• Het leven van 8 jonge meisjes draait om voetballen, Als het voetbalteam van de meisjes ophoudt door te weinig inschrijvingen en de meisjes niet worden toegelaten voor het jongensteam zit er maar één ding op. Ze vermommen hun zelf om auditie te doen voor het jongensteam van hun rivaal 'De wildcats'. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?

    Oorspronkelijke idee is van Adnane, met wat kleine aanpassingen. De tweede keer dat ik dit open.


    Meisjes
    - Amalia Oceane Hartlyn aka Chano Ignacio Benvenuto ll Spits ll Butera [1.6]
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris ll Linkshalf ll Inermis [1.1]
    - Novella Violet Henderson aka Noel Henderson ll Verdediger ll Rejects [1.2]
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams ll Keeper ll Rider [1.1]
    - Alfrùn Kaya Haugen ll Spits ll Chao [1.6]
    - Indiana Isabella Blanchett aka Michael 'Mickey' Joel Harrison ll Verdediger ll NinjaIrwin [1.7]
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson ll Middenvelderll Murdock [1.5]
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio ll Middenvelder ll Magnus [1.4]

    Jongens
    - Finley 'Finn' Grey ll Rechtsachter ll Kahuna [1.4]
    - Alexander Beau O'Donnel ll Mudita [1.2]
    - Felix Amadi ll Centrale verdediger ll Sempre [1.4]
    - Travis Mathers ll Keeper ll Satana [1.4]
    - Jason Alexander Westfield ll Spits ll Promisess [1.7]
    - Chris Londen ll Rechtshalf ll GrowStronger [1.6]
    - Clement Gabriel Valverde ll Linkervleugeraanvaller ll Kawena [1.8]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie:
    Extra:

    Extra voor de meisjes
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben):


    Regels
    - Ik verwacht minimaal 250 woorden per post.
    - Ik wil geen ruzie OOC hebben. Doe dat maar in elkaars GB ^^.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 1 personage per persoon, dit kan later eventueel nog veranderen.
    - Alleen ik maak nieuwe topic aan.
    - Deze RPG word in de ik-vorm geschreven.
    - De leerlingen zullen tussen de 16 en 20 moeten zitten. Vergeet niet dat het een 'School RPG' is en er niet heel veel mensen 20 kunnen zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - De meiden/jongens kunnen altijd minder of meer worden. Zolang het maar gelijk blijft.


    Face - Claim lijstje.
    Barbara Palvin & Carter Reynolds ll Butera

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Magnus schreef:
    (...)

    Angela wil wel vrienden zijn.c:


    Oké, dat is dan afgesproken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Mudita schreef:

    Alexander Beau O'Donnel



    Leeftijd: Alex is 17 lentes jong en verjaard op 18 april wat hem het sterrenbeeld Ram bied.



    Nationaliteit: Hij is grotendeels Iers, maar heeft ook een deeltje Russisch bloed in zich.
    Innerlijk: Iedereen die Alex kent ziet hem als een enthousiast en energieke jongen die met iedereen en alles wel overeen komt . Hij is open en spontaan tegenover zijn vrienden en kan af en toe wel erg druk zijn wat ook zijn nadelen heeft. Zo is Alexander is chaotisch en slordig, maar kan ook erg gestrest zijn voor een match, waardoor anderen hem wat moeten kalmeren. Ook tijdens de lessen kan hij niet stilzitten en vinden de leerkrachten hem een lastig kind. Echter heeft hij een leerstoornis en zijn z’n punten niet al te denderend. Hij is niet dom, dat zeker niet. Hij is rap van begrip en leert erg snel, maar als het hem niet boeit dan komt het er zeker niet binnen. Alex is een erg aardige jongen en kan goed met kinderen omgaan maar zelf is hij enigs kind. Hij mist het wel om een broer of zusje te hebben en is zelf zeker vanplan om kinderen te hebben. Hij is avontuurlijk ingesteld en houd niet van opgeven. Hij is een echte doorzetter en kan dan wat agressief overkomen als het hem niet lukt. Daarom moet je ook rustig met hem te werk gaan. Ook is hij erg ongeduldig en doet af en toe dingen liever in zijn eentje, behalve voetbal dan. Hij houd enorm van het team en ziet hun dan ook als broers die hij nooit gehad heeft. Hij is wel wat de jongste van geest, maar heeft ook zijn verantwoordelijks gevoel daar. Naast sport houd hij ook wel van gitaar spelen en zingen kan hij ook wel. Hij heeft nogsteeds dat Ierse accent wat hem echt Alex maakt. Niemand zou hem herinneren zonder zijn grappige accent. Alexander is iemand waarbij je geduld moet hebben, hij is erg begripvol maar dat moet je ook voor hem zijn. Hij is misschien wel een vlotte prater maar als hij iemand echt leuk zou vinden dan struikelt hij namelijk over zijn woorden en zal uitvluchten proberen te zoeken. Hij kan af en toe een echte leugenaar zijn. Maar niet zonder een deftige reden. Af en toe verdient hij dan ook wel een klap maar erg lang zul je niet kwaad op hem kunnen blijven. Hij doet er namelijk alles aan om de brokken weer aan elkaar te lijmen. Hij heeft wel een flirterig en romantisch kantje maar hij kiest niet zomaar de eerste de beste. Nee als hij iemand leuk vind dan zou hij echt een vaste relatie met die persoon aangaan. Als het dan uiteindelijk niets word is hij er dagenlang kapot van en zoekt hij steun bij vrienden. Alex komt uit een rijk en hardwerkend gezin, maar zijn ouders zijn amper thuis waardoor hij alleen samen met zijn kat thuis is. En een tiener alleen thuis in een enorm huis. Dat betekend feestje natuurlijk. Hij houd enorm van feestjes en drinken en kan dan ook uren op blijven tot zelf de zon weer zou opkomen. Echter is hij dan ook weer diegene dat alles zou moeten opkuisen. Hij houd enorm van plezier maken en lachen en is erg vergevingsgezind. En als er 1 plek is waar hij het liefst is dan is dat een grasveld. Een plek met veel groen, niet perse een voetbalveld want er mogen ook bomen zijn. Gewoon iets dat hem doet terugdenken aan zijn kindertijd in de Ierse landschappen.

    Naast voetbal zit Alexander ook op atletiek en gymnastiek, maar… Sinds de laatste grote voetbalmatch is hij erg slecht op zijn knie gevallen. Bij sommige is het best bekend dat zijn knieën zijn zwakste schakel zijn, maar ze weten niet hoe erg het zit. Als klein kind heeft hij vaak in het gips gezeten en bleek hij een groeistoornis de hebben aan zijn linkerknie. De dokters waarschuwden hem vaak maar luisteren deed hij niet. Hij is zeg maar selectief doof ‘kiest dus wat hij wel en niet wilt horen.’ Hij had de laatste match een trap tegen zijn linkerbeen gehad waardoor hij moest stoppen van de dokter, maar hij wilde zijn team niet in de steek laten. Ook vaan gym en atletiek zag hij het niet zitten om te stoppen. Het is misschien wel vaag, maar sport is het enige waar hij goed in is. Als de coach zou weten dat hij niet mag ligt hij dan ook definitief uit het spel en dat is zijn grootste nachtmerrie.
    Uiterlijk:


    Alexander heeft een licht getinte huid die mooi gepaard gaat met zijn donkere haren die vaak in een kuif staan. Hij heeft wat donkere wenkbrauwen en chocolade bruine ogen. Hij heeft een scherpe kaaklijn waar er af en toe een heel licht stoppelbaartje te bespeuren is, maar dat gebeurt zelden. Hij heeft rechte tanden door jarenlang een beugel te dragen en hij heeft smalle zalmroze lippen. Zoals de meeste voetballers van de school heeft Alex ook een behoorlijk wasbordje en sport dan ook erg vaak om zijn conditie en lichaam wat in vorm te houden. Hij is 1m78 lang en is daar erg tevreden mee, echter is hij niet tevreden met de vele litekentjes op zijn lichaam met name zijn linker knie. Enkele maanden geleden had hij een harde trap gekregen op de verkeerde plek, waardoor hij weken niet mocht sporten. Helaas voor Alex is voetballen één van zijn beste dingen en wilde hij dit niet verliezen. Ondanks alle pijn voetbalt hij toch mee, maar als de coach teweten komt dat hij niet mag van de dokter zou hij er zo uit liggen. Alex is best een ijdeltuit en let ook erg goed op zijn uiterlijk en kledingstijl.

    Positie: Verdediger, linksachter
    ExtraAlexander woont nu ongeveer al 9 jaar in Amerika en is de enige zoon van de rijke familie O'Donnel


    Alexander is al een tijdje af en is te vinden op pagina 3 ^^ Ik dacht ik post hem nog maar eens aangezien je er vast overheen gelezen had :3
    + Ik ben terug van reis ^^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 16:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Asmodom schreef:
    (...)

    Dat was precies wat ik nog wilde weten. Dus de meisjes kennen elkaar al wel en weten het van elkaar...

    Iemand van de meisjes die al bevriend wil zijn met mijn personage of haar juist wil haten of zo?
    Ja, haha. Het zou wel een beetje raar zijn als ze samen een team waren en geen een het wist :x.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Iemand die de guy best friend van Felix wil zijn? (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Clement heeft nog niemand, dus als je wil...? ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    Clement heeft nog niemand, dus als je wil...? ;3


    Yeaah geweldig! Weet ik ook meteen weer wat ik kan posten haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Haha :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eh, even een vraagje: Ik kan de foto van de kamer niet zien, want dan geeft 'ie zo'n foutmelding. En ik wilde vragen hoe de rest eruit ziet van de school? Ziet er hetzelfde uit als in de film van She's the Man of anders?


    † Love? I want to sleep.

    Satana schreef:
    Eh, even een vraagje: Ik kan de foto van de kamer niet zien, want dan geeft 'ie zo'n foutmelding. En ik wilde vragen hoe de rest eruit ziet van de school? Ziet er hetzelfde uit als in de film van She's the Man of anders?


    Dit is de afbeelding van de kamer! (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ooh oke, thanks! (:
    En btw, voor iedereen bedoeld: Mijn personage is een ass, dus vat dit niet persoonlijk op. Zo is hij gewoon. So yeah.


    † Love? I want to sleep.

    Meeh, mijn kamergenootje heeft blijkbaar niet veel zin om mee te doen :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    Meeh, mijn kamergenootje heeft blijkbaar niet veel zin om mee te doen :c

    Wie is je kamergenootje?

    Ergens vandaag ga ik proberen een post met Asia te schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoop vandaag ook te kunnen posten. Ben vrij vandaag ^^ (alleen morgen nog een paar uurtjes werken en dan heb ik twee weken vakantie c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Murdock schreef:
    (...)
    Wie is je kamergenootje?

    Ergens vandaag ga ik proberen een post met Asia te schrijven.


    Novella van Rejects. Ze is al on geweest, maar heeft nog op geen enkel van deze twee topics geantwoord.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    (...)
    Novella van Rejects. Ze is al on geweest, maar heeft nog op geen enkel van deze twee topics geantwoord.

    Ah, dat is rot voor je! Heb je haar al een berichtje gestuurd? Misschien is er iets waar ze druk mee is, I don't know.


    Quiet the mind, and the soul will speak.