• Ik ben gebeld door de mcdonalds en heb dinsdag dus een sollicitatiegesprek. Ben nu al supeer zenuwachtig!
    Heeft iemand er ooit gewerkt en hoe was het daar? (:

    Voor zover ik weet is het daar een grote hel (: dikke afrader
    Zover ik gehoord heb van collega's en vrienden is het daar een ramp. Veel te hard werken, veel te weinig geld, en als je je ziek meldt, dan staan ze voor je deur. Heb je geen goede ziek reden? Ontslagen...
    Beter supermarkt kiezen aan de kassa ofzo (: McDonalds moet je nooit doen...
    Toch succes en sterkte :)


    It's high noon.

    Stannis schreef:
    Voor zover ik weet is het daar een grote hel (: dikke afrader
    Zover ik gehoord heb van collega's en vrienden is het daar een ramp. Veel te hard werken, veel te weinig geld, en als je je ziek meldt, dan staan ze voor je deur. Heb je geen goede ziek reden? Ontslagen...
    Beter supermarkt kiezen aan de kassa ofzo (: McDonalds moet je nooit doen...
    Toch succes en sterkte :)


    O god.. not good XD

    Mijn moeder hebben ze ooit gevraagd, iets van 15 jaar geleden. Maar oké. Volgens haar was het ook vreselijk en kun je zo veel beters gaan doen in plaats van in een plakkerig hok eten maken. ^^

    Veel sterkte. :p


    wat was dit ookalweer

    Ten eerste, leuk dat ze je hebben gebeld en dat je op sollicitatie mag.
    Maar, zoals er voor mij is gezegd is het geen baan voor iemand die niet stressbestendig is, claustrofobie heeft en niet tegen kritiek kan. Zelf heb ik op mijn dertiende een maandje achter de kassa gezeten, kwam er later achter dat dit helemaal niet mocht, maar kon het mijn baas wat schelen dat ik met trillende handjes van de stress daar eventjes een hele dag aan het werk was, nee.
    Je moet sterk in je schoenen kunnen staan, snel orders op kunnen volgen en vooral goed tegen vervelende mensen kunnen. Zelfvertrouwen is een must, je kan niet bij elk dingetje om hulp gaan vragen. Maar onthoud dat je ook voor jezelf op moet komen, want als je zo'n baas hebt als ik drie jaar geleden ga je niet met een glimlach op je gezicht naar je werk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb er met plezier gewerkt, absoluut geen afrader dus.


    26 - 02 - '16

    Oeps.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 17:19 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Madden schreef:
    Ten eerste, leuk dat ze je hebben gebeld en dat je op sollicitatie mag.
    Maar, zoals er voor mij is gezegd is het geen baan voor iemand die niet stressbestendig is, claustrofobie heeft en niet tegen kritiek kan. Zelf heb ik op mijn dertiende een maandje achter de kassa gezeten, kwam er later achter dat dit helemaal niet mocht, maar kon het mijn baas wat schelen dat ik met trillende handjes van de stress daar eventjes een hele dag aan het werk was, nee.
    Je moet sterk in je schoenen kunnen staan, snel orders op kunnen volgen en vooral goed tegen vervelende mensen kunnen. Zelfvertrouwen is een must, je kan niet bij elk dingetje om hulp gaan vragen. Maar onthoud dat je ook voor jezelf op moet komen, want als je zo'n baas hebt als ik drie jaar geleden ga je niet met een glimlach op je gezicht naar je werk.


    Oh damn i am scared as fuck xD

    YasminU schreef:
    (...)

    Oh damn i am scared as fuck xD


    Het was echt niet mijn bedoeling om je bang te maken, maar ik dacht ik waarschuw je maar eventjes.
    Hou wel in gedachte dat ik nét dertien was, ik weet niet hoe oud jij bent.
    Daarnaast, wees niet bang om bij het gesprek nee te zeggen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb er zelf nooit gewerkt, maar ik ken wel mensen die daar gewerkt hebben.
    Volgens hen is het zwaar werken, en als het in de zomer heel warm is (zoals nu) dan is die keuken echt een braadpan, lijkt me niet fijn. en je krijgt ook wel eens vervelende klanten. Maar als je achter de kassa zit in de supermarkt heb je ook wel eens van die vervelende mensen (eigen ervaring)
    Dit werk zou sowieso niks voor mij zijn want je moet de hele dag staan en ik kan dat niet omdat ik dan last van mijn rug krijg.
    Maar ik wens je wel veel succes met je gesprek.

