• Woehoe onze zilveren bruiloft!! Om dat te vieren geeft iedereen mij een taart!! Of je gooit hem in je eigen gezicht :P


    (wil je je zooi hier ook, zeg het dan xp)


    De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Natuurlijk hebben we ook twee GEWELDIGE mascottes, namelijk de zee, Eva's verloofde en de elektrische zelfrijdende stofzuiger van Femke: Arnold.



    MIsschien stuurt Eva de trouwkaart nog eens op.

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    Tenace / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter. >> Fantastisch
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja >> Superraaaar
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig. >> Gekke aap
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.
    C0BAIN - Lotta >> De Geweldige Patat >> Raar

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie word dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Als je Eva heet ben je geweldig.
    - Jente is fantastisch, als je dat niet accepteert ga je maar taarten in je gezicht gooien (mits je dat niet leuk vindt)
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Pervhumor mag. Altijd en overal.
    - Kaas is baas.
    - Chocolade taart wordt altijd gerespecteerd. Altijd!
    - Lotta gaat bijna dood wanneer ze haar elleboog stoot.
    - Er zitten tussen onze spammers o. a. weerwolven, kaashoofden en heel veel pervs.


    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen. Niemand houdt zich er aan :P.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Iedereen is kaas.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:25 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Hahahaha

    Lang verhaal, kort samengevat: een vriendin van me claimde dat ze verkracht was door een vriend van mij (haar ex) en ik zei dat ik niet wilde oordelen (however, toen ze me dit vertelde wist ik het al van die vriend en was ik dronken op zijn verjaardag) dus dat kwam er nogal lullig uit. Zij vond dat ik een slechte vriendin was en sindsdien hadden we niet meer gesproken. Er lag nog een tas met kleding van mij daar, en die ging ik net ophalen. Dat was ongemakkelijk.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ouch, that's awkward ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    We hebben er net wel even over gepraat maar ugh idk


    Spinning around, I'm weightless.

    Maar heeft hij t wel gedaan? O.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hecuba schreef:
    Hahahaha

    Lang verhaal, kort samengevat: een vriendin van me claimde dat ze verkracht was door een vriend van mij (haar ex) en ik zei dat ik niet wilde oordelen (however, toen ze me dit vertelde wist ik het al van die vriend en was ik dronken op zijn verjaardag) dus dat kwam er nogal lullig uit. Zij vond dat ik een slechte vriendin was en sindsdien hadden we niet meer gesproken. Er lag nog een tas met kleding van mij daar, en die ging ik net ophalen. Dat was ongemakkelijk.


    Ik snap wel dat ze het stom vindt, stel dat ze echt verkracht is...

    Dronken?? Stoute Britt (N)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ja als ze echt verkracht is dan zou dat wel heel erg zijn :/
    Maar het zou ook ziek zijn om daarover te liegen dus idunno


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hahaha ja oeps
    Nee dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Ik ken hem al sinds de basisschool en hij heeft ook altijd gewacht als zij iets niet wilde, ze zijn niet rot uit elkaar gegaan ook. Dus ik zie niet waarom hij dat zou doen. Daarnaast heeft ze een aardig aandacht tekort so idk.


    Spinning around, I'm weightless.

    Aha ^^
    Sommige mensen doen t inderdaad om aandacht.
    Een meisje die ik ken heeft ooit gezegd tegen al haar vrienden(stuk of 15 mensen) dat ze was verkracht door haar vriend.
    Bleek t uiteindelijk een grap te zijn
    *Facepalm


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Today, while eating dinner with my boyfriend, I look up to see him staring at me, smiling. Hoping he wanted to say how lucky of a man he was who loved me deeply, I asked him what he was thinking. He replied, "You can't smell that yet? It was a noxious one."


    You gotta love your boyfriend xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hooiiiieeeyyy


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Haaaaaiii ^^

    Tis echt stil hier O.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Haaaaaiii ^^

    Tis echt stil hier O.o


    Dat had je niet moeten zeggen..!

    Tralaaaaaaaaaaaah oeehehejeoeieiehr

    Hoor je mijn mooie gezang??;)(duivel)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Sorry, mijn irritante nicht is bij me, dus zou het nogal asociaal zijn om de hele tijd op mijn gsm te zitten Quizletten. ^^

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 18:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Promisess schreef:
    (...)

    Dat had je niet moeten zeggen..!

    Tralaaaaaaaaaaaah oeehehejeoeieiehr

    Hoor je mijn mooie gezang??;)(duivel)


    Jammer genoeg wel xD
    Ik moet echt m'n oren laten checken nu :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    C0BAIN schreef:
    Sorry, mijn irritante nicht is bij me, dus zou het nogal asociaal zijn om de hele tijd op mijn gsm te zitten Quizletten. ^^


    Dat is logisch :p
    No problemos señoritaaa
    UN DOS TRES!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.