• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George zit in coma (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    yey new topic xd

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 23:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik slaakte een zucht van opluchting toen ik een roodharige jongen leek te herkennen met een ander jongen. Ik versnelde mijn pas tot ik eenmaal bij ze stil stond zag ik tot mijn ellende dat de jongen die ik herkende als Ralf huilde. Ik beet op mijn lip. Als ik ergens slecht in was; was het wel in mensen troosten of te zien huilen. Ongemakkelijk krabde ik in mijn nek terwijl ik ze voor een seconde in mij opnam. Fred leek werkelijk te veel op George. Als ik niet beter zou weten zou ik enorm jaloers zijn. ‘uhm, sorry ik weet dat ik waarschijnlijk heel ongelegen kom maar George zit in de ziekenzaal en hij is in alle staten om jullie beide te zien.’ Ik zweeg er maar over dat een van hen hem gewond gemaakt had. Ik wilde ze geen schuldgevoel aanpraten. Zeker niet omdat Ralf al leek te huilen. Zenuwachtig haalde ik een hand door mijn haar. Ik voelde me plotseling erg ongemakkelijk en ongewenst. ‘Als ik kan helpen moet je het zeggen hoor.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Na fred komt ralf, na ginny komt draco dan george. Of hadd giminny al gepost?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Ik eh, ik denk dat ik maar wegga.’ Snel drukte Draco een kus tegen mijn wang en liep weg. ‘Draco. Je hebt me niet laten gaan? Je hebt me niet vermoord en me terug getrokken, bedankt daarvoor.’ Ik voelde Georges blik op mij branden.
    ‘Ik hoop dat je nog hier wilt blijven tot Campbell terug komt met Fred en Ralf. Gezellig toch?’ ik beet op mijn lip. Ik had het gevoel alsof hij dat meer tegen mij had dan tegen Draco. Kon ik Fred of Ralf wel onder ogen komen? Kon ik George nog wel onder ogen komen? Hij lag hier door mij. Ik had hem weg kunnen trekken. Ik had anders kunnen zijn. Vanaf het begin af aan al. Ik zweeg terwijl ik ongemakkelijk aan mijn knoop begon te frunniken aan mijn gewaad waardoor er een akelige stilte heerste en ik de gevoel kreeg alsof ik het moest verbreken.
    ‘Hoe is het met Campbell; zijn jullie nu vrienden of- meer. Waarschijnlijk meer want wie wilt er nou niet met jou ik bedoel; iedereen vind je leuk zelfs Ralf die met vrij weinig mensen durfde te praten.’ Ik beet op mijn lip. Ralf. Een persoon waar ik niet aan wilde denken en waarschijnlijk ook niet goed was als ik over hem praat.
    ‘Het spijt me echt George. Voor alles. Niet voor alleen dit, alles. Ik bedoel ik weet dat ik stom ben en het spijt me. Ik maak slechte keuzes- niet dat Draco slecht is. Hij is lief en aardig; en ma gaat hem vast ook geweldig vinden. Ralf en ik waren slechts vrienden en ik verwarde vriendschap met relatie en ik weet dat ik alles verpest heb. Dat ik hem gekwetst heb maar hij heeft ook andere mensen gezoend tijdens onze relatie, George.’ Bij die gedachte gingen er weer tranen over mijn wangen rollen. ‘Echt waar. Ik weet dat je me niet geloofd maar toen pas besefte ik dat ik niet jaloers was. Ik was blij voor hem dat hij iemand beters had dan mij en eigenlijk verdien ik Draco ook niet en nu word jij ook een weerwolf iedere maand net zoals Fred en Ralf en dat had ik kunnen voorkomen maar ik deed dat niet. Je verdient echt het beste, George. Het spijt me dat ik je dat niet kan bieden.’ Te hard frunnikte ik aan de knoop en rolde hij over de grond. Ik wilde hem pakken maar vergat mijn evenwicht en viel op de grond waardoor er allemaal tranen ongecontroleerd over mijn wangen stroomden. Met een ruw gebaar veegde ik ze van mijn gezicht af. ‘Sorry ik ben echt vreselijk. Jij bent gewond; zwaar gewond. Fred is spoorloos en ik praat alleen over mijzelf. Ik snap als je me haat; dat doe ik zelf ook. Sorry- ik ga wel gewoon weg.’ Zonder de knoop nog te pakken stond ik op en liep de zaal uit. Geen idee waarnaar toe. Ik plofte gewoon neer in een random vensterbank terwijl de tranen geruisloos over mijn wangen diggelden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh wauw je hebf letterlijk allrs van mijn suggestie lijstje gebruikt :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh wauw je hebf letterlijk allrs van mijn suggestie lijstje gebruikt :D


    Haha hoewel ik dat van die stoel wel erg dom vond xd. Jemig wie valt er nou van een stoel af.. (A) oke ik ben wel eens van een stoel afgevallen -.- ik geef het toe...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Okey ik heb serieus niets te dorn daarom deze lijstje

    -vraag over Campbell, Ginny heeft haar toch geholpen met zijn probleem over of hij werkelijk verliefd was op een jongen?

    ‘Hoe is het met Campbell; zijn jullie nu vrienden of- meer. Waarschijnlijk meer want wie wilt er nou niet met jou ik bedoel; iedereen vind je leuk zelfs Ralf die met vrij weinig mensen durfde te praten.’


    -duw draco uit de kamer en begin over hem. Proveer george te overtuigen dat hij goed genoeg is voor de familie.

    Ik maak slechte keuzes- niet dat Draco slecht is. Hij is lief en aardig; en ma gaat hem vast ook geweldig vinden. 


     -praat over je problemen, wie weet hoef je na dit geen zelfmoord meer te plegen (;

    ‘Sorry ik ben echt vreselijk. Jij bent gewond; zwaar gewond. Fred is spoorloos en ik praat alleen over mijzelf. Ik snap als je me haat; dat doe ik zelf ook. Sorry- ik ga wel gewoon weg.’ 


    -begin een gênante stilte waarin je een hele post langniets zegt en alles aan draco over laat.

    Vanaf het begin af aan al. Ik zweeg terwijl ik ongemakkelijk aan mijn knoop begon te frunniken aan mijn gewaad waardoor er een akelige stilte heerste en ik de gevoel kreeg alsof ik het moest verbreken. 


    -doe iets klunzigs

    Te hard frunnikte ik aan de knoop en rolde hij over de grond. Ik wilde hem pakken maar vergat mijn evenwicht en viel op de grond 


    -begin spontaan te huilen door al je
    stress enzovoort.

    waardoor er allemaal tranen ongecontroleerd over mijn wangen stroomden. Met een ruw gebaar veegde ik ze van mijn gezicht af.


    -praat over Ralf, lekker george woest maken xq

    Ralf en ik waren slechts vrienden en ik verwarde vriendschap met relatie en ik weet dat ik alles verpest heb. Dat ik hem gekwetst heb maar hij heeft ook andere mensen gezoend tijdens onze relatie, George.’ Bij die gedachte gingen er weer tranen over mijn wangen rollen. ‘Echt waar. Ik weet dat je me niet geloofd maar toen pas besefte ik dat ik niet jaloers was. Ik was blij voor hem dat hij iemand beters had dan mij 


    - denk dat george ook gebeten is net als campvell x)- laat draco en george alleen praten en verstop je achter de deur

    en nu word jij ook een weerwolf iedere maand net zoals Fred en Ralf en dat had ik kunnen voorkomen maar ik deed dat niet. Je verdient echt het beste, George. Het spijt me dat ik je dat niet kan bieden.’

    - begin jezelf hobderd maal te verondscguldigen

    Sorry, ik ga al weg - sorry, ik ben echt vreselijk - het spijt me dat ik je dat niet kan bieden - ik bedoel ik weet dat ik stom ben get spijt me - het spijt me george, voor alles





    Respect

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 0:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'W-was iedereen maar net als jou.’ Ik glimlach en schud mijn hoofd. Ik denk niet dat mensen daar gelukkig van zouden worden. Even is het gewoon stil en daar ben ik blij mee. Even gewoon rustig zitten.
    ‘uhm, sorry ik weet dat ik waarschijnlijk heel ongelegen kom maar George zit in de ziekenzaal en hij is in alle staten om jullie beide te zien.’ Ik draai me om en zie Campbell. Mijn poging om rustig te blijven lukt best wel goed - ik ben ontzettend moe, ik kan al nachten niet meer echt slapen en een weerwolf zijn is ook echt vermoeiend. Ik kijk naar Ralf.
    'Kom je mee, of ga je liever ergens anders heen?' vraag ik aan hem. Ik kijk naar Campbell en besef dat dit er waarschijnlijk maar raar uitziet voor hem. 'Het is niet ik was hem aan het troosten,' zeg ik met een rood hoofd. Ik haat het als ik rood word omdat mijn haar ook al rood is en het er dan heel stom uitziet. 'Gaat het goed met George?' vraag ik aan Campbell. Stomme vraag, natuurlijk gaat het niet goed met George. Maar ik moet iets zeggen om het onderwerp te veranderen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    ‘Draco. Je hebt me niet laten gaan? Je hebt me niet vermoord en me terug getrokken, bedankt daarvoor.’ Ik kijk naar George en haal mijn schouders op. 'Het was niks,' mompel ik en ik loop verder weg. Alweer ben ik alleen, en het voelt stom. Ik wil bij Ginny zijn, maar ik hoor daar niet. Dat is overduidelijk en hoewel ik eigenlijk gewoon daarheen wil gaan, blijf ik buiten de deur zitten. Ik hoor stemmen daarbinnen maar kan niet horen wat ze zeggen. Het leven lijkt mij te haten. Ik hoor nergens thuis, niemand die mij begrijpt. Eerst begreep Campbell dat, maar nu is hij wel geaccepteerd en ik niet. Waarin zouden ze mij dan ook accepteren? Ik ben nooit aardig geweest tegen hun, dus waarom zouden zij aardig zijn tegen mij?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    ‘uhm, sorry ik weet dat ik waarschijnlijk heel ongelegen kom maar George zit in de ziekenzaal en hij is in alle staten om jullie beide te zien.’
    Ik draai me niet om, expres omdat ik de stem van de jongen herkende als de jongen die voor me neer sprong om George te redden, en bleef rustig in Fred zijn armen zitten. Fred keek me even aan en ik zag dat hij er wat rood uit zag, net als zijn haren.
     'Kom je mee, of ga je liever ergens anders heen?' vraagt hij aan mij. Lichtjes knikte ik met mijn hoofd, maar nog steeds twijfelde ik. Fred draaide zich weer naar Campbell om en ik zag hem nog roder worden. 'Het is niet ik was hem aan het troosten,' hoorde ik hem nog zeggen terwijl hij naar achteren keen en ik weet niet waarom maar ik begon zwakjes te lachen, ook al is het niet een perfecte moment daarvoor.
    'Gaat het goed met George?' vraagt hij aan Campbell.
    Ik maakte me los van Fred en krabbelde weer overeind waarna ik mijn tranen weg veegde.
    'Ik weet niet of ik het wel kan. Hij is vast woest op me.' Zei ok twijfelend en iets kwam terug in mijn gedachtrs. Ik richtte me naar Fred toe, ik had hem ook aangevallen.
    'Je - ik had je ook aangevallen, het spijt me zo erg.. ben je ook gewond?' Vroeg ik haastig en zette angstig een stap achteruit.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Huh, ik qas net verdwaald geraakt in de grote boze buiten wereld na klassenuitje, dankzij google maps ben ik weer thuis :') google maps is handiger ddan iedereen denkr x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Huh, ik qas net verdwaald geraakt in de grote boze buiten wereld na klassenuitje, dankzij google maps ben ik weer thuis :') google maps is handiger ddan iedereen denkr x'D


    Haha Ik ken dat zo erg ('x ik heb daardoor een GPS die automatisch leid naar Google Maps op me mob :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gps on mob is wel handig ja. Had ik maar ook een gps in mijn ov en dat ik via mijn hersenen kon zien waar get was of zo iets xq ik had het namelijk ergens laten vallen en ik moest helenaal weer terug lopen langs de plekken waar ik was geweest om hrt terug te vinden x')

    Is draco overigens ook uit de zaal? Want dan is george alleen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Gps on mob is wel handig ja. Had ik maar ook een gps in mijn ov en dat ik via mijn hersenen kon zien waar get was of zo iets xq ik had het namelijk ergens laten vallen en ik moest helenaal weer terug lopen langs de plekken waar ik was geweest om hrt terug te vinden x')

    Is draco overigens ook uit de zaal? Want dan is george alleen


    Ohgod' dat is erg irritant D:. Nouja de zon schijnt in iedergeval; I wish you all the luck in the world :o

    Yep Draco is uit de zaal tenminste als ik Lindes tekst goed genoeg begrijp :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya