• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Elke keer ald ik wil reageren op je reactie druk ik per ongeluk op melden xq gelukkig kwam ik er nu snel genoeg achter

    Dankjewel x') maar george gaat misschien wel iets groots creëren van daar


    Zolang George maar heel blijft en blijft leven ('x maar Angelina Jones ging George toch zoenen? :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oke laten we de vraag anders stellen; waar heb je meer inspiratie voor XD?


    Ik heb geeen idee.. campbrll heeft een spannende toernooi terwijl George op de tribune mrt angst zit toe te kijken, en er is een schattige cage hier in het sneeuw..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Zolang George maar heel blijft en blijft leven ('x maar Angelina Jones ging George toch zoenen? :P


    DAT ook ja (;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb geeen idee.. campbrll heeft een spannende toernooi terwijl George op de tribune mrt angst zit toe te kijken, en er is een schattige cage hier in het sneeuw..


    Haha ja maar ik weet niet wat ik Campbell moet doen nu eigenlijk; ofc terugzoenen en daarnaast.. ja hij kan sneeuw op George gooien ofzo :P idk xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    DAT ook ja (;


    EN je wilde dat ze een 'prive' gala hadden :p in de kamer van hoge Nood xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    EN je wilde dat ze een 'prive' gala hadden :p in de kamer van hoge Nood xD


    Ik heb dat niet voor niets gezegd.. dat hrrft namelijk verband met mijn vreselijke plan.. als ij het doot eil laten zetteb tenminstr want het is echt vreselijk


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Soms lijjt het alsof ik duits aan het schrijvrn brn wanneer ik slecht type. Nu is hrt nirt tr groot in dat geval, maar nig steeds alsof een Duitser probeert om nrdrtlands te typen. Sorry daarvoor ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb dat niet voor niets gezegd.. dat hrrft namelijk verband met mijn vreselijke plan.. als ij het doot eil laten zetteb tenminstr want het is echt vreselijk


    Waaat??! wrrm maak je me weer zoals altijd nieuwsgierig... ik heb zo zin in het bal D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ondanks dat ik niet in zijn ogen durfde te kijken volgde ik wel iedere beweging; iedere contour van zijn lichaam tot dat hij zijn hand tegen mijn wang legde. Ondanks dat het ijskoud was leek zijn hand mij te verwarmen.
    ‘Dan mag je blij zijn dat je een kerst samen kunnen vieren. Ik hou erg veel van jou, Campbell Saunders. En ik hoef het ook niet perse van jou te horen om te weten dat je hetzelfde voor mij voelt. Je hebt die woorden al op mijn hart gegraveerd toen je het voor het eerste keer zei.’ Zijn warme adem streek over mijn gezicht wat mij automatisch iets dichter naar hem toe liet schuiven. Tot zijn gezicht boven die van mij hing wat een vreemde maar aangename tinteling over mijn lichaam deed razen met een even vertrouwde spanning die er tussen ons heerste tot onze lippen elkaar raakte. Nog steeds gaven ze me dezelfde verlangende gevoel als eerst. Misschien was het deze keer wel sterker door de sneeuw die om ons oren heen vloog. Dit moment was gewoon perfect; George was gewoon perfect.
    Net toen ik mijn armen rond zijn nek wilde heen slaan haalde hij zijn lippen van de mijne af waardoor er een zacht kreun over mijn lippen schreed van ongenoegen. Vooral toen George zijn ogen met de mijne haakte waardoor hij een bepaalde rust uitstraalde die ik niet bij mijzelf kende.
    Met moeite hield ik mijzelf in bedwang om niet mijn lippen weer tegen die van hem te drukken en zijn geweldig gevormde lichaam tegen die van mij te voelen. Ondanks dat we beide bepakt waren met winterkleding vond ik het fijn om hem dicht tegen me aan te voelen. Ik was net een bij en hij een bloem. De mooiste bloem van de hele weide en hoe veel ik honing ik ook van hem af tap blijf ik er geen genoeg aan te kunnen nemen. Zonder nog verder na te denken hief ik mijn vrije hand op naar zijn kraag en trok hem zachtjes op die wijze omlaag naar mijn gezicht die ik verder ophief om mijn lippen vurig tegen de zijne te plaatsen waarna mijn hand meteen van zijn kraag naar zijn hals gleed op zoek onder de sjaal naar een blote stukje huid terwijl mijn neus opzoek ging naar zijn neus waar hij tijdens de ritme van de zoen zachtjes overheen wreef; wat zelfs de bel als teken dat het toernooi ging starten niet mijn hart kon doorboren.

    Begeleid jij ze naar het toernooi? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George sijn hart gaat tekeer door Campbell szijn charmante acties (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha tja Campii heeft nooit liefde ge-aanvaard en nu hij het heeft slaat zijn hoofd nogal op hol :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Voor ik weer van hem af kon rollen, hief hij zijn hand op en trok me van mijn kraag naar beneden op zijn lippen vurig op die van mij te plaatsen, op de manier waardoor mijn hart tekeer ging. Zijn hand gleed van mijn keaag naar mijn hals. Onze neuzen wreven over elkaar heen, samen met de ritme van onze zoen waarbij ik hem met volle plezier terugzoende, en mijn hand van zijn wang door zijn warrige harin liet gaan die ik metteen vastgreep om het door mijn vingerd door te laten glijden. Maar samen met de toernooi bel die ik hoorde, stopte mijn hart ook. Alsnog dat bewoog ik mijn hoofd op nog een kus op zijn nek te planten voordat ik me terugtrok en aandachtig naar de bel luisterde tot het stil was. Toen pas merkte ik dat ik volledig op Campbell lag. Licht beschaamd krabbelde ik overeind en trok met de hand die nog steeds mrt elkaar verstrengeld was op.
    'Ik denk dat het tijd is.' Fluisterde ik.
    'Het gaat goed komen. Vertrouw me.' Met dat waagde ik hem nog een kus te geven, maar deinste weer achteruit. Het is tijd, hij met de arena in en ik zit hem hier te zoenen. Ik gaf hem een kneepje in zijn hand en trok hem mee naar de arena toe. Ik ben erg bang om wat ik zo meteen ga zien vanaf de tribubes, dus kan ik me rcht niet voorstellen hoe Campbell zich nu voelt. Ik maak me zorgen. Zo een zorgen over hem. We kwamen aan bij de hutjes van de kampioenen maar voordat hij naar binnen kon gaan hield ik hem nog tegen.
    'Geef me maar een seintje als je klem zit. Ik ga dan proberen je te helpen. En als er toch iets ernstigs gebeurd, er zijn genoeg personen die je kunnen redden.' Fluisterde ik en liet zijn hand los en plaatste ze beiden op zijn schouders.
    'Het gaat goed komen. Je bent slimmer dan die draak, het lukt je wel. Ik geloof in je.' En met dat trok ik hem in een knuffel.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Trouwens als je wilt kan je met Albus @ Lindes topic Ginny redden uit de kluwen van Draco ('x alleen als je wilt dan :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar is ginny in haar topic?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Waar is ginny in haar topic?


    Doe maar dat de 'incident.' voor jullie coupe deur gebeurt ofzo :p tenzij je privé wilt.. dan kan je het voor een lege coupe deur doen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya