• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Ik wil dat Cage gaan trouwen en duizend kinderen gaan adopteren en oud & Gelukkig gaan worden (flower)


    *huhum* karkarov *huhum*

    Ik heb echt zin im karkarov te doden ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    *huhum* karkarov *huhum*

    Ik heb echt zin im karkarov te doden ):


    Gaat voldy doen <3 of Perki :D sws Karkarov word eind deel 4 vermoord door Voldy's aanhang xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Ja, die regel is vorig jaar ingegaan. Onno of zo was bijna zijn oog kwijt. Die boom is trouwens helemaal niet zo gevaarlijk hoor.' Zei hij.
     'Je zei dat je de kaart had die we gemaakt hadden. Is hij nog een beetje in een goede staat?' Vraagt hij grijnzend en ik knikte.
    'Heel erg zelfs. Ik en Fred hebben er heel erg gebruik van gemaakt. Het kwam redelijk vaak van pas, ook.'
    'En hoe ziet je broer, die Fred, eruit?' Vroeg hij. Ik lachte even
    'Nou..' begin ik.
    'Hij heeft.. net zo bruine ogen als mij, is even lang, net zo knap als mij maar ik ben natuurlijk knapper dan hem.. zijn haren staan precies net als die van mij nu en uh, oh ja. Het is mijn identieke tweeling.' Zei ik en kruiste met een glimlach mijn armen.
    'En ik denk dat ik en Fred dit jaar wel concurrentie hebben als het gaat om de beste foppers van heel het school. Jij zei dat jij en drie andere jongens de grootste foppers van deze school waren, zei je, hmm?'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George van @goblet en dexe albie nog, dan was dat alles hopelijk


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik heb overigems al gereageerd met ralf als je nuet zag voor het geval dat want het was laatste post van vorige pagina :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    je moet nog met albus reageren xd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hemwin schreef:
    Anyone for Hazel?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    je moet nog met albus reageren xd..


    oh ja :') sorry xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    mag Albie de toekomstige Gryffindor seeker zijn :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ik verander wel als het niet mag x)



    Albus Severus Potter

    Ze trok verbaasd haar wenkbrauwen op wat me licht nerveus maakte. Heb ik iets verkeerds gezegd?
    ‘Hebben we het nog wel over dé Snape? Hij maakt je leven nog zuurder als je júist niet op komt dagen. Zijn gezag moet gelden..’ ze zuchtte. Persoonlijk heb ik Snape nog nooit gekend. Alleen mijn vader zei dat hij een van de grootste en beste tovenaren was. en persoonlijk zou ik dan denken dat Snape erg aardig kan zijn.
    ‘Afijn; in ieder geval bedankt voor je aantekeningen. Ik beloof plechtig dat ik het heelhuids naar je toe kom brengen.’ Zei ze met een glimlach en ik grinnikte. Tenminste denkt ze niet door..
    ‘Heb je eigenlijk een fijne vakantie gehad?’
    en nu moest ik dus oppassen.
    ‘ja. Afgezien van dat James mijn bezemsteel ‘’per ongeluk’’ brak, het was leuk.’ Zei ik. Het liefst praatte ik niet te veel over thuis. Ik ben bang dat ik iets uit mijn mond laat glippen die te maken hebben met mam of pap. Want, uh.. Ginny is feitelijk mijn moeder, of – word later mijn moeder maar is het niet nu. Toch?
    ‘pap gaf zijn oude vuur.. bezem, hij gaf zijn oude bezem aan mij die ik tijdelijk kan gebruiken voor Zwerkbal, ik ben namelijk de seeker van..’ shit, pap was in haar tijd de seeker van de Griffoendor zwerkbal team. Kom op Albus, verzin wat. Dit is zo gênant.
    ‘- van een team.. buiten Zweinstein..’ loog ik snel en hoopte vurig dat het overtuigend genoeg was voor haar.




    ik spam deze pagina vol :'D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 17:57 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ginny Weasley

    ‘Ja. Afgezien van dat James mijn bezemsteel ‘’per ongeluk’’ brak, het was leuk. ‘pap gaf zijn oude vuur.. bezem, hij gaf zijn oude bezem aan mij die ik tijdelijk kan gebruiken voor Zwerkbal, ik ben namelijk de seeker van.. ‘- van een team.. buiten Zweinstein..’ een glimlach schreed over mijn gezicht en legde impulsief mijn hand op zijn hand.
    ‘Ik maak je toch niet zenuwachtig? Sorry dat ik zo’n stomme vraag over jouw vakantie stelde- Ik hou daar zelf ook niet van.’ Bekende ik eerlijk. Meer omdat het ieder jaar het zelfde liedje was. Behalve in mijn tweede leerjaar. Toen waren we naar Bill gegaan in Egypte en zelfs daar werd ik buitengesloten. Zoals dat ik bepaalde graftombes niet in mocht en alleen achter bleef buiten. Ik plaatste mijn hand van zijn hand naar mijn been terug. ‘Ik zit zelf in de Gryffindor team als chaser. Ik ben niet echt super goed ofzo maar ik vind het leuk als tijdverdrijf. Misschien kan je eens naar de trainingen komen; wie weet kan je reserve seeker zijn voor Harry. Hij raakt namelijk nogal vaak in ongelukjes verzeilt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben even weg en zie dan een zielig, genegeerd praattopic(N)
    Ik kan nu echt bijna nooit internetten dus ik kan nog niet inspringen, pas over anderhalve week ofzo als ik weer thuis ben. Aangezien ik antisociaal ben zit ik dus de hele dag in de tent te lezen/schrijven.
    Wat is hier eigenlijk allemaal gebeurt?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    ‘Ik maak je toch niet zenuwachtig? Sorry dat ik zo’n stomme vraag over jouw vakantie stelde- Ik hou daar zelf ook niet van.’ Zei ze.
    Ik lachte. Alles beter dan dat ze denkt dat ik uit de toekomst kom. Dat gaat ze ook niet gemakkelijk denken, maar dat denkt ze wel dat ik een vreemde gozer ben die vreemde dingen aan haar loopt te vertellen.
    ‘Ik zit zelf in de Gryffindor team als chaser. Ik ben niet echt super goed ofzo maar ik vind het leuk als tijdverdrijf. Misschien kan je eens naar de trainingen komen; wie weet kan je reserve seeker zijn voor Harry. Hij raakt namelijk nogal vaak in ongelukjes verzeilt.’
    Ik lachte breed en tilde mijn schouders op. Ik was al Seeker van het Gryffindor team, maar in deze tijd is pap – uhm – Harry de seeker.
    ‘dat zou wel leuk zijn ja.’ Maar toen kwam ik erachter dat ik eerder zei dat ik Harry zijn neef was, van daar dezelfde achternaam. Als Ginny tegen Harry zegt dat.. weet ik veel, zijn neef komt spelen, wat gaat hij wel of niet denken? Ginny komt er dan achter dat ik niet zijn neef ben, wie ben ik dan wel dat ik zijn achternaam bij me draag? Kan ik zo maar tegen Ginny zeggen dat ze met Harry gaat trouwen en dat ik eigenlijk haar dochter ben? Niet nu, niet nu, nu is ze gewoon de normale Ginny Po- urgh – Weasley. Ik dacht te veel na want ik kom er nu pas achter dat ik de hele tijd naar haar zit te staren.
    ‘sorry, je- je lijkt veel op m- een bekende..’ murmelde ik snel. Shit, ik haat mezelf zo erg. Ik ben nooit zo erg aan het stotteren, waarom nu wel? Juist ja, ik praat met de meisje die in de toekomst mijn moeder is. Maar niet nu!

    Sorry geen inspiratie xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    RAB schreef:
    Ik ben even weg en zie dan een zielig, genegeerd praattopic(N)
    Ik kan nu echt bijna nooit internetten dus ik kan nog niet inspringen, pas over anderhalve week ofzo als ik weer thuis ben. Aangezien ik antisociaal ben zit ik dus de hele dag in de tent te lezen/schrijven.
    Wat is hier eigenlijk allemaal gebeurt?


    Albus leert zijn moeder kennen en Ralf staat bij Campbell in de coupe, zijn benen zijn moe. en George staat bij James Potter. die twee weten al wat er aan de hand is, Albus ook alleen Ralf nog niet net als Ginny en Campbell gelooft het niet denk ik.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Albus Severus Potter

    ‘Ik maak je toch niet zenuwachtig? Sorry dat ik zo’n stomme vraag over jouw vakantie stelde- Ik hou daar zelf ook niet van.’ Zei ze.
    Ik lachte. Alles beter dan dat ze denkt dat ik uit de toekomst kom. Dat gaat ze ook niet gemakkelijk denken, maar dat denkt ze wel dat ik een vreemde gozer ben die vreemde dingen aan haar loopt te vertellen.
    ‘Ik zit zelf in de Gryffindor team als chaser. Ik ben niet echt super goed ofzo maar ik vind het leuk als tijdverdrijf. Misschien kan je eens naar de trainingen komen; wie weet kan je reserve seeker zijn voor Harry. Hij raakt namelijk nogal vaak in ongelukjes verzeilt.’
    Ik lachte breed en tilde mijn schouders op. Ik was al Seeker van het Gryffindor team, maar in deze tijd is pap – uhm – Harry de seeker.
    ‘dat zou wel leuk zijn ja.’ Maar toen kwam ik erachter dat ik eerder zei dat ik Harry zijn neef was, van daar dezelfde achternaam. Als Ginny tegen Harry zegt dat.. weet ik veel, zijn neef komt spelen, wat gaat hij wel of niet denken? Ginny komt er dan achter dat ik niet zijn neef ben, wie ben ik dan wel dat ik zijn achternaam bij me draag? Kan ik zo maar tegen Ginny zeggen dat ze met Harry gaat trouwen en dat ik eigenlijk haar dochter ben? Niet nu, niet nu, nu is ze gewoon de normale Ginny Po- urgh – Weasley. Ik dacht te veel na want ik kom er nu pas achter dat ik de hele tijd naar haar zit te staren.
    ‘sorry, je- je lijkt veel op m- een bekende..’ murmelde ik snel. Shit, ik haat mezelf zo erg. Ik ben nooit zo erg aan het stotteren, waarom nu wel? Juist ja, ik praat met de meisje die in de toekomst mijn moeder is. Maar niet nu!

    Sorry geen inspiratie xq


    Haha ik lach me dubbel' vertel dat maar ja xd

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 20:10 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya