• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Broer (flower) dan kan hij met zijn moeder, oom en opa praten ook al bezit ik alleen de oom x)


    En oma. (flower)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    -

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 12:34 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Sirius Black

    Ik ren snel door het hek heen, niet lettend op de Dreuzels die me raar aankijken. Net op tijd spring ik in de trein. Dit is het eerste jaar dat ik in mijn eentje naar de trein ben gekomen en natuurlijk heb ik me weer verslapen. Regulus maakt een rotopmerking naar me maar ik negeer hem. Na een tijdje lopen zie ik James praten met een jongen met rood haar. Ik sla mijn beste vriend op zijn schouder.
    'Hallo James, fijne vakantie gehad? Ik ben lekker van mijn vrijheid gaan genieten. En wie ben jij?' vraag ik aan de roodharige jongen. 'Sirius Black, slimme, knappe en grappige zesdejaars. Ik zie dat je mijn minder slimme, knappe en grappige vriend hebt ontmoet.' Even ben ik stil. 'Ben jij toevallig familie van Arthur Weasley?' vraag ik nieuwsgierig. Ik open een deur van een coupé en ga daar zitten. In de coupé zit een blonde jongen.
    'Wat moet je?' vraagt hij chagrijnig. Ik glimlach. 'Sirius Black, aangenaam. Wie mag jij dan weer zijn?' vraag ik terwijl ik mijn voeten op de bank leg. 'Scorpius Malfoy. En waarom denkt iedereen mij voor de gek te houden. Eerst Ron Weasley en nu Sirius Black. Zometeen ga ik echt nog denken dat ik aan het tijdreizen ben.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eerst James of George?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Eerst James of George?


    Doe eerst George maar, ik moet nog op een aantal andere rpgs reageren. Dan doe ik dat eerst


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    Een brede grijns sierde rond zijn lippen en hij knikte.
    'Ja echt wel. Sirius, Remus, Peter en ik zijn vast beter dan jullie. Als zij tenminste mee zijn gekomen naar deze tijd... Als het tenminste jouw tijd is. Zullen we anders op zoek naar Fred en Sirius en de rest? We kunnen niet hier uren blijven staan in de hoop dat ze langslopen.' Zei hij en ging alweer met zijn hand door zijn haren wat begon te steken aan mijn ogen. Net wilde ik me omdraaien toen er een andere jongen langs kwam en James op de schouder sloeg.
    'Hallo James, fijne vakantie gehad? Ik ben lekker van mijn vrijheid gaan genieten. En wie ben jij?' Vroeg hij. Ja, ik herkende hem als Sirius Black. Ik lachte even en wilde me voorstellen toen hij door ging.
    'Sirius Black, slimme, knappe en grappige zesdejaars. Ik zie dat je mijn minder slimme, knappe en grappige vriend hebt ontmoet. Ben jij toevallig familie van Arthur Weasley?' Vroeg hij nieuwsgierig en wederom vaalde ik in het antwoord geven doordat hij zich omdraaide om een coupé deur te openen waar binnen ik een blond harige jongen herkende die veel op Malfoy leek.
     'Wat moet je?' Vroeg hij aan ons.
    'Sirius Black, aangenaam. Wie mag jij dan weer zijn?'
    'Scorpius Malfoy. En waarom denkt iedereen mij voor de gek te houden. Eerst Ron Weasley en nu Sirius Black. Zometeen ga ik echt nog denken dat ik aan het tijdreizen ben.' Ik proeste het bijna uit maar hield me nog net in en wierp een blik toe naar James. Eerst Albus Potter, dan James Potter, Sirius Black en nu Scorpius Malfoy?
    'ik zou eerder denken dat er iets mis ging in de bezweringen lessen van vorige maand waardoor iedereen nu aan het tijdrijzen is.' Mompelde ik.
    'Overigens, ik ben George Weasley. Een van de zeven zonen van Arthur Weasley.' Zei ik tegen Sirius.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    ‘Tja ik ben net een muurbloem. Een persoon die met zijn neus in de boeken zit om eerlijk te zijn. Dus je vind me vaak in de bibliotheek waar haast niemand komt. Vreselijk saai zou je denken maar voor mij is het reuze gezellig.’
    Ik schudde mijn hoofd en tilde mijn hutkoffer zo op zodat het naast me op de bankje lag.
    'Nee hoor. Ik en mijn vriendin Ginny zijn ook niet al te bekend onder de mensen hier. Uh, ik ben bevriend met haar.' Zei ik en opende mijn hutkoffer, niet wetend wat ik er uit moet halen, liet mijn pillen uit mijn mouw glijden, de hutkoffer in en pakte snel mijn rode zakje die propvol zat met munten. Ik ga zo wel naar de snoepjes heks toe. Met dat gooide ik mijn hutkoffer weer dicht. Campbell glimlahte zo eigenaardig naar mij toe waardoor ik erg verbaasd werd om de feit dat een zwadderaar zo zachtaardig kon wezen. Dat liet ik ook merken.
    'Ik kom niet zo vaak in de bibliotheek. Ik ben meer een avondmens, ik ga vaak naar de astronomie toren toe als ik alleen wil zijn.' Zei ik en merkte dat ik persoonlijke infornatie had gedeeld met een zwadderaar. Zwadderaar. Je kunt zwadderaars nooit zo maar veetrouwen. Maarja, ik ben al lang al gedoemd door Draco dus Campbell kan geen kwaad. Laat staan dat, hij lijkt me serieus een leuke persoon om er mee rond te hangen.

