• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je zult het nooit weten..

    Gewoon.. campbell en geprge lopen bijvoorbeeld lekker in het sneeuw. Tijdens een doodnormale gesprekje zpu george in het sneeuw vallen en als campbell hem overeind probeerde te helpen gpoide george sneeuw in zijn gezicht. Was eigenlijk als een leuk, kleon plannetje bedoeld xq


    Haha ja oke kan :p dus anders skippen wehh het zo; (als linde er ook OK mee is) Wanneer Fred & Ralf met George gesproken hebben is Campbell er ofc bij en zijn ze one big happy family en dan spoelen we vooruit dat het sneeuwt x.o' en het bijna kerstvakantie is? :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kan wel ja, maar draco en ginny hebben het nig steeds niet goed met elkaar, en ginny mort ralf even tegen komen en die drie moete alle goed met elkaar maken voordat ginny officieel van draco word, en fred en ralf hebbben nog niets dan eeen gevoel van vriendschap, niet eens dat misschien aanfezien fred door blijft denken dat hij ralf amper kent xq mij maaktsit echt niets uit, maar Iij zeg alleen dat we nog een heleboel drama tussen in kan proppen voordat we over gaan naar "deel twee" zullen we het zo noemen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Campbell in de sneeuw ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Kan wel ja, maar draco en ginny hebben het nig steeds niet goed met elkaar, en ginny mort ralf even tegen komen en die drie moete alle goed met elkaar maken voordat ginny officieel van draco word, en fred en ralf hebbben nog niets dan eeen gevoel van vriendschap, niet eens dat misschien aanfezien fred door blijft denken dat hij ralf amper kent xq mij maaktsit echt niets uit, maar Iij zeg alleen dat we nog een heleboel drama tussen in kan proppen voordat we over gaan naar "deel twee" zullen we het zo noemen.


    Oke oke zucht :p. Ik haat Ginny :< ik wil haar dood hebben ja. hoe kan ze zichzelf verdrinken als er ijs op het water zit XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:



    Campbell in de sneeuw ^^


    Verveeld George die naast hem staat :'D

    Als je ginny zo haat, waarom maak je haar dan nirt beter? Laat haar een betere mens worden, laat haar deze keer goede dingen verrichten en zprg dat je ginny niet gaat haten.. het is JOUW personage, dus jij hebt haar geadopteerd en je moet ne echt wel beter voor haar zorgen.. dus haar niet doden.. toon wat meer liefde =']


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik dacht dat ik dood gespamt zou wezen maar dat valt vies tegen teleurgesteld topoc spammers xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kan sowieso niet verder omdat ik niets te posten heb xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ik kan sowieso niet verder omdat ik niets te posten heb xq


    Haha arme jij.. zullen we trouwens doen wnnr fred ralf en campbell terug naar george gaan dat ralf ginny tegenkomt en alleeb met haar gaat praten zonder cam en fred.. dan laat ik cam naar draco gaan en kan fred naar george? Dan hebben ze wat lone time (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kan wel ja, mijbmaakt niet uit


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Kan wel ja, mijbmaakt niet uit


    Doe maar want dan hebben we dat ralf ginny hoofdsruk afgesloten :p en kan cammy draco even onder zen kont schoppeb..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zodat je het weet: george zirt alles eb hiort ook alles (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    ‘Het gaat redelijk,' mompelt Campbell maar ik weet niet zeker of hij het echt meent. Ik knik alleen maar omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Eigenlijk wil ik gewoon naar George toe maar ik kan niet zomaar wegrennen.
    ‘Ik weet niet of ik het wel kan. Hij is vast woest op me.’ Ik kijk naar Ralf en wil hem meteen weer helpen. Maar hoe? Voor ik iets kan zeggen doet Campbell het al.
    ‘Ralf; toch? Je moet niet denken dat George boos op je is. George en ik weten beide dat je er niks aan kan doen. Je deed het niet bewust en George maakt zich eerder zorgen dat jullie gewond zijn als over hemzelf. Ik moest hem bijna vastbinden zodat hij niet jullie ging zoeken.’ Ik glimlach. Het idee dat hij George vast moet binden zodat hij niet naar ons toe zou komen doet me op de een of andere manier goed. George geeft toch nog om me.
    ‘Je- ik had je ook aangevallen. Het spijt me zo erg.. ben je ook gewond?’ Ik kijk naar Ralf en schud mijn hoofd. Ik heb een paar kleine wonden en een heleboel blauwe plekken enzo maar voor de rest is het goed.
    'Nee, ik ben helemaal gezond. Ik ga alvast,' zeg ik. Hoewel ik moe ben ren ik zo hard als ik kan naar de ziekenzaal. Ik moet George helpen. maar eenmaal in de ziekenzaal zie ik dat George slaapt. Ik ga op de stoel naast hem zitten en pak zijn hand vast.
    'Hallo broer. Ik ben er.' Ik wacht even en glimlach dan. 'Ik wachtte tot je een antwoord zei, maar je slaapt, dus dat is dom. Maar je wordt weer wakker, dus ik blijf wachten.'

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 15:27 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga zaterdag voor twee weken op vakantie dus dan kan ik maar heel weinig reageren :(
    En nu moet ik inpakken etc.
    Ik hoop dat onze camping een beetje redelijke wifi heeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny was weg gegaan ;)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Aah ik verander het wel


    Spoiler alert: you will save yourself