    Ik werk er momenteel en eerlijk gezegd vind ik het allemaal wel meevallen. Ja, je moet tegen stress kunnen. Nee, je verdient niet veel. Ik heb wel hele aardige collega's, waardoor het al een stuk minder erg is om een dag in de keuken te staan. Je heb ook wel is vervelende klanten, maar je heb altijd back-up om te zorgen dat ze je niet te veel afsnauwen. Het meeste kritiek dat ik gekregen heb was eerder algemeen bedoelt dan alleen tegen mij. Dus mijn persoonlijke ervaring is dat je best wel wat moet doen, maar het valt echt wel mee wat voor een 'hel' het is, naar mijn mening dan.
    Succes met je gesprek! ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ikzelf werk (nog) niet maar mijn zus heeft wel eens toen ze 15/16 was bij de McDonalds gewerkt.
    Persoonlijk zou ik niet eens bij de McDonalds willen werken, is helemaal niks voor mij een daarbij heb ik daar laatst nog een voedselvergiftiging opgelopen.

    Veel succes met je gesprek.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 17:44 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Stannis schreef:
    Voor zover ik weet is het daar een grote hel (: dikke afrader
    Zover ik gehoord heb van collega's en vrienden is het daar een ramp. Veel te hard werken, veel te weinig geld, en als je je ziek meldt, dan staan ze voor je deur. Heb je geen goede ziek reden? Ontslagen...
    Beter supermarkt kiezen aan de kassa ofzo (: McDonalds moet je nooit doen...
    Toch succes en sterkte :)


    Dat is echt grote bullshit. Dat is bij mij nog nooit gebeurt en ze hadden vaak veel mensen in de keuken geplaatst waardoor het werk prima te verdelen was en goed te doen. Ze waren ook erg blij als je goed je best deed. Ik deed bijvoorbeeld goed mijn best en kreeg een contractverlenging van meer dan anderhalf jaar (13 maanden geloof ik). Ze zijn helemaal niet de slechtste werkgevers en ik begin me dan ook best wel te ergeren aan mensen die beweren dat het de slechtste baan is die je maar kan hebben. Geloof me, ik vind dat het een van de beste baantjes is die je maar kan hebben. Je moet echter wel tegen kritiek kunnen en eventuele stress. Ook moet je snel en nauwkeurig kunnen werken, maar daar krijg je allemaal duidelijke instructies over van je crewtrainer. Het is goed te doen, want als je iets niet snapt heb je altijd wel een hulpvaardige collega of manager die je wil helpen.

    Ik hoop dat je je niet te bang hebt laten maken door alle verhalen hier, want het werk is best wel goed te doen.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Dat is echt grote bullshit. Dat is bij mij nog nooit gebeurt en ze hadden vaak veel mensen in de keuken geplaatst waardoor het werk prima te verdelen was en goed te doen. Ze waren ook erg blij als je goed je best deed. Ik deed bijvoorbeeld goed mijn best en kreeg een contractverlenging van meer dan anderhalf jaar (13 maanden geloof ik). Ze zijn helemaal niet de slechtste werkgevers en ik begin me dan ook best wel te ergeren aan mensen die beweren dat het de slechtste baan is die je maar kan hebben. Geloof me, ik vind dat het een van de beste baantjes is die je maar kan hebben. Je moet echter wel tegen kritiek kunnen en eventuele stress. Ook moet je snel en nauwkeurig kunnen werken, maar daar krijg je allemaal duidelijke instructies over van je crewtrainer. Het is goed te doen, want als je iets niet snapt heb je altijd wel een hulpvaardige collega of manager die je wil helpen.

    Ik hoop dat je je niet te bang hebt laten maken door alle verhalen hier, want het werk is best wel goed te doen.

    Iedereen ervaart het toch anders.
    Zij vroeg hoe het is om daar te werken en daar krijgt ze antwoord op, en sommige hebben slechte ervaringen met McDonald's.

    Pacifique schreef:
    (...)
    Iedereen ervaart het toch anders.
    Zij vroeg hoe het is om daar te werken en daar krijgt ze antwoord op, en sommige hebben slechte ervaringen met McDonald's.


    Maar dat wil niet zeggen dat het bij iedere McDonald's hetzelfde is. Niet overal is het slecht.


    26 - 02 - '16

    Mijn vriendin vond t wel leuk werk. Ze had er geen problemen mee maar dat kwam ook doordat ze hard en goed werkte waardoor haar baas heel erg positief over haar was. Uiteindelijk nam ze ontslag omdat ze liever ergens anders wilde werken. Maarja, meningen en ervaringen verschillen altijd wel.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.