• Versie 2.0



    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot, magisch 'hek'. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, maar eenmaal binnen is het duidelijk te zien. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het 'hek' erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]







    Hier mag je praten over alles wat onzinnig is hahah :')


    Tent verdeling:
    Jongens:

    Meisjes:
    Valérie & Lilith
    Victoire & Denise


    Huisjes verdeling

    01: Damon & Cath
    02 : Aishllin & Noah?
    03
    04
    05 Gabe & Mackenzie
    06
    07 : Jason & Amalia
    08
    09
    10
    11


    Rollenstory
    Rollentopic
    Speeltopic



    Names :
    Rowena ||TheHorcrux
    Saar ||Mudita
    Anouk || Kahuna
    Angel || Butera
    Britt || Hecuba
    Simone || MrFluke
    Demi || Amarela
    Denize || Bohen
    Lieke || x Dazzle
    Fleur || Magnus
    Nichelle || Aswium

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 13:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    TheHorcrux schreef:
    Thanks (:
    &Nee klopt, heb ik ook last van..
    Echt storend dat bijna niemand reageert of ook maar van zich laat horen..

    Ik stel voor dat we tot volgend weekend wachten en als het dan nog zo dood is dat we dat gewoon doen, een nieuw rollentopic enzo..


    Lijkt me een goed plan en misschien wat extraatjes toevoegen ofzo? Als er trouwens ideën zijn, zijn die erg welkom :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mudita schreef:
    (...)

    Lijkt me een goed plan en misschien wat extraatjes toevoegen ofzo? Als er trouwens ideën zijn, zijn die erg welkom :3


    Misschien een nieuwe regel als 'wie een week niet post of van zich laat horen zonder een bekende reden word uitgeschreven' ?
    Dan is er gewoon weer plek voor nieuwe mensen die wél willen rpg'en en is de kans op dood lopen ook kleiner.
    We kunnen die personages er dan uit schrijven door ze te laten vermoorden door één van de wezens cx

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 13:34 ]


    Little do you know

    Sorry! Ik zal vanavond of morgen reageren! c:


    That is a perfect copy of reality.

    Sorry dat ik zo inactief ben D: Ik probeer morgen wel om te reageren, heb nu niet heel veel tijd..


    "Who are you?" is a question for wich a name is never the answer

    Amarela > Denys.


    That is a perfect copy of reality.

    Hoii,
    ik ben terug van een slaapfeest bij een vriendin van me -ze vierde samen met haar vriend hun 'late' verjaardag XD-
    en donderdag had ik afgesproken met een andere vriendin om een cadeautje te zoeken, we zijn teruggekomen met een taart die we gister ochtend hebben gemaakt ;D

    Alleen vannacht ben ik met nog iemand op gebleven en nu heb ik geen enkel besef van tijd tot ik op de klok kijk -denk steeds dat het al 9uur is ofzo- en ik begin echt moe te worden haha
    Maar ik wil niet slapen ;D

    cx
    Roww


    Little do you know

    Oke ik ben een 'schoonmaak' aan het houden.
    Iedereen een berichtje gestuurd of ze hun rol willen houden of niet en degenen die niet reageren voor vrijdag/zaterdag zullen alsnog verwijdert worden.
    Ik ben er ook achter gekomen dat er 3 mensen hun profiel verwijdert hebben en die rollen heb ik dus per direct verwijdert.

    Ik kan echt zo ziek worden van mensen die niks meer van zich laten horen........


    Little do you know

    Ik zal zo snel mogelijk terug reageren! Sorry voor het lange wachten.


    That is a perfect copy of reality.

    Sorry y'all voor het niet reageren. Er is nogal veel gebeurd lately maar ik ga weer wat actiever worden hoop ik c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik denk dat deze RPG gewoon nooit echt gaat leven. Misschien een week, en dan gaat het weer berg afwaarts.
    We kunnen het beter gwn sluiten, dat verhaal lijn veranderen kunnen we nog wel proberen maar ik ben bang dat dat ook niks word...


    Little do you know