.2]
    - Felix Amadi ll Centrale verdediger ll Sempre [1.4]
    - Travis Mathers ll Keeper ll Satana [1.4]
    - Jason Alexander Westfield ll Spits ll Promisess [1.7]
    - Chris Londen ll Rechtshalf ll GrowStronger [1.6]
    - Clement Gabriel Valverde ll Linkervleugeraanvaller ll Kawena [1.8]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie:
    Extra:

    Extra voor de meisjes
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben):


    Regels
    - Ik verwacht minimaal 250 woorden per post.
    - Ik wil geen ruzie OOC hebben. Doe dat maar in elkaars GB ^^.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 1 personage per persoon, dit kan later eventueel nog veranderen.
    - Alleen ik maak nieuwe topic aan.
    - Deze RPG word in de ik-vorm geschreven.
    - De leerlingen zullen tussen de 16 en 20 moeten zitten. Vergeet niet dat het een 'School RPG' is en er niet heel veel mensen 20 kunnen zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - De meiden/jongens kunnen altijd minder of meer worden. Zolang het maar gelijk blijft.


    Face - Claim lijstje.
    Barbara Palvin & Carter Reynolds ll Butera

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Axel aka Angela is af.:Y) De beschrijving van het uiterlijk is echter niet zo lang. Sorry daarvoor.:x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rider-> Asmodom


    Happy Birthday my Potter!

    Kamerindeling (Met random.org)
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio - Donovan Aiden Witherspoon
    - Gereserveerd (Butera) - Finley 'Finn' Grey
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams - Alexander Beau O'Donnel
    - Novella Violet Henderson aka Noel - Gereserveerd (Hecuba)
    - Gereserveerd (Chao) - Gereserveerd (Promisess)
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson - Felix Amadi
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris - Chris Londen
    - Gereserveerd (NinjaIrwin) - Travis Mathers.


    Dit kan altijd nog veranderd worden.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 23:17 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bloodbrother schreef:
    Ik trek mij terug van deze RPG.
    De reden hiervoor is dat ik simpelweg te weinig tijd heb om actief mee te kunnen doen.

    TM, ze had zich toch teruggetrokken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    (...)
    TM, ze had zich toch teruggetrokken?
    Oh ja. Ik zou het nog bijwerken en ben het toen waarschijnlijk vergeten :x.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 0:45 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kawena schreef:
    Kan ik eventueel nog een jongen reserveren? Ik kan dan wel pas vanaf volgende week eraan werken, gezien ik op vakantie ben. Is dat een probleem? :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    (...)
    Ook dit ben ik vergeten erbij te zetten.Dat zou eventueel wel kunnen, maar zou je wel de naam, leeftijd en positie alvast in het topic willen zetten? Als het kan ook een faceclaim. We gaan wel al vandaag beginnen, maar inspringen zal geen probleem zijn.

    Ik ben trouwens morgen de hele dag weg.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Promisess schreef:


    Naam: Jason Alexander Westfield.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Nationaliteit: Amerikaanse.
    Innerlijk: Jason is niet bepaald aardig tegen mensen die hij niet mag, alleen als hij van je houdt is hij aardig. Hij is beschermend en kan niet tegen mensen die liegen. Soms kan hij opvliegend zijn en bot uit de hoek komen. Jason is niet het persoon wat al zijn gevoelens open en bloot op tafel legt, je moet zijn vertrouwen zien te winnen voordat hij ook maar een emotie laat zien. Jason laat niemand hem iets opdragen, hij haat het als mensen hem commanderen. Wanneer je aan Jason's geliefden komt, kom je aan hem, hij zal ze altijd beschermen. Jason is een vechter, hij blijft doorgaan ook al zit iets hem tegen, wanneer hij een doel voor ogen heeft doet hij er alles aan om het te bereiken. Jason is een persoon wat mensen standaard niet vertrouwt, je moet bewijzen dat je wel te vertrouwen bent voordat hij je vertrouwt. Wanneer Jason oprecht van je houdt zal hij alles doen om je gelukkig te maken.
    Uiterlijk: Jason is breed gebouwd, maar door het vele sporten is hij nog breder geworden. Hij heeft diep bruine ogen en een smalle neus. Jason heeft donker bruin haar wat meestal zwart kijkt. Jason is met zijn 1,88 redelijk lang maar niet de langste. Jason's armspieren en buikspieren zijn het beste getraind. Jason maakt zich niet zo druk om hoe hij eruit ziet. Meestal combineert hij een los hangende bloes met een broek die meestal de kleuren kaki, beige of spijker heeft.
    Positie: Jason is aanvaller, meestal spits maar hij is ook goed als hij rechts of links staat.
    Extra: Jason is samen met Sophia Ariana Hale, een van de populairste meisjes van de school.


    Is hij oke zo? Sorry dat het een beetje kort is


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    -Nvm.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 0:17 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sorry, het spijt me echt. Ik was gisteren met mijn moeder weg en als ik online kwam was ik voor een korte tijd online. Ik zal vandaag ook niet veel online zijn, maar ik zal proberen om het vandaag rond twee uur het topic te openen en mijn rol zal ik die avond afmaken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eh, ik denk niet dat het handig is om de gereserveerde rollen erbij te zetten, omdat ze geen eens af/gemaakt zijn. Straks hebben ze 'm na een hele lange tijd nog niet af. Het is beter ze nog een berichtje te sturen met een tijd wanneer ze het af moeten hebben, anders duurt het echt tè lang en hebben sommige van ons geen roommate.


    † Love? I want to sleep.



    Naam:
    Indiana Isabella Blanchett
    Ze is beter bekend onder de naam Diana
    Leeftijd:
    Indiana is negentien en verjaart op 31 Oktober.
    Nationaliteit:
    Australisch
    Innerlijk:
    Diana is op het eerste gezicht een stil meisje, een echte dromer, en misschien is dat ook wel zo. Het meisje doet er namelijk alles aan om te zorgen dat haar dromen werkelijkheid zullen worden, zet zich voor de volle honderd procent in en stopt niet tot het gelukt is. Is een beetje aan de stille kant, omdat het eerder iemand is die liever luistert dan zelf praat. Zeker bij vreemde mensen. Dat is ook de sterke kant van het meisje, net als dat ze voor haar vrienden en familie door het vuur zal gaan. Dat zijn namelijk de mensen waar ze misschien nog wel meer voor zou doen om het naar hun zin te maken, dan voor zichzelf. Dan cijfert ze zichzelf met alle liefde weg en vergeet het wel eens rustig aan te doen.
    Toch neemt dit niet weg dat Diana doodleuk alles doet wat haar opgedragen word, niet gemeen uit de hoek kan komen, en niet eigenwijs is. Eigenwijs is namelijk haar derde naam, omdat het meisje juist de gevaren opzoekt, om alles wat niet mag, juist uit te voeren. Het kan een echte onruststoker zijn. Het verbaasd dan ook niemand dat het meisje regelmatig in de problemen komt, ondanks ze zich met haar grote, grijze, ogen bijna overal uitpraat. Zegt dat ze het niet meer zal doen, om misschien een paar minuten weer precies hetzelfde uit te voeren. Dan zal het allemaal weer opnieuw beginnen. Je moet alleen niet met grote monden aankomen, want behalve dat je een gemene opmerking terug kunt verwacht, is Diana ook iemand die heel slecht tegen kritiek kan.
    Verder valt er vrij weinig toe te voegen aan het karakter van het meisje. Het enige wat er nog aan toe te voegen valt, is misschien dat als je haar beter leert kennen het een klein kleutertje word. Dat het iemand is, die met teveel suiker op, door het huis rent. Een hyperactief kind, dus ineens een hele andere kant van haar ziet.
    Uiterlijk:
    Het eerste wat opvalt als je Indiana ziet is haar -haar, waar geen touw aan vast te knopen is. Dit komt omdat ze alle mogelijke haarkleuren al heeft gehad. Het enige wat zeker is, is dat je het meisje niet zult zien zonder een bandana in haar -haar of iets wat er ook maar in kan.
    Het tweede opvallende zijn haar blauwe, bijna grijze ogen. De vrolijke twinkeling die daarin te vinden is, maar onderschat deze twee vrolijke ogen niet, want deze kunnen dwars door je heen kijken, maar leggen ook voor bekenden haar ziel bloot. Allebei soms een voordeel en soms een nadeel, want het betekent dat je niet snel onder iets uit kunt komen.
    Indiana een lengte van 1.64, wat haar niet de langste maakt. Niet dat het voor haar een probleem is, want het feit dat ze dol is op knuffels, maakt laat dit alleen maar goed uitkomen. Maakt dat je haar ook negen van de tien keer als een koala aan iemand ziet hangen, omdat het gewoon typisch iets voor haar is.
    Verder is de stijl van Indiana heel verschillend, ondanks je er altijd gympen onder zult vinden. De ene keer zie je haar in een vrolijk zomerjurkje terwijl ze nog geen dag later in een wijde sweater loopt, iedereen wijsmakende dat ze het alleen heeft op broeken met shirts. Toch zul je deze tijd het meisje alleen in wijder kleding zien lopen.
    Positie:
    Maak niet uit.
    Extra:
    Je zult Diana zelden zonder gitaar zien.

    Naam:
    Michael 'Mickey' Joel Harrison
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    De jongen mag er misschien uitzien als een iemand die een regelrechte badass is, maar niets is minder waar. Mickey is een jongen van negentien jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar vier. Hij is heel kinderachtig, speels, en sportief en een echte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en helemaal in de deuk kan liggen om dubbelzinnige opmerking waardoor hij het ook niet kan laten om precies op de onbedoelde in te gaan. De jongen heeft werkelijk een hart van goud en zal altijd klaar staan voor de mensen waar hij om geeft. Hij zal voor ze door het vuur gaan en als het nodig is zelfs een van zijn dromen, voor je opgeven. Mickey weet dan ook precies wanneer het nodig is, om in te grijpen bij iets, wanneer je hulp nodig hebt en laat dan zijn volwassen kan doorschemeren.
    Op sommige momenten kan de australisch jongen heel goed mensen op hun zenuwen werken met zijn drukke gedrag en het feit dat hij te snel, te nerveus kan zijn. Maar zijn jaloezie kan zeker ook een rol spelen, als hij afhankelijk van je word, je lief heeft. Dan krijg je namelijk ook van die momenten dat de jongen zijn mond opentrekt zonder na te denken over de gevolgen daarvan. Het laatste is vooral een nadeel als je gaat kijken naar dat de jongen gay-trekjes kan vertonen en dan op het eerste moment dat je hem ziet, is hij ook van de knuffels geven en die kant niet verstoppen, niet in zijn achterhoofd hebbende dat niet iedereen daar zo gecharmeerd van is. Hij is wie hij is en als mensen dat gedrag van hem niet accepteren, dan accepteren ze hem ook niet, zegt de jongen altijd. Eigenlijk kan je de jongen gewoon een bloemenkrans op zijn hoofd zetten, als teken van een zachtaardig persoon met alleen een harde buitenkant, ook al loopt hij daar wel eens mee rond.


    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 22:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kahuna schreef:
    Naam: Finley 'Finn' Grey
    Leeftijd: Achttien.





    Nationaliteit: Amerikaans, opgegroeid in Californië.
    Innerlijk: Finley heeft een nogal sterke persoonlijkheid, hij is niet bang om zijn mening te uiten en geeft ook graag ideeën mee aan andere. Op de een of andere manier houdt hij er dan ook van om een soort van leidersrol op zich te nemen wat hem nogal bazig laat lijken. Finn is nogal snel op zijn teentjes getrapt en kan niet tegen kritiek, hij haat het. Finn vindt zichzelf zeker niet de minste en laat dat merken; zijn zelfvertrouwen is namelijk iets waar hij trots op is.
    Ondanks zijn arrogante houding heeft hij ook nog positieve dingen zoals het feit dat hij heel creatief is in het bedenken van oplossingen en over het algemeen. Zijn droge humor valt ook meestal in de smaak en je vindt Finley leuk of je vindt hem niet leuk. Hij is dan ook alles behalve volwassen en houdt ervan om een beetje rond te dollen maar is ook nogal onsportief. Het veld uitgestuurd worden is voor hem dan ook niks nieuws maar hij vindt het niet leuk, zeker niet omdat hij geen slechte voetballer is. Finley is een goede luisteraar, je zou hem alles kunnen vertellen en hij zal niets ter nimmer doorvertellen maar zou het wel tegen je kunnen gebruiken als hij toevallig iets van je wilt. Gelukkig is hij een nogal sociaal persoon en heeft hij zijn praatjes altijd klaar liggen, toch meent hij wel altijd wat hij zegt maar vooral omdat hij een vreselijke leugenaar is. Het maakt hem er niet minder flirterig op want hij is een vreselijke charmeur, maar komt nooit echt verder dan over zichzelf praten.
    Finn geeft veel om zijn familie en is soms iets te beschermend over de mensen om hem heen en kan zo misschien wat opdringerig overkomen maar hij bedoelt het altijd vriendelijk en goed.
    Uiterlijk: Vince heeft zijn bruine haren al op vroege leeftijd blond geverfd en de zijkanten afgeschoren waardoor zijn gezicht nog beter uitkomt. Zijn groene ogen zijn niet te missen en zijn wenkbrauwen hebben een wat donkere tint. Hij heeft zalmroze lippen en een bleke huid, toch raakt hij snel getint als hij een paar dagen het strand bezoekt. Vincent is redelijk gespierd maar ook erg klein, hij komt misschien net aan de 1,69m ongeveer waardoor hij vaak wat jonger wordt geschat dan dat hij werkelijk is. Hij heeft verschillende piercings, een in zijn onderlip en de andere in zijn tepels. Vince heeft een sleeve tattoo en daar wilt hij het ook bij laten. Om hem heen hangt meestal een nog wat muffe geur gemengd met deodorant en soms wat rook. Zijn kledingstijl is nogal casual en hij draagt niets liever dan een makkelijk shirt en een laag hangende spijkerbroek.
    Positie: Rechtsachter.
    Extra: Hij rookt maar haat het nu hij bij het team zit baalt hij ervan omdat zijn conditie er alleen maar op achteruit is gegaan, ook is hij biseksueel maar is daar nog bij niemand voor uit gekomen omdat hij het een 'onnuttig' detail vindt.

    Heb toch maar even zijn uiterlijk, FC aangepast :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wie is dat? Zijn gezicht ken ik ergens van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    Wie is dat? Zijn gezicht ken ik ergens van.


    Daniel Sahyounie, hij is van the janoskians (:


    Everything is illuminated by the light of our past.