• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aangepast


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga zo meteen reageren, george heeft je zo veel te vertellen :')

    Omg het is zo warm heer :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jaa ik sluit mezelf binnen op achter de computer hoewel ik eigenlijk moet inpakken etc. maar de rest is toch aan het zwemmen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    Iemand pakte mijn hand vast waardoor ik wakker schrok, maar mijn ogen bleven gesloten. Even dacht ik dat het Campbell was, toen dacht ik aan mijn eigen handen, en toen kwam fred in mijn gedachten.
    'Hallo broer. Ik ben er.' Een stilte doemde op en ik deed mijn ogen niet open. Hij is oké? Ik verborg mijn glinlach toen ik hem verder hoorde praten.
    'Ik wachtte tot je een antwoord zei, maar je slaapt, dus dat is dom. Maar je wordt weer wakker, dus ik blijf wachten.'
    'Dan hoef je niet meer zo lang te wachten.' Zei ik en opende mijn ogen. Fred zat naast me op de stoel, hij zag er niet slecht uit. Een paar blauwe plekken, en dat was alles. Zo te zien heb ik de grootste deel van Fred zijn wonden opgelopen.
    'Je bent niet gewond geraakt, of wel? Maar nu moet je wel toegeven dat ik nu stoerder en knapper dan jou lijkt, met mijn wonden en al.' Zei ik met een glimlach. Nog even en ik zou denken dat ik Fred nooit meer terug zou zien. Ik wacht even en zucht. Ik heb hem wel verwaarloosde. Ik qas altijd 24 uur per dag bij hem. Campbell komt, en ik zie hem niet meer en gelijk gebeuren er vreemde dingen. Een van dat is dat Fred een weerwolf is geworden, en ik een vriendJE heb gekregen.
    'Ik was helemaal afgeleid geraakt door Campbell, ik was jullie helemaal vergeten. Sorry daarvoor.' Verondschuldigde ik me.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En ralf naar ginneh, toch?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En ralf naar ginneh, toch?


    Yep :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Hij schudde zijn hoofd maar toch voelde ik geen verschil in mijn angst.
    'Nee, ik ben helemaal gezond. Ik ga alvast,' zegt gij en rend terug naar het kasteel toe. Ik keek Campbell even een en beet op mijn lip. Moet ik ook nu gaan?
    'Ik ga maar ook alvast.' Murmelde ik en liep ook weg. Toen ik in de kasteel was begon ik wat labgzamer te lopen. Ik keek de hele tijd om me heen,tot ik bij de ziekenzaal deur kwam. Ik kon niet, ik wil niet naar binnen. Dat gebeurde ook niet. Vlak bij het deur, zag ik een oranje harige meisje op het vesterbank van het raampje zitten. Mijn hart ontplofte en ik werd wat bleeker dan dat ik al was. Wat moest ik doen..? Twijfelend zette ik een stap tegende muurtje aan tegenover haar en leunde er tegen aan waarna ik mijn handen nerveus in mijn broekzakken liet glijden en speelde met de steentjes in mijn zak.
    'H-heei, Ginny..' murmelde ik met de zachtsfe stem die ik maar kon laten horen en even verbaasde ik van mezelf dag ik deze keer geen neiging van huilen kreeg.

    Even snel getypt xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha ik haat je :P wat moet ik Ginny nu laten zeggen :P He sorry Ralf; dat ik zojuist Draco heb gezoend waarna jij een Weerwolf werd maarja ach; weetje het maakt niet uit :p ik weet toch al dat je op mijn broer valt (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Dan hoef je niet meer zo lang te wachten.' Ik denk eerst dat ik het me verbeeld heb, maar nee: George is wakker. Ik grijns en knik. 'Je bent niet gewond geraakt, of wel? Maar nu moet je wel toegeven dat ik nu stoerder en knapper dan jou lijkt, met mijn wonden en al.' Ik grijns en schud mijn hoofd.
    'Oh nee hoor. Wat is er nou stoerder dan iedere maand met kleerscheuren en blauwe plekken het kasteel binnen lopen? Mensen zullen in plaats van het woord 'cool', het woord 'Fred' gebruiken. En ik ben veel Fredder dan jij bent,' plaag ik George. Even is hij stil.
    'Ik was helemaal afgeleid geraakt door Campbell, ik was jullie helemaal vergeten. Sorry daarvoor.' Ik glimlach en schud mijn hoofd. Hoewel ik eigenlijk wel even boos ben geweest op George dat hij mij helemaal vergat, zeg ik van niet. Dat verdient hij niet.
    'Het is niet erg. Je zit met je hoofd in de wolken en ik ben hier alleen maar in een super-coole, wolftaal-sprekende weerwolf veranderd hoor. Niks gemist, je was bij de show Ralf VS Fred die gered moet worden door George en Campbell.' Het voelt goed om alles gewoon weer luchtig door te spreken. Alsof het helemaal niks was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred is echt niet fredder dan george hoor, george ziet er nu wel fredder uit pmdat hij al die wonden heeft, en.fred heeft nu nieta meer waardoor hij fred kan lijken :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny WEasley

