• Het leven van 8 jonge meisjes draait om voetballen, Als het voetbalteam van de meisjes ophoudt door te weinig inschrijvingen en de meisjes niet worden toegelaten voor het jongensteam zit er maar één ding op. Ze vermommen hun zelf om auditie te doen voor het jongensteam van hun rivaal 'De wildcats'. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?

    Oorspronkelijke idee is van Adnane, met wat kleine aanpassingen. De tweede keer dat ik dit open.


    Meisjes
    - Amalia Oceane Hartlyn aka Chano Ignacio Benvenuto ll Spits ll Butera [1.6]
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris ll Linkshalf ll Inermis [1.1]
    - Novella Violet Henderson aka Noel Henderson ll Verdediger ll Rejects [1.2]
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams ll Keeper ll Rider [1.1]
    - Alfrùn Kaya Haugen ll Spits ll Chao [1.6]
    - Indiana Isabella Blanchett aka Michael 'Mickey' Joel Harrison ll Verdediger ll NinjaIrwin [1.7]
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson ll Middenvelderll Murdock [1.5]
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio ll Middenvelder ll Magnus [1.4]

    Jongens
    - Finley 'Finn' Grey ll Rechtsachter ll Kahuna [1.4]
    - Alexander Beau O'Donnel ll Mudita [1.2]
    - Felix Amadi ll Centrale verdediger ll Sempre [1.4]
    - Travis Mathers ll Keeper ll Satana [1.4]
    - Jason Alexander Westfield ll Spits ll Promisess [1.7]
    - Chris Londen ll Rechtshalf ll GrowStronger [1.6]
    - Clement Gabriel Valverde ll Linkervleugeraanvaller ll Kawena [1.8]

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie:
    Extra:

    Extra voor de meisjes
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk (Dit is niet verplicht, je mag altijd hetzelfde innerlijk hebben):


    Regels
    - Ik verwacht minimaal 250 woorden per post.
    - Ik wil geen ruzie OOC hebben. Doe dat maar in elkaars GB ^^.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 1 personage per persoon, dit kan later eventueel nog veranderen.
    - Alleen ik maak nieuwe topic aan.
    - Deze RPG word in de ik-vorm geschreven.
    - De leerlingen zullen tussen de 16 en 20 moeten zitten. Vergeet niet dat het een 'School RPG' is en er niet heel veel mensen 20 kunnen zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - De meiden/jongens kunnen altijd minder of meer worden. Zolang het maar gelijk blijft.


    Face - Claim lijstje.
    Barbara Palvin & Carter Reynolds ll Butera

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zal zo trouwens alles bijwerken en mijn rol maken ^^.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag mijn personage aanvoerder zijn?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Mag mijn personage aanvoerder zijn?
    Sorry, ik ga dat nu nog niet beslissen ^^.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 20:03 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    Naam: Jason Alexander Westfield.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Nationaliteit: Amerikaanse.
    Innerlijk: Jason is niet bepaald aardig tegen mensen die hij niet mag, alleen als hij van je houdt is hij aardig. Hij is beschermend en kan niet tegen mensen die liegen. Soms kan hij opvliegend zijn en bot uit de hoek komen. Jason is niet het persoon wat al zijn gevoelens open en bloot op tafel legt, je moet zijn vertrouwen zien te winnen voordat hij ook maar een emotie laat zien. Jason laat niemand hem iets opdragen, hij haat het als mensen hem commanderen. Wanneer je aan Jason's geliefden komt, kom je aan hem, hij zal ze altijd beschermen. Jason is een vechter, hij blijft doorgaan ook al zit iets hem tegen, wanneer hij een doel voor ogen heeft doet hij er alles aan om het te bereiken. Jason is een persoon wat mensen standaard niet vertrouwt, je moet bewijzen dat je wel te vertrouwen bent voordat hij je vertrouwt. Wanneer Jason oprecht van je houdt zal hij alles doen om je gelukkig te maken.
    Uiterlijk: Jason is breed gebouwd, maar door het vele sporten is hij nog breder geworden. Hij heeft diep bruine ogen en een smalle neus. Jason heeft donker bruin haar wat meestal zwart kijkt. Jason is met zijn 1,88 redelijk lang maar niet de langste. Jason's armspieren en buikspieren zijn het beste getraind. Jason maakt zich niet zo druk om hoe hij eruit ziet. Meestal combineert hij een los hangende bloes met een broek die meestal de kleuren kaki, beige of spijker heeft.
    Positie: Jason is aanvaller, meestal spits maar hij is ook goed als hij rechts of links staat.
    Extra: Jason is samen met Sophia Ariana Hale, een van de populairste meisjes van de school.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 9:50 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik ga zo mijn rol afmaken – tenminste, het nodige.
    Hoe zit het trouwens met de kamerindeling? Wordt dat vanzelf uitgezocht of mag je zelf iemand kiezen met wie je een kamer deelt?


    † Love? I want to sleep.

    Welke voetbalposities zijn er allemaal nog mogelijk?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Murdock voornamelijk middenvelders en verdedigers bij de meisjes.
    @Satana - Ik had daar al over nagedacht, maar eigenlijk twijfel ik hoe ik de kamerindeling überhaupt moet doen. Twee vind ik dan weer zo saai :c.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam:
    Chris London
    Leeftijd:
    18 jaar
    Nationaliteit:
    Amerikaan
    Innerlijk:
    Er hangt een soort kalmte over Chris heen die erg moeilijk te beschrijven is. Meestal is hij de rust zelve en dat straalt hij ook uit naar anderen. Als hij een gesprek wat wordt gevoerd erg zinloos vindt, besteed hij er gewoon helemaal geen aandacht aan. Hij is een serieus iemand, maar vind een grapje op zijn tijd ook wel leuk. Chris is erg intilligent en zou het ver kunnen schoppen, maar hij zelf zit helemaal niet te wachten op vele studies en een ingewikkelde baan later. Hij wilt graag blijven voetballen later, maar beseft wel dat daar veel tijd in opgaat en hij weet nog niet of die die dan wel heeft. Zijn andere grote droom is een eigen bakkerij openen en dat zal maar moeilijk samengaan met voetbal. Hij is realistisch genoeg om dat in te zien. Toch zou hij niet zonder voetbal kunnen. Hij houd van het gevoel dat je van binnen krijgt na een overwinning. Waar hij iets minder van houd, is alle chaos die erbij lijkt te horen. Thuis is Chris jaren enigskind geweest, totdat hij toch nog een zusje kreeg. Hij was toen 14 jaar en zij was net geboren.
    Uiterlijk:


    Chris heeft blauwe ogen en lichtbruin haar waar hij niet al te veel aandacht aan besteed. Hij besteed sowieso niet veel aandacht aan zijn uiterlijk. Dat hij erg gespierd is maakt hem ook niet uit. Het is wel handig voor het sporten, vindt hij. Chris zeurt eerder nog over zijn uiterlijk dan hij het complimenteerd. Hij wilt graag nog iets aan zijn armen doen. Kenmerkend voor hem is zijn mutsje, die hij bijna altijd opheeft en die hij heeft gekregen van zijn overleden oma.
    Positie:
    Rechtshalf
    Extra:
    Is er niet.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 10:10 ]

    Kan ik eventueel nog een jongen reserveren? Ik kan dan wel pas vanaf volgende week eraan werken, gezien ik op vakantie ben. Is dat een probleem? :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sorry dat mijn rol zo lang duurde, maar ik was gister ziek en toen kon ik weinig doen.

    Daoine schreef:
    @Murdock voornamelijk middenvelders en verdedigers bij de meisjes.
    @Satana - Ik had daar al over nagedacht, maar eigenlijk twijfel ik hoe ik de kamerindeling überhaupt moet doen. Twee vind ik dan weer zo saai :c.

    Eh, het ligt aan hoe jij het wilt. Al is het in de film zelf wel inderdaad met twee personen. Maar als je aanstaande donderdag wilt beginnen, denk ik wel dat het handiger is als je dat al klaar hebt.

    Mijn rol is trouwens af.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 11:26 ]


    † Love? I want to sleep.

    Ik had mijn rol al af. Wanneer gaan we beginnen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amalia Oceane Hartlyn.


    Leeftijd: Amalia is zeventien jaar oud en verjaart op de dertiende van november.
    Nationaliteit: Amalia is 50% Spaans, 25% Braziliaans en 25% Uruguayaans. Doordat ze in Spanje is opgegroeid heeft ze een Spaans accent die nooit echt is weggegaan.
    Innerlijk: Amalia heeft een zwakke wil en kan soms nogal misleid worden. Ze heeft een vriendelijke, meegaande manier van praten en daar zal ze nooit van afwijken. Ze heeft veel gulle kwaliteiten en is aardig, goedgehumeurd en meedogend. Ze kan de gevoelens van mensen goed aanvoelen en reageert daar heel sympathiek op. Als Amalia een probleem heeft zal ze dat nooit van zichzelf oplossen. Ze zou wachten tot het probleem weg was wat niet altijd zo goed uitpakt. Amalia leeft soms vanuit haar emoties in plaats van haar verstand. Ze wil graag aan mensen laten zien wie zij is. Ze heeft een hekel aan disciplines en een opgelegde wil. Ze moet absoluut geen negen-tot-vijf leventje hebben, maar vaak heeft ze niet de energie om echt tegen de gevestigde orde te vechten. Amalia is vlug van begrip en observeert mensen eerst voordat ze een praatje begint. Toch kan ze nog al slordig zijn en heeft ze niet altijd goed grip op haar levensomstandigheden. Amalia vind het moeilijk te accepteren als er iets mis gaat. Ze zwemt dan ook nooit tegen de stroming in. Oceane is niet te bedriegen, ze zal tegen je keren. Amalia is erg kwetsbaar en overgevoelig, maar zal dit niet snel laten merken. Als ze slecht nieuws ontvangt is ze meteen van het veld geslagen. In relaties is Amalia erg betrouwbaar en zal ze haar partner voor 100% procent vertrouwen, wat soms nog al mis kan gaan.
    Uiterlijk:
    Positie: Spits.
    Extra:

    Chano Ignacio Benvenuto.


    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 4:09 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Murdock schreef:
    Ik had mijn rol al af. Wanneer gaan we beginnen?
    Ik ga sowieso morgen beginnen. Het was eigenlijk de bedoeling dat iedereen hun rol gisten af had, maar ik geef ze vandaag en morgen nog de tijd en anders zullen ze vervallen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,



    Naam: Alfrùn Kaya Haugen.
    Leeftijd: Zeventien.
    Nationaliteit: Alfrùn is Scandinavisch, IJslands om precies te zijn.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Alfrùn heeft een typisch Scandinavisch uiterlijk, met lang lichtblond haar en lichtblauwe ogen. Haar huid heeft een lichte tint, met hier en daar wel een blauw plek van het voetballen. Ze heeft een lengte van 170cm en een ietwat koude uitstraling, al is dit lang niet altijd haar bedoeling.
    Positie: Spits.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 20:23 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.