• Ja sorry hoor,maar Charissa&ik zijn zogenaamd mensen aan het bedreigen en we veroorzaken rellen.Hoe dat komt?Omdat iemand toevallig álles moet zeggen tegen mod's.Ja ze doet alsof mod's d'r moeders zijn ofoz>.< ja I'm so sorry,maar ten 1e; het is niet eens op Q. gebeurt&ten 2e; jullie hoeven niet stiekem te doen met die topics hoor,we zien toch wel wat er in het mod forum gebeurt.En ten 3e; het is geen bedreiging,maar het is real.Ja ik heb mijn mannelijke vriendjes ingeschakeld om het leven van iemand even een beetje zuur te maken.EN hoe dat komt?omdat die gene een vernaaister is,omdat die gene alleen onze fouten verteld.Maar wat doet ze zelf?; ze maakt de ene fout ná de andere&laat ons er voor op draaien.Pff en dan opent ze ook nog een topic met dat wij echte vrienden horen te zijn&dan krijgt ze a lot of respect van ONZE vriendinnen.nou lekkere vriendinnen hebben wij dan.Nou eigenlijk de enige die wij hebben zijn elkaar&Ivy,Joyce&eef.

    Nou je zult nu wel denken waar de fuck ik over praat,maar laat éen ding duidelijk zijn;

    Patricia,serieus je bent té ver gegaan,en vandaar gaan wij nu ook even véél te ver!


    Lalalalalalalala.

    Het si niet altijd onze schuld, ja we zijn geen engeltjes maaar we zijn ook niet zo slecht. Je kan er ook even bij stilstaan dat andere mensne ook te ver gaan maar het verbergen door het bv. helemaal om te draaien.


    *He's the one.

    Het si niet altijd onze schuld, ja we zijn geen engeltjes maaar we zijn ook niet zo slecht. Je kan er ook even bij stilstaan dat andere mensne ook te ver gaan maar het verbergen door het bv. helemaal om te draaien.


    dát bedoel ik nou!


    Lalalalalalalala.

    Weetje; vecht het dan ergens anders uit dan op Quizlet >,< jah srri maar als het óver quizlet gaat, boeit het me niet, want iedereen heeft een eigen mening maar like; hierdoor komen jullie wéér in de problemen >,< en hoe? om het uit te vechten hier op quizlet! Doh er is MSN!?
    en weetje; NU BEN IK HET EGT HELEMAAL ZAT!


    when words fail, music speaks.

    Ik ben het hier kotsbeu met het samenspannen van verschillende mensne jao wij doen het ook maar waarom denk je omdat jullie het ook doen!


    *He's the one.

    Weetja zeg dat tegen patries, het was op msn gebeurt maar toen ging ze het zonodig tegen een mod zeggen.


    *He's the one.

    Weetje; vecht het dan ergens anders uit dan op Quizlet >,< jah srri maar als het óver quizlet gaat, boeit het me niet, want iedereen heeft een eigen mening maar like; hierdoor komen jullie wéér in de problemen >,< en hoe? om het uit te vechten hier op quizlet! Doh er is MSN!?
    en weetje; NU BEN IK HET EGT HELEMAAL ZAT!


    uuhm heht probleem is?; Het is op msn gebeurt whahahahahaaha mygod !! nu sta je wel ff te kijken hea?want het is op msn gebeurt die ruzie&Niet hier op Quizlet.EN ja ik ben jou ook zat lieverd!


    Lalalalalalalala.

    (...)

    uuhm heht probleem is?; Het is op msn gebeurt whahahahahaaha mygod !! nu sta je wel ff te kijken hea?want het is op msn gebeurt die ruzie&Niet hier op Quizlet.EN ja ik ben jou ook zat lieverd!


    Als het op msn begonnen is, vecht het dan ook uit op msn en niet in GB's op Q. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)

    uuhm heht probleem is?; Het is op msn gebeurt whahahahahaaha mygod !! nu sta je wel ff te kijken hea?want het is op msn gebeurt die ruzie&Niet hier op Quizlet.EN ja ik ben jou ook zat lieverd!


    Omg >,< lieve sgat dat bedoel ik, als het op MSN geburt, vecht het daar dan ook uit >,<


    when words fail, music speaks.

    ja,maar dat is niet mijn schuld dat het op Q. is terrechtgekomen.dat heeft Patricia gedaan hoor u__u


    Lalalalalalalala.

    BO Patrie sging het tegen een mod zeggen halo snap ej het nu ngo niet!


    *He's the one.

    nou dan krijgt zij er toch ook een waarschuwing over maar jullie ook want jullie gaan erover door!


    when words fail, music speaks.

    Ivy is weg, en ik ben serieus he-le-maal zat! Het lijkt wel alsof dit een site wordt waarop alleen maar geruzie is. Ik word er gek van. Ik verlies nu vriendinnen, en dat wil ik niet!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik sta hier totaal buiten, maar ik snap het wél.
    Want het was op msn gebeurt.
    Het is hier naar Quizlet gegaan.
    En nu moet het weer op msn uitgevochten worden?
    Terwijl het in eerste instantie op msn gebeurde.
    Toch? x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ja,maar dat is niet mijn schuld dat het op Q. is terrechtgekomen.dat heeft Patricia gedaan hoor u__u


    Dan hoef je er daarom nog niet op te reageren, toch?
    Doe heel Q een plezier en ga ermee verder op msn. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Patricia heeft het namelijk aan een mod verteld,terwijl het op msn is gebeurt.Dus wtf wiens schuld is het dan? die van Charissa&mij?; nee dus Niet,maarja als wij verbannen worden;; Prima! ons plannetje voeren we toch wel uit,nouja eigenlijk het plannetje van onze vriendjes^^


    Lalalalalalalala.