    ‘H-heei, Ginny..’ ik beet op mijn lip. Ik hoefde niet eens te raden wie dit was. De persoon die ik zojuist ontvlucht was omdat ik een confrontatie te pijnlijk vond. De persoon die alles voor mij gedaan hebt en ik niks voor hem. Dat is waarschijnlijk de reden dat mijn broers vooral boos op mij waren. Ik deed niks voor andere en Ralf stak altijd zijn nek voor mij uit en dan is hij ook nog eens zo dom om op mij verliefd te raken. Ik verbaas me erover dat mijn broers me niet verdachten van een liefdesdrankje. ‘Hoi.’ Mompelde ik zachtjes. Ik wilde eigenlijk zijn naam erbij zeggen maar ik was bang dat ik dan tranen zou laten glijden. Iets wat ik niet wilde. Ik had geen enkele recht om verdrietig of getroost te worden.

    inspiratieloos..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Hij lachte wat me ook deed lachen.
    'Het is niet erg. Je zit met je hoofd in de wolken en ik ben hier alleen maar in een super-coole, wolftaal-sprekende weerwolf veranderd hoor. Niks gemist, je was bij de show Ralf VS Fred die gered moet worden door George en Campbell.' Ik grinnikte even en maakte zijn zin af.
    'Campbell, de persoon die mij wegtrok van deze uitmuntende voorstelling waardoor ik je niet kon redden. Echt waar. Tenminste sprong ik, de machtige en dappere George tussen de twee wolven in om je te gaan redden. Anders lag jij nu hier in coma, in plaats van ik gewond.' Ik stop even en keek weg.
    'Ik wil eigenlijk ook een weerwolf zijn, misschien moet ik maar eens met je mee gaan wanneer het volle maan is. En Ralf ook om zeker te kunnen zijn dat jullie me gaan bijten.' Jokte ik. Ik stop even toen Ralf in me opkwam. En Campbell, waar is Campbell?
    'Waar is Ralf? Wat was er gebeurd toen ik weg gesleept werd?' Ik weet nog alleen dat hij me aanviel en alleen met Fred achterbleef. Campbell is ook nog niet terug gekomen. Hoj zou Fred en Ralf toch halen? Maar ik hield mijn mond maar over Campbell. Ik maak te veel zorgen om.. om alles en iedereen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George weasley

    Hij lachte wat me ook deed lachen.
    'Het is niet erg. Je zit met je hoofd in de wolken en ik ben hier alleen maar in een super-coole, wolftaal-sprekende weerwolf veranderd hoor. Niks gemist, je was bij de show Ralf VS Fred die gered moet worden door George en Campbell.' Ik grinnikte even en maakte zijn zin af.
    'Campbell, de persoon die mij wegtrok van deze uitmuntende voorstelling waardoor ik je niet kon redden. Echt waar. Tenminste sprong ik, de machtige en dappere George tussen de twee wolven in om je te gaan redden. Anders lag jij nu hier in coma, in plaats van ik gewond.' Ik stop even en keek weg.
    'Ik wil eigenlijk ook een weerwolf zijn, misschien moet ik maar eens met je mee gaan wanneer het volle maan is. En Ralf ook om zeker te kunnen zijn dat jullie me gaan bijten.' Jokte ik. Ik stop even toen Ralf in me opkwam. En Campbell, waar is Campbell?
    'Waar is Ralf? Wat was er gebeurd toen ik weg gesleept werd?' Ik weet nog alleen dat hij me aanviel en alleen met Fred achterbleef. Campbell is ook nog niet terug gekomen. Hoj zou Fred en Ralf toch halen? Maar ik hield mijn mond maar over Campbell. Ik maak te veel zorgen om.. om alles en iedereen.


    Daarom houd Campbell van jou ('x jij grote moederpoes <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Campbell, de persoon die mij wegtrok van deze uitmuntende voorstelling waardoor ik je niet kon redden. Echt waar. Tenminste sprong ik, de machtige en dappere George tussen de twee wolven in om je te gaan redden. Anders lag jij nu hier in coma, in plaats van ik gewond.' Ik lach maar eigenlijk voel ik me schuldig omdat hij hier ligt en voel ik me slap omdat hij duidelijk maakt dat hij ervoor nodig was om mij in weerwolfvorm te redden.
    'Ik wil eigenlijk ook een weerwolf zijn, misschien moet ik maar eens met je mee gaan wanneer het volle maan is. En Ralf ook om zeker te kunnen zijn dat jullie me gaan bijten.' Mijn mond valt bijna open.
    'Het is een vloek, George! Vannacht had ik nog een beetje controle over mijn lichaam, maar je zag wat er me Ralf gebeurde. Nu voelt hij zich vreselijk omdat hij ons aangevallen heeft. Wat als je iemand verwond? Ook doet het veranderen verschrikkelijk veel pijn en zelfs al heb ik controle over mijn lichaam, het verlangen naar vlees verdwijnt niet zomaar. Ik verlang nog steeds naar een hap rauw vlees. Wil je dat echt?' Ik ben weer stil. Het is moeilijk uit te leggen hoe het voelt, maar het is niet fijn.
    'Waar is Ralf? Wat was er gebeurd toen ik weg gesleept werd?' Ik weet niet waarom, maar eigenlijk wil ik niet vertellen dat ik met Ralf heb gepraat daarna. Nu alleen ik en Ralf het weten voelt het alsof iemand mij een keertje nodig heeft, zonder dat George erbij is. Een keertje niet één van de twee zijn maar gewoon alleen.
    'Uh ik heb hem even getroost en gezegd dat hij zich niet schuldig hoeft te voelen enzo.'

    Lol, ik luister muziek en net als ik deze post schrijf komt het liedje 'Monster' van Imagine Dragons. Past er erg goed bij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Die liedje luister ik elke keer als er een ralf weerwopf drama komt :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••