• Ja sorry hoor,maar Charissa&ik zijn zogenaamd mensen aan het bedreigen en we veroorzaken rellen.Hoe dat komt?Omdat iemand toevallig álles moet zeggen tegen mod's.Ja ze doet alsof mod's d'r moeders zijn ofoz>.< ja I'm so sorry,maar ten 1e; het is niet eens op Q. gebeurt&ten 2e; jullie hoeven niet stiekem te doen met die topics hoor,we zien toch wel wat er in het mod forum gebeurt.En ten 3e; het is geen bedreiging,maar het is real.Ja ik heb mijn mannelijke vriendjes ingeschakeld om het leven van iemand even een beetje zuur te maken.EN hoe dat komt?omdat die gene een vernaaister is,omdat die gene alleen onze fouten verteld.Maar wat doet ze zelf?; ze maakt de ene fout ná de andere&laat ons er voor op draaien.Pff en dan opent ze ook nog een topic met dat wij echte vrienden horen te zijn&dan krijgt ze a lot of respect van ONZE vriendinnen.nou lekkere vriendinnen hebben wij dan.Nou eigenlijk de enige die wij hebben zijn elkaar&Ivy,Joyce&eef.

    Nou je zult nu wel denken waar de fuck ik over praat,maar laat éen ding duidelijk zijn;

    Patricia,serieus je bent té ver gegaan,en vandaar gaan wij nu ook even véél te ver!


    Lalalalalalalala.

    Ik ben het hier kotsbeu met het samenspannen van verschillende mensne jao wij doen het ook maar waarom denk je omdat jullie het ook doen!

    Hallo als jíj een bericht naar mij had gestuurd dat iemand jou zit te bedreigen had ik net zo hard diegene een waarschuwing gestuurd. Ik sta hier eigenlijk vierkant buiten en hoor alleen dingen over jullie op het forum enz. Dat ík toevallig die melding zag is gewoon puur toeval. Dus doe nou niet alsof je zo zielig bent want dat ben je niet. He p unt is dat je het voor andere mensen zit te verpesten.
    btw: hou ajb op met deze dingen openbaar maken. Mede door dit soort topics worden Q als een gevangenis gezien terwijl de mensen die dit lezen het hele verhala neit weten.


    BAM!

    (...)

    uuhm heht probleem is?; Het is op msn gebeurt whahahahahaaha mygod !! nu sta je wel ff te kijken hea?want het is op msn gebeurt die ruzie&Niet hier op Quizlet.EN ja ik ben jou ook zat lieverd!

    Als het niet op Quizlet gebeurt is waarom beginnen jullie er hier dan over ?
    als ik het zo lees begrijp ik jullie zeker!
    Maar wat heeft dat nou met Quizlet te maken?


    we're just misguided ghosts

    (...)
    Als het niet op Quizlet gebeurt is waarom beginnen jullie er hier dan over ?
    als ik het zo lees begrijp ik jullie zeker!
    Maar wat heeft dat nou met Quizlet te maken?


    Zo waar. Ik zet hier NU een slotje op.


    " I'm not your boyfriend, baby. "