• Er was een gesloten topic van bijna een jaar geleden, dus waarom geen nieuw topic? Ik heb aan een mod gevraagd of het mocht.


    YouTubers Fantopic •







    Viewers:
    Soe • Sylvie • Joe, Zoe, Alfie, Marcus, Jim, Tanya, Tyler, Joey, Louise, Caspar, Troye

    Galilea • Gail • Jack & FinnZoeJoeyAlfieMarcusSam
    DAWSONS • Tamara • NashCameronBrentFelixKelvin en Peter
    Anthroopos • Sven • Troye Sivan, Tyler Oakley, Miranda Sings, Hannah Hart, Zoella, Pointlessblog, Connor Franta, Caspar Lee, Joe Sugg, Jack and Finn Harries, Marcus Butler, Grace Helbig, Niomi Smart, Jim Chapman, Natalie Tran, Lilly Singh en Vlogbrothers
    KLAINEISBACK • Jasmien • Troye Sivan, Tyler Oakley, Pewdiepie, Cutiepie, Paint, Smosh, Pointlessblog, ThatcherJoe, Dylan Haegens, Roi&Alex aka Wassabi productions
    Anomia • Samantha • Troye, Alfie, Zoe, Paint, Tyler, Niomi, Marcus, Jeana & Jessie -BFvsGF-, Felix, Marzia, Dan, Phil, Louise, Piant, Lily, Mary, Connor, Caspar, Lia, Meghan, Tanya, Jim, Ingrid, Tess, Cobermani456, Ken, KPOPP
    BrokenCircle • Femke • Alfie, Zoe, Joe, Jack & Finn, Jim, Tanya, Tyler, Troye, Marcus
    Felis • Erieka • Sp4zie, Pewdiepie
    Latukka • Gabriëla • Joe Sugg, Caspar Lee, Connor Franta, Troye Sivan, Tyler Ward, Cameron Dallas, Jack&Jack
    AnseI • Rani • Caspar Lee, Alfie Deyes/Pointlessblog, Marcus Butler, Jack and Finn Harries, Joe Sugg, Connor Franta
    Barlliams • Kim • Smosh, Emergency Awesome
    Dauth • Mitchell • SeaNanners, CriousGamers, EatMyDiction1, GoldGloveTV, GassyMexican, en nog veel meer










    Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 22:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 2:37 ]


    16 - 09 - '17

    BrokenCircle schreef:
    Oh dit gaat een lang lijstje worden :p

    - Alfie
    -Zoë
    -Joe
    -Jack & Finn
    -Jim
    -Tanya
    -Tyler
    -Troye
    -Marcus
    -...

    :D


    Je staat er bij (:


    16 - 09 - '17

    BastiIle schreef:
    (...)

    Nou voor deze ene keer vergeef ik je het ^^


    Yes! Ik ben vergeven! *maakt vreugde dansje*

    Oké ik ben er een paar vergeten: Caspar, Lia, Meghan, Tanya, Jim, Ingrid, Tess.

    Dat is het ik zweer het je. :3 Maar als gamers ook toegestaan worden hehe >:3

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:58 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)

    Yes! Ik ben vergeven! *maakt vreugde dansje*

    Oké ik ben er een paar vergeten: Caspar, Lia, Meghan, Tanya, Jim, Ingrid, Tess.

    Dat is het ik zweer het je. :3 Maar als gamers ook toegestaan worden hehe >:3


    Waarom zouden gamers niet toegestaan zijn? Volgens mij behoren die ook onder de term youtubers xp


    16 - 09 - '17

    Tjonge Sammie, die lijst bij je naam, haha


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Waarom zouden gamers niet toegestaan zijn? Volgens mij behoren die ook onder de term youtubers xp


    Omdat je dan een spoilerknop nodig heb voor mijn lijst. Nee ik dacht dat ze er niet onder vielen omdat ik dacht dat we het hadden over face you know. Weet ik het. Tyler soort vidoeos gewoon praten naar een camera enzo. Maar ik heb dan nog wel 3 namen die het 'waard' zijn om genoemd te worden hoor. Mijn lijst is toch al elle lang, 3 kunnen er toch nog wel bjhaha. Cobermani456 -iedereen heeft zijn guilty plessures-, Ken, KPOPP. Maar ik denk dat je mij daarna een verbod moet geven om dingen toe te voegen.

    En tja ik ben nou eenmaal trouw aan youtube Sylester.. Wat denk je anders wat ik heb gedaan in die maanden? Bij Patrick Ster onder zijn steen geleefd? :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahaha


    16 - 09 - '17

    Mag ik er ook bij? Mijn naam is Erieka en ik ben erg fan van Sp4zie en Pewdiepie :3


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Mag ik er ook bij? Mijn naam is Erieka en ik ben erg fan van Sp4zie en Pewdiepie :3


    Natuurlijk, welkom :D


    16 - 09 - '17

    Waarom is mijn beginpost gewijzigd geweest door een mod? O_o

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 21:36 ]


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Ik zal het er bij zetten (:



    Super, dankjewel!


    ...

    Ik kan niet wachten tot 15 augustus, aaaahg.

    Troye's album TRXYE wordt geweldig (H)


    ...

    Anthroopos schreef:
    Ik kan niet wachten tot 15 augustus, aaaahg.

    Troye's album TRXYE wordt geweldig (H)


    Oeh, spannend


    16 - 09 - '17

    Kleine Troye spam,
    Gewoonweg omdat het kan :'D
    En omdat Happy Little Pill al zo snel uitkomt. Ow man. Mijn baby groeit op. Ik weet nog die dagen dat hij nog niet een de 250.000 subscribers had -ja ik ben er wel bij- en nu komt zijn TRXYE al bijna uit sniff ik ben weg







    Oké 1 Troylerella ^^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Troye Spam is altijd goed (H)




    ...

    Wooh, een Troye spam xp


    16 - 09 - '17