• Er was een gesloten topic van bijna een jaar geleden, dus waarom geen nieuw topic? Ik heb aan een mod gevraagd of het mocht.


    YouTubers Fantopic •







    Viewers:
    Soe • Sylvie • Joe, Zoe, Alfie, Marcus, Jim, Tanya, Tyler, Joey, Louise, Caspar, Troye

    Galilea • Gail • Jack & FinnZoeJoeyAlfieMarcusSam
    DAWSONS • Tamara • NashCameronBrentFelixKelvin en Peter
    Anthroopos • Sven • Troye Sivan, Tyler Oakley, Miranda Sings, Hannah Hart, Zoella, Pointlessblog, Connor Franta, Caspar Lee, Joe Sugg, Jack and Finn Harries, Marcus Butler, Grace Helbig, Niomi Smart, Jim Chapman, Natalie Tran, Lilly Singh en Vlogbrothers
    KLAINEISBACK • Jasmien • Troye Sivan, Tyler Oakley, Pewdiepie, Cutiepie, Paint, Smosh, Pointlessblog, ThatcherJoe, Dylan Haegens, Roi&Alex aka Wassabi productions
    Anomia • Samantha • Troye, Alfie, Zoe, Paint, Tyler, Niomi, Marcus, Jeana & Jessie -BFvsGF-, Felix, Marzia, Dan, Phil, Louise, Piant, Lily, Mary, Connor, Caspar, Lia, Meghan, Tanya, Jim, Ingrid, Tess, Cobermani456, Ken, KPOPP
    BrokenCircle • Femke • Alfie, Zoe, Joe, Jack & Finn, Jim, Tanya, Tyler, Troye, Marcus
    Felis • Erieka • Sp4zie, Pewdiepie
    Latukka • Gabriëla • Joe Sugg, Caspar Lee, Connor Franta, Troye Sivan, Tyler Ward, Cameron Dallas, Jack&Jack
    AnseI • Rani • Caspar Lee, Alfie Deyes/Pointlessblog, Marcus Butler, Jack and Finn Harries, Joe Sugg, Connor Franta
    Barlliams • Kim • Smosh, Emergency Awesome
    Dauth • Mitchell • SeaNanners, CriousGamers, EatMyDiction1, GoldGloveTV, GassyMexican, en nog veel meer










    Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 22:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 2:37 ]


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Phuh ;(
    Ooooooooooh, I get it.


    Chris?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    BastiIle schreef:
    (...)

    Chris?


    Whuuuuut?


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Whuuuuut?


    In de reactie van Sam kwam Chris voor en ik dacht dat dit Sam haar post was :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    BastiIle schreef:
    (...)

    In de reactie van Sam kwam Chris voor en ik dacht dat dit Sam haar post was :'$


    Haha, je moet niet vragen hoe jij naar de username en avatar kijkt xD


    16 - 09 - '17

    BastiIle schreef:
    (...)

    Je gaat me vast dood schieten als ik vertel dat ik de film pas enkele weken terug voor de eerste keer heb gezien. Ik had nooit echt het idee gehad om die film te zien tot dat ik me verveelde en een film wilde zien, die ik nog niet gezien had. ROTG dus en vanaf het begin vond ik Jack al geweldig en nu *zucht* Is hij bfdhjhbfgdgfsrqgvbbnbhvgfdgvbnvbjkl...


    Ik had de film gezien toen hij uitkwam in de Bios en toen was ik al van: Hottie. Maar toen had ik hem weer gezien in Amerika met Dylan -Sylvie knows who- En toen later dat jaar en dit jaar weer. En ik moet zeggen. Ik blijf hem elke keer hotter vinden en hij maakt mijn Hijack ship helemaal compleet, Zucht. Hijack. Ik weet wel wat ik zou doen als die twee bij mij in de kamer stonden. >:3 Ben nu bij het stuk dat hij door Bunny aangevalt wordt. Hehe.

          I'm not a kangaroo! - Bunny


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Philocalist schreef:
    (...)

    Haha, je moet niet vragen hoe jij naar de username en avatar kijkt xD


    Well... Yeah (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Anomia schreef:
    (...)

    Ik had de film gezien toen hij uitkwam in de Bios en toen was ik al van: Hottie. Maar toen had ik hem weer gezien in Amerika met Dylan -Sylvie knows who- En toen later dat jaar en dit jaar weer. En ik moet zeggen. Ik blijf hem elke keer hotter vinden en hij maakt mijn Hijack ship helemaal compleet, Zucht. Hijack. Ik weet wel wat ik zou doen als die twee bij mij in de kamer stonden. >:3 Ben nu bij het stuk dat hij door Bunny aangevalt wordt. Hehe.

          I'm not a kangaroo! - Bunny


    Ooohh je bent hem echt aan het zien haha (: Nuhu geen Hijack, maar Jelsa! ^^
    Ik vind het accent van Easter bunny echt geweldig :'D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    BastiIle schreef:
    (...)

