• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    'Het was niks,' mompel Draco en liep weg. Ik knikte on opmerkelijk met mijn hoofd en keek Ginny weer aan. Het bleef voor een lange tijd stil tot Ginny het verbrak, en met moeite luisterde ik naar haar. Het leek alsof ik langzamerhand doof aan het worden was sinds de hele weerwolf gebeuren.
    ‘Hoe is het met Campbell; zijn jullie nu vrienden of- meer.'
    'Nou..'
    'Waarschijnlijk meer want wie wilt er nou niet met jou ik bedoel; iedereen vind je leuk zelfs Ralf die met vrij weinig mensen durfde te praten.'
    'Oh, ja- uh- Ginny?'
    'Het spijt me echt George. Voor alles. Niet voor alleen dit, alles. Ik bedoel ik weet dat ik stom ben en het spijt me.'
    'Gin, je hoefd je n-'
    'Ik maak slechte keuzes- niet dat Draco slecht is. Hij is lief en aardig; en ma gaat hem vast ook geweldig vinden. Ralf en ik waren slechts vrienden en ik verwarde vriendschap met relatie en ik weet dat ik alles verpest heb. Dat ik hem gekwetst heb maar hij heeft ook andere mensen gezoend tijdens onze relatie, George. Echt waar.'
    'Ik ben niet boos, Ginny, ik..'
    'Ik weet dat je me niet geloofd maar toen pas besefte ik dat ik niet jaloers was. Ik was blij voor hem dat hij iemand beters had dan mij en eigenlijk verdien ik Draco ook niet en nu word jij ook een weerwolf iedere maand net zoals Fred en Ralf en dat had ik kunnen voorkomen maar ik deed dat niet. Je verdient echt het beste, George.'
    'Wat? Waarom denkt iedereen dat ik..'
    'Het spijt me dat ik je dat niet kan bieden.’
    'Verdomme Gin, jij kunt snel praten..'
    ik wilde weer wat zeggen maar toen viel ze van haar stoel af en begon schaamteloos te huilen.
    ‘Sorry ik ben echt vreselijk. Jij bent gewond; zwaar gewond. Fred is spoorloos en ik praat alleen over mijzelf. Ik snap als je me haat; dat doe ik zelf ook. Sorry- ik ga wel gewoon weg.’ ze stond op en liep de zaal uit waarna ik weer alleen overbleef. Wat was dat? Ze pratte de hele tjd tegen me, maar ikzelf kreeg niet eens de kans om iets te zeggen. Als ze dat wel deed hoefde ze niet huilend weg te gaan rennen. Ze moet zich niet zo een zorgen maken. Ik zucht en zette mijn kussen weer plat waar ik me met gesloten ogen in liet vallen. Nog steeda met de dekens tot aan mijn heup, draaide ik me om van de deur en keek naar de deur van de kantoortje van Madama Plijster. Ik zucht alweer. Ik weet niet hoe lang ik hier moet blijven liggen, maar ik wil Fred zien en zeker zijn dat hij in oorde is. Ik wil met Campbell rondhangen en misschien een hele tour door zweinstein geven dat wel een aantal dagen kan duren als ik 24 uur per sag door blijf lopen met hem. Ik wil Ginny helpen, haar vertellen dat alles goed ia en ook goed komt. Ook al heeft ze inderdaad een domme keuze gemaakt. En ralf verondschuldigen van Ginny. Oh god. En mezelf helpen. Ik ga dood van binnennuit. Even kreeg ik spijt van dat ik de smerige drankje niet op had gedronken. Het doet zo een vreselijke pijn..
    Zuchtend sloot ik mijn ogen en probeerde deze afschuwelijke dag achterwegen te gaan laten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 14:09 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Kom je mee, of ga je liever ergens anders heen?’ ik besloot maar te zwijgen. Wat moest ik zeggen? Ik kende ze niet. Ik was een totaal een buitenstaander. Fred draaide zijn rode hoofd naar mij toe en ik kon het niet laten om even mijn wenkbrauwen te fronsen. Waarom werd hij rood? ‘Het is niet ik was hem aan het troosten.’ Ik hoorde Ralf zwakjes lachen en ik besloot mijn mond maar alweer te houden. Wat waarschijnlijk maar beter was want ik had totaal er niks mee te maken waar hun mee bezig waren.
    ‘Gaat het goed met George?’ ik krabte ongemakkelijk weer aan mijn nek. Het ging niet goed met hem. Hij had pijn dat wist ik ook al liet hij het niet merken. Hij kon dood gaan- toch vertrouwde ik madame Plijster erop dat ze hem weer beter kon maken. Die vrouw wist volgens mij meer dan menig helers. ‘Het gaat redelijk.’ Mompelde ik twijfelend terwijl ik het probeerde te bevestigen met een knik.
    ‘Ik weet niet of ik het wel kan. Hij is vast woest op me.’ Hij kwam overeind staan en ik schudde mijn hoofd.
    ‘Ralf; toch?’ ik schudde weer mijn hoofd. Wat maakte het uit hoe hij heette. Hij moest gewoon niet zo denken.
    ‘Je moet niet denken dat George boos op je is. George en ik weten beide dat je er niks aan kan doen. Je deed het niet bewust en George maakt zich eerder zorgen dat jullie gewond zijn als over hemzelf. Ik moest hem bijna vastbinden zodat hij niet jullie ging zoeken.’ Er vormde zich een klein glimlachje rond mijn lippen. Het laatste was een leugen. Ik had hem niet vastgebonden maar waarschijnlijk als ik niet gegaan was; was hij linea recta het ziekenhuis uitgelopen. Iets wat hij absoluut niet mocht doen. ‘Je- ik had je ook aangevallen. Het spijt me zo erg.. ben je ook gewond?’ ik keek onderzoekend naar Fred en weer verbaasde ik me over de vergelijk nis tussen Fred en George. Hoewel George niet snel rood leek te worden als zijn broer.


    Campbell logic xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En toen gingen we weer op linde wachteb. Eens kijlen of ik nu ook een perfecte timing heb kunnen maken en dat ze NU online komt..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En toen gingen we weer op linde wachteb. Eens kijlen of ik nu ook een perfecte timing heb kunnen maken en dat ze NU online komt..


    Jij moet je OV gaan zoeken (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Al gevonden :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Als je niets te doen heb, voel je verder om campie naar georgie te sturen die nu aan in slaap is gevallen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Als je niets te doen heb, voel je verder om campie naar georgie te sturen die nu aan in slaap is gevallen (:


    Ja maar dan denkt George dat Campbell niet aan zijn belofte heeft gehouden om Ralf & Fred te halen D: en ik heb geen idee wat ik Campbell bij George moet laten doen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat is wel waar ja x) ik ben ook maar door het huis aan het lopen en heb nirts te doen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dat is wel waar ja x) ik ben ook maar door het huis aan het lopen en heb nirts te doen xq


    Haha achjaa :p dat is ook een manier voor tijdverdrijf.. Zullen we vooruitspoelen naar het bal zodat er een Red kan ontstaan en een Drinny nadat Fred &^Ralf met george gepraat hebben ofzo :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je wilt echt graag een tijdsprong he :/ pas op, straks krojg je nog een schrijversblok xq

    Het is toch bijna kerst. Misschien kan iemand posten dat diegene sneeuw ziet vallen uit de hemel of zo iets, en dat ze aplemaal happy happy naar buiten rennen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wil sneeuwballengevecht met Campbell ='D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^^ niet serieus bedoeld, ik wilde het plotselinglaten beginnen sorry x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik wil sneeuwballengevecht met Campbell ='D


    Ahaha ohgosh' Dan wilt Campbell George inpeperen en dan pakt hij Fred ('x Tweeling-humor :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    ^^ niet serieus bedoeld, ik wilde het plotselinglaten beginnen sorry x')


    What do you mean by that? :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    What do you mean by that? :o


    Je zult het nooit weten..

    Gewoon.. campbell en geprge lopen bijvoorbeeld lekker in het sneeuw. Tijdens een doodnormale gesprekje zpu george in het sneeuw vallen en als campbell hem overeind probeerde te helpen gpoide george sneeuw in zijn gezicht. Was eigenlijk als een leuk, kleon plannetje bedoeld xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••