• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zou ik werkelijk mijzelf pijn kunnen doen met mijn eigen toverstok? Ik wist het niet en ik had het nog nooit gedaan. Maar voor alles was een eerste keer zeiden ze. Als het niet lukt kon ik altijd een mes of iets dergelijks pakken. Alles wat letterlijk beter dan de emoties die ik nu ervaar en als ik geluk had ging ik dood. Ik wist namelijk niet tot hoever ik door moest gaan maar Nathaniel wel. Ik kon mijn eigen rem verliezen en mijzelf per ongeluk dood laten gaan. Ik slikte en voordat ik een spreuk kon proberen hoore ik; ‘Campbell Saunders. Leg die stok nu neer.’ Van schrik liet ik mijn toverstok uit mijn handen vallen en keek naar de gedaante in de deuropening; George. Hoe kon hij ooit mijn kamer levend bereikt hebben? Ik had notabene de achterste. Ik kon mijzelf wel voor mijn hoofd slaan. Iedereen was op de bal dus niemand was in de boot afgezien ons.
    ‘We hebben er te vaak over gehad, over deze onderwerp. Ik sla deze keer het gesprek maar eens over aangezien ik nu iets anders moet bedenken om je over tuigen. Mijn hart maakte een sprongetje bij zijn woorden. Hoe kan het zijn dat hij nog steeds niet mij opgaf en eerlijk gezegd- ik wilde niet dat hij mij opgaf. Toch verpesten ik het steeds maar met slechts een blik van hem verdween de leegte. Het verdriet en alle andere eigenschappen van mij en bleven er nog alleen vreugde en zorgen over. Niet zorgen over mijzelf maar over George. Ik zou hem nooit pijn kunnen doen. Ik zou hem nooit pijn willen doen. Angelique had het fout. Zíj sprak haar waarheid. Niet wat er werkelijk ging gebeuren toch? Ik schudde direct mijn hoofd. Als ik nu niet aanpakte zou ik hem kwijtraken. Voor eeuwig en ik zou het hem niet kwalijk nemen. Ik stond op en merkte nu pas dat ik nog steeds mijn galagewaad droeg. Had ik het ooit zo lang aangehad? Ik wist dat ik weer aan het uitstellen was van wat ik werkelijk ging doen. Omdat ik eigenlijk bang was. Ik wilde dat mijn gevoel het van mijn verstand overnam. Ik wilde niet meer denken. Ik liep achter George langs en sloot de deur zodat als er iemand in de boot toevallig kwam ons niet zou zien of horen. De deuren waren- ook al verwacht je het niet redelijk geluidsdicht. Dat was maar goed ook want Viktor sliep in de kamer naast mij en snurkte als een varken.
    Ik pakte voorzichtig Georges hand en ik staarde recht vooruit wat betekende dat ik naar zijn borstkast staarde aangezien George langer was. ‘Angelique heeft het fout. Ik zou jou nooit pijn doen, George. Als ik jou pijn doe voel ik het zelf dubbel zo hard. Ik wil je geen eens pijn doen en Karkarov bestaat voor mij niet. Hij bestaat pas voor mij als hij jou accepteert.’ Ik zweeg en zuchtte onhoorbaar. ‘Ik weet dat dit allemaal zo onwerkelijk is; we kennen elkaar niet zo super lang. Mijn dagen zijn duister geweest; George en pas sinds ik jou zag is er een lamp die aan de eind van de tunnel schijnt. Je betekend meer voor mij dan woorden ooit zullen verwoorden. Ook al zouden ze me de hele wereld geven; zelfs een eeuwige vrijheid; in ruil jou achter te laten zou ik het nooit aannemen.’ Ik zweeg even terwijl ik met al mijn macht in zijn ogen wist te staren. Ik liet zijn hand los en plaatste hem achter zijn nek waar ik teder mijn lippen tegen de zijne drukte. Slechts voor een seconde om daarna zachtjes mijn neus tegen zijn neus te tikken terwijl ik op mijn tenen bleef staan om dichter bij hem te zijn.
    ‘Ik hou van je