    Ooohh je bent hem echt aan het zien haha (: Nuhu geen Hijack, maar Jelsa! ^^
    Ik vind het accent van Easter bunny echt geweldig :'D


    OEEH NU KEN IK M!
    Jajajajajaja die heb ik ook gezien!
    hij is leuk hé!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)

    OEEH NU KEN IK M!
    Jajajajajaja die heb ik ook gezien!
    hij is leuk hé!


    Ik was helemaal weg van de film! The tooth fairy is ook heel leuk in de film en Sandyman is schattig ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    BastiIle schreef:
    (...)

    Ik was helemaal weg van de film! The tooth fairy is ook heel leuk in de film en Sandyman is schattig ^^

    Exactlyyy!!!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    BastiIle schreef:
    (...)

    Ooohh je bent hem echt aan het zien haha (: Nuhu geen Hijack, maar Jelsa! ^^
    Ik vind het accent van Easter bunny echt geweldig :'D



    Ik ship Jelsa ook wel maar ik zeg: Zoek eens op Youtube Frost killing our Jack and Elsa. Je moet die echt zien. Het is geen Jelsa als lovers maar als broer en zus en het is gewoonweg geweldig. Je moet het zien.
    Ik wil wel anders een foto maken van hoe ik er nu bijlig op de bank. Op de tv staat mijn Spel aan van SA2. En op de Laptop heb ik ROTG aanstaan. Dan heb ik op een andere laptop mijn Sims Middeleeuwen aanstaan en dan op mijn Ipad Q en op mijn telefoon Tumblr. En owja. Ik heb ook nog een groot pak met schuimblokjes naast me liggen. Ik ben een nachtje aan het doorhalen hehe. En zijn accent is ook geweldig.

    En owja op je antwoord van Chris:

    MEET DRAMA CHRIS THORNDYKE




    Chris Thorndyke is een grotere drama queen dan je je kan voorstellen. Deze ongelofelijke sukkel kan niet normaal rennen zonder te vallen en is compleet nuteloos in de serie -ik had mijn guilty plesures in de tijd zonder Q oké- Sonic X. Ondanks hij in de Japanse versie minder dom was. Is hij in de Engelse compleet nuteloos gemaakt. Zijn relatie met de hoofdpersonage is een verschrikkelijke versie van Romeo & Juliet op de relatie van vriendschap. Hij heeft er voor gezorgt dat belangrijke momenten van bepaalde personages naar zijn tentakels werden gesleept. Hij is gewoon een Gary Su waar je U tegen zegt. Ugh ik ga geen meer woorden vuil maken hij is echt verschrikkelijk en 1 van de redenen waarom ik nooit meer de engelse versie van SX wil kijken.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)


    Ik ship Jelsa ook wel maar ik zeg: Zoek eens op Youtube Frost killing our Jack and Elsa. Je moet die echt zien. Het is geen Jelsa als lovers maar als broer en zus en het is gewoonweg geweldig. Je moet het zien.
    Ik wil wel anders een foto maken van hoe ik er nu bijlig op de bank. Op de tv staat mijn Spel aan van SA2. En op de Laptop heb ik ROTG aanstaan. Dan heb ik op een andere laptop mijn Sims Middeleeuwen aanstaan en dan op mijn Ipad Q en op mijn telefoon Tumblr. En owja. Ik heb ook nog een groot pak met schuimblokjes naast me liggen. Ik ben een nachtje aan het doorhalen hehe. En zijn accent is ook geweldig.

    En owja op je antwoord van Chris:

    MEET DRAMA CHRIS THORNDYKE




    Chris Thorndyke is een grotere drama queen dan je je kan voorstellen. Deze ongelofelijke sukkel kan niet normaal rennen zonder te vallen en is compleet nuteloos in de serie -ik had mijn guilty plesures in de tijd zonder Q oké- Sonic X. Ondanks hij in de Japanse versie minder dom was. Is hij in de Engelse compleet nuteloos gemaakt. Zijn relatie met de hoofdpersonage is een verschrikkelijke versie van Romeo & Juliet op de relatie van vriendschap. Hij heeft er voor gezorgt dat belangrijke momenten van bepaalde personages naar zijn tentakels werden gesleept. Hij is gewoon een Gary Su waar je U tegen zegt. Ugh ik ga geen meer woorden vuil maken hij is echt verschrikkelijk en 1 van de redenen waarom ik nooit meer de engelse versie van SX wil kijken.


    Omg die filmpjes... :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    People, het is een youtubers fantopic he? ;)


    16 - 09 - '17

    YESHH LETS TALK ABOUT TROYLERRR


    Is someone else wondering what Tyler did to get Troye that tired? #pervthoughts


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    O...M...G...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing