• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hier komt het camp. Ralf je vertrouwd mensen ook zo snel..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 0:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    ‘Iedereen is anders en iedereen heeft zijn verschil in verschillende maten. Groot of klein. Ik vind het redelijk naar van je ouders dat ze je niet kunnen accepteren. Hoewel ik natuurlijk niet weet wat er is- niet dat ik het perse hoef te weten want zo lang ken je me nog niet en dit is natuurlijk zeer raar voor jou. Voor mij minder. Ik ben opgegroeid in een weeshuis dus ik ben gewend om met vreemdere mensen te praten over allerlei dingen. Van hun grootste probleem tot hun gelukkigste herinnering. Dus het spijt me als ik misschien raar overkom. Alleen ik vind het altijd fijn als ik kan helpen want ik vind het niet fijn als iemand ongelukkig is en soms is het beter om met een vreemde te praten dan met iemand die dicht bij je staat. Die hebben persoonlijk altijd een voor-oordeel omdat ze je kennen. Iemand die van niks weet en er schematisch op kijkt ziet altijd alles anders.’ ik keek hem even aan maar ontweek zijn blik waardoor ik net naar de bankje staarde vlak naat zijn gezicht en kraakte even met mijn handen door met mijn vingers te bewegen.
    'Dat is anders. Ze accepteren me niet omdat ik anders dan de anderen ben. Omdat ik afschuwelijke dingen heb verricht terwijl ik het zelf niet eens in de gaten had.' Ik keek hem even aan. Ik probeerde in zijn ogen te kijken maar dat was ook zo moeilijk.
    'Eigenlijk hebben ze gelijk. Eerst moest ik perse met mijn klunzige acties mijn broer de dood in duwen, de leven van mijn broertje ruïneren en.. en..' ik stop even. Ik kan niet meer zeggen. Ik wil hem echt niet meer hints geven over wie ik werkelijk echt ben.
    'Sorry.' Murmelde ik dan en ging met een hand licht gespannen door mijn zeer warrige haren. En boorde mijn andere nagels in het harde bankje.


    Eigenlijk zou het meer drama opleveren als Campbell er zelf achter kwam, bijvoorbeeld nu want als caml het nu nog steeds niet door heeft is hij dom, of niet? Of wil je dat ralf het gewoon bekend?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zijn ogen ontmoette mijn blik en direct staarde hij weg waarbij het even stil werd. Ik nam geen enkel vorm van moeite om de stilte te verbreken. ‘Dat is anders. Ze accepteren me niet omdat ik anders dan de anderen ben. Omdat ik afschuwelijke dingen heb verricht terwijl ik het zelf niet eens in de gaten had. Eigenlijk hebben ze gelijk. Eerst moest ik persé met mijn klunzige acties mijn broer de dood in duwen, de leven van mijn broertje ruïneren en.. en..’ ik zei niks en wachtte op de bekentenis dat hij een weerwolf was maar dat bleef uit. ‘Sorry.’ Hoorde ik hem murmelen. Ik zuchtte onhoorbaar terwijl ik zijn hand volgde die door zijn haar ging. Ik moest nu op iets overstappen wat ik zeer haatte. Dat was namelijk fysiek contact. Als ik werkelijk aan een ding een walging had was mensen aanraken. Ik vond het zo smering en vies terwijl dat hetgeen is waar de hart naar begeert. Met pure walging ging ik naast hem zitten en sloeg een arm om hem heen terwijl ik troostend over zijn rug wreef. ‘Jij kan er ook niks aan doen, Ralf. Niet verdrietig zijn.’ ik woog mijn woorden voorzichtig af voordat ik verder ging. ‘Het is gewoon iets waar je geen controle over hebt; Ralf.’

    Campbel weet sws al dat hij een weerwolf is maar ik weet niet het klinkt zo dom als campbell zegt; Je bent een weerwolf xD of het maakt niet uit dat je een weerwolf bent :p dus idk..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Hij kwam naast me zitten en sloeg een arm km me heen waar ik me erg ongemakkelijk bij begon te voelen. Ook al probeerde hij me te troosten.
    ‘Jij kan er ook niks aan doen, Ralf. Niet verdrietig zijn. Het is gewoon iets waar je geen controle over hebt; Ralf.’
    Ik zuchtte en vermeed zijn blik.
    'Denk je dat het makkelijk om een moordende weerwolf te zijn? Iedereen die het hoort gaan niet meer met me om, of gaan achter me aan om me te martelen omdat ik een moordmachine ben, ik doe anderen pijn, personen die ik lief heb ook.' Zei ik uiteindelijk. Hij had gelijk. Het voelde fijn om het tegen een onbekende persoon te zeggen. Maar toch voelde het niet goed. Mijn vroegere traumatische beelden kwamen weer voor mijn igen tevoorschijn. De beelden waarvan ik geleerd heb om het te vergeten. Mijn oom hielp me om het te vergeten. Maar toch verdween de bleke lijk van mijn broer niet voor mijn ogen. De lijk waarvan de oorzak ikzelf was. Ik was woest. Zo woest op mezelf. Ook verdrietig. De wereld was zo beter zonder mij. Maar ik moet door leven, alleen voor mijn broeetje die ii moet steunen en mijn oom wie i me bleef geloven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Denk je dat het makkelijk om een moordende weerwolf te zijn? Iedereen die het hoort gaan niet meer met me om, of gaan achter me aan om me te martelen omdat ik een moordmachine ben. Ik doe anderen pijn, personen die ik lief heb ook.’ Met moeite moest ik een grijns bedwingen. Gelukkig keek hij me niet aan waardoor ik mijn gezicht makkelijk in plooi kon houden. Ik wist dat hij een weerwolf was en nu heeft hij het zelf gezegd. Hij zou bruikbaar zijn. Makkelijk chanteerbaar. Hij lag niet echt erg sterk in zijn schoenen.
    ‘Nee dat denk ik zeker niet, Ralf en ik ben zeker blij dat ik niet met jouw problemen te kampen heb omdat ik waarschijnlijk veel slechter eruit mee zou komen. Maar Ralf; ik weet dat je ze niet pijn wilde doen degene die je pijn doet. Je hebt er geen controle over als je eenmaal getransformeerd bent. Dat is het verschrikkelijke ervan terwijl wanneer je de waarheid weer onder ogen moet komen als je weer in mens transformeert te gruwelijk zijn voor woorden. Die raak je nooit kwijt en als ik wist hoe ik de leed van je weg kon nemen zou ik het doen. Maar dat is slechts wat de persoon zelf alleen kan.’ Ik wreef even troostend over zijn arm voordat ik hem los liet en zijn kin pakte waardoor hij me aanmoest kijken. ‘En wat maakt het nou uit wat andere mensen denken? Hun zijn zo bekrompen om niet verder te kijken dan je maandelijkse probleempje. Zolang je maar niet denkt dat ik jou zo nu ga behandelen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘Nee dat denk ik zeker niet, Ralf en ik ben zeker blij dat ik niet met jouw problemen te kampen heb omdat ik waarschijnlijk veel slechter eruit mee zou komen. Maar Ralf; ik weet dat je ze niet pijn wilde doen degene die je pijn doet. Je hebt er geen controle over als je eenmaal getransformeerd bent. Dat is het verschrikkelijke ervan terwijl wanneer je de waarheid weer onder ogen moet komen als je weer in mens transformeert te gruwelijk zijn voor woorden. Die raak je nooit kwijt en als ik wist hoe ik de leed van je weg kon nemen zou ik het doen. Maar dat is slechts wat de persoon zelf alleen kan.’
    Hij wreef troostend over mijn arm wat me op een of ander manier beter liet voelen, ondanks zijn woorden die me juist niet heel erg beter liet voelen. Hij liet me los en pakte pijn kin vast zodat ik wel in zijn ogen moest kijken waardoor ik al naar adem snakte. Die bruine ogen van hem boorden letterlijk in mijn grijze ogen wat me nerveus liet voelen.
    ‘En wat maakt het nou uit wat andere mensen denken? Hun zijn zo bekrompen om niet verder te kijken dan je maandelijkse probleempje. Zolang je maar niet denkt dat ik jou zo nu ga behandelen.’ ik lachte even.
    'Dankjewel.' Zei ik ik draaide mijn hoofd zo om dat ik niet meer in zijn ogen hoefde te kijken wat me erg zenuwachtig maakte.
    'Het boeit me niet echt wat ze denken, maar meer dat ze achter me aan zitten net als Draco.'ik stop even.'
    'Je bent anders dan hun. Beter. Bedankt voor je steun.' Murmelde ik en wierp me weer naar het raam toe. Ik denk dltoch wel dat ik te paranoïde werd. Campbell lijkt me echt een goede jongen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    De anderen gingen maar verder praten en ik was nog steeds zonder Fred. Ik zucht even. Net toen ik hele leuke personen heb ontmoet moet Fred weer eens vermist zijn.
    'Ik ga Fred eens opzoeken. Misschien kom ik terug maar in dat geval, ik zie je wel in het kasteel.' Zei ik tegen James en liep de coupedeur uit. Mijn hutkoffer pakte ik bij de handvat beet vast en liep maar langs de coupés en speurde ze een voor een af. Op zulke dagen hoopte ik maar vurig dat ik de maraunders map nooit aan harry had gegeven. Want nu heb ik het ook nodig om mijn klunzige broer te vinden.


    Koet maar ja, kom maar campie xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Hij lachte zachtjes waarna hij ‘Dankjewel.’ Mompelde en meteen zijn kin uit mijn hand haalde. De onzekerheid spatte er letterlijk bij deze jongen van alle kanten af.
    'Het boeit me niet echt wat ze denken, maar meer dat ze achter me aan zitten net als Draco. Je bent anders dan hun. Beter. Bedankt voor je steun.'
    Ik vond dat ik genoeg lichamelijk contact had gehad voor vandaag en legde ook toen hij uit het raam keek mijn arm van hem af en schoof iets verder weg. Ik snapte echt niet dat mensen lichamelijke contacten leuk konden vinden. Ik had de neiging om mijzelf compleet te reinigen. Niet omdat Ralf vies was maar het idee dat mijn lichaam een soort van liefde overgebracht had. Een emotie die te walgelijk was voor woorden. Met de seconde voelde ik me gewoon misselijker voelen en ik wist zeker dat ik het er af moest wassen als ik aardig wilde blijven gedragen. ‘Sorry; ik moet echt even naar de wc.’ Zo normaal mogelijk stond ik op en liep de coupe deur uit die ik achter mij sloot en voor een seconde mijn spiegelbeeld in het coupe raampje zag. Kleine wallen lagen rond mijn ogen. Ik toverde ze continu weg maar geen spreuk leek er sterk genoeg tegen. Dat kwam vooral omdat ik mijzelf niet meer kan heugen dat ik geslapen heb. Waarom zou ik mijn tijd verspillen als zoiets nutteloos als slapen. Slaap kon mijn droom niet verwezenlijken. Met nog een blik op het spiegelbeeld draaide ik me om en wilde richting de wc lopen maar botste tegen iemand op.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Zuchtend staarde ik maar naar de lachende gezixhten van de eerste jaars die ik zag voorvij komen. Maar nergens in een van dexe coupés vond ik Fred. Ik richtte me weer op het gangpadje voordat ik tegen iemand op potste maar het was al te laat. Een grote gestalte botste tegen me aan en ik zette met een kleine "uh" een halve stap achteruit.
    'Urg, sorry. Je bent ook zo "klein" en "dun" dat ik je even niet zag aanlopen.' Zei ik. Ik bestudeerde hem even van top tot teen. Ik weet zeker dat ik bijna iedereen van school kende, en hem heb ik ook nooit gezien. Oh god, weer een tijdreiziger?
    'Aangezien nu ik tegen iemand ben aangebotst moet een teken zijn.. heb je Fred Weasley ergens gezien? Als je hem niet kent dan ben je een tijdreiziger en kun je je een aantal coupés verderop melden waar er ook andere tijdreizigers zijn.' Zei ik en liep langs hem heen.
    'Heb je hem dus ergens gezien?' Vroeg ik dan en stond alweer klaar om weer verder te lopen.


    Ben er niet echt trots op maar het is een begin x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Urg, sorry..Je bent ook zo ‘’klein’’ en ‘’dun’’ dat ik je even niet zag aanlopen.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen en ik wist niet of ik mijzelf verontwaardigd moest voelen of het als een compliment moest aanvaarden. Ik wist dat ik klein voor mijn leeftijd was en te dun; maar ik heb daar nooit iemand zijn beklag erover horen maken. In tegendeel zelfs; het gaf mij een bepaalde charme die ik zelf niet hoefde te bevestigen, dat deden de meisjes wel. Niet dat ik ooit iets met hen zou willen. Alles behalve dat zelfs. Ze waren alleen bruikbaar. Meer niet.
    ‘Aangezien nu ik tegen iemand ben aangebotst moet een teken zijn.. heb je Fred Weasley ergens gezien? Als je hem niet kent dan ben je een tijdreiziger en kun je je een aantal coupés verderop melden waar ook andere tijdreizigers zijn.’ hij liep langs mij heen zonder nog aandacht aan mij te besteden. Wat in vredesnaam is dit? Ik heb dit letterlijk nooit meegemaakt dat iemand weg van mij ging lopen.
    ‘Heb je hem dus ergens gezien?’ ik nam de jongen van top tot teen op. In vergelijking met mij was hij lang en breed gebouwd. Niet dat hij dik was. Nee hij was eigenlijk goed gevormd. Niet dat het mij wat uitmaakte. Aan zijn bekende haar te zien was het een Weasley en aangezien hij naar Fred Weasley zocht en over tijdreizigers was; was dit de jongen variant van de oude trieste man van de tovertweeling topfopshop. Wat was ik toch geniaal om dit in mijn eentje uit te pluizen.
    ‘Nee, ik heb hem niet gezien; nog meer beidehanten opmerkingen.’ Ik wist niet wat het was; het feit dat ik meer mensen heb aangeraakt dan ik wilde wat mij walgde of dat het aan de jongen lag die me beledigde maar ik kon niet aardig tegen hem zijn. Met een boog liep ik om hem heen zonder hem nog een blik waardig te gunnen.

    Haha sorry (‘x je moet hem maar een reden geven om te blijven plakken bij je; George :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga zo snel mogelijk een post posten maar iemand roept me en ik heb een naar voorgevoel dat diegene me weer eens gaat gijzelen tot mijn mob leeg is want het is op 12%


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Okay; veel plezier ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Nee, ik heb hem niet gezien; nog meer beidehanten opmerkingen.’ zei hij en liep om me heen om weg te lopen. Ik kruiste mijn armen en draaide me weer om. Wat leuk, weer een tijdreiziger. Dat betekend nieuwe bekenden om te leren kennen. Maar deze jongen lijkt me wat chagrijnig dus besloot ik maar mijn domme grappen en opmerkingen achterwegen te laten.
    'Ik ben overigens George Weasley, leuk om je te leren kennen.' Riep ik en stond ook maar stil, deels hopend dat hij zich weer naar me toe draaide.
    'Lijkt alsof je haast hebt voor de wc? Ik moet je mijn verontschuldigingen aanbieden, ik en Fred hebben de wc's een beetje "bijgewerkt" zodat het nog atracievoller word. Op die punt had ik hem kwijtgeraakt..' zei ik. Ik kijk hem even in de ogen aan.
    'Een goed moment om jezelf ook voor te stellen?' Vroeg ik en lirt mijn handen in mijn zakken glijden, en liet mijn gewoonlijke schuine grijns zien.

    George is ook altijd echt george bij mij tijdens zijn eerste aantal posts in een rpg x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jeej, ik ben eerder vrij gelaten xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••