    Na campie zijn post kan Ralf uit de coupé gaan om snoep te kopen, kan camp in zijn koffer neuzen of zo x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wacht nog even op de post van James.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nobody for Hazel? Mweh..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Nobody for Hazel? Mweh..


    Ron?
    Ps in welke afdeling zit ze, ze staat nog niet in de beginpost en komt ze gewoon uit het heden?


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Ron?
    Ps in welke afdeling zit ze, ze staat nog niet in de beginpost en komt ze gewoon uit het heden?


    Inderdaad uit het heden, en ze zit in Slytherin. Ghegheghe,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat is haar volledige naam?


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Wat is haar volledige naam?


    Hazel Vanessa McLean.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    James Potter

    Ik maak aanstalten om weg te lopen, maar voel dan hoe Sirius op mijn schouder slaat. 'Hallo James, fijne vakantie gehad? Ik ben lekker van mijn vrijheid gaan genieten. En wie ben jij?' Zegt Sirius.
    ''Sirius Black, slimme, knappe en grappige zesdejaars. Ik zie dat je mijn minder slimme, knappe en grappige vriend hebt ontmoet. Ben jij toevallig familie van Arthur Weasley?'
    'Hey!' Zeg ik verontwaardigd, maar Sirius trekt al een coupé open waar een soort jonge Lucius Malfoy in zit. De jongen stelt zich voor als Scorpius Malfoy, familie? Sirius en George stellen zich voor aan de mini-Lucius en ik plof vermoeid naast hem neer.
    'Ik ben James Potter.' Zeg ik terwijl ik even gaap. 'Padfoot, heb je Evans trouwens al gezien? Ik heb haar de hele zomer moeten missen!' Ik zet een pruillipje op en lach dan even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Campbell Saunders

    Tot mijn genoegen schudden hij zijn hoofd. ‘Nee hoor. Ik en mijn vriendin, Ginny zijn ook niet al te bekend onder de mensen hier. Uh, ik ben bevriend met haar.’ Ik knikte begrijpend terwijl ik een raar geluid uit de koffer hoorde komen. Een rood zakje kwam tevoorschijn waar tegen elkaar bonkende munten uit weerklonken.
    ‘Ik kom niet zo vaak in de bibliotheek. Ik ben meer een avondmens. Ik ga vaak naar de astronomietoren toe als ik alleen wil zijn.’ Voor het eerst sinds Ralf in de coupe was gekomen verplaatste ik mijn hand onder mijn kin.
    ‘Draco is echt vreselijk naar je he; jammer dat ik daar pas net achter kom. Niemand verdiend het om gepest te worden.’ Ik zuchtte terwijl ik hem vriendelijk aankeek.
    ‘Ik snap wel waarom je naar de astronomietoren gaat. De universum trekt vele wezens op ons aarde. De glinsterende sterren die veel meer geheimen mee dragen dan men ooit zal weten en de weerkaatsing van de zonlicht in de maan die steeds helder word tot hij zichzelf weer inslinkt. Dat is iets wat mooi is aan de maan. Hoe vaak het ook inkrimpt het keert altijd weer terug. Net zoals een feniks.’ Ik zuchtte zachtjes alsof ik mijzelf schaamde voor wat ik zei.
    ‘Sorry; je moet vast denken dat ik gek ben.’


    Komt voor de bakker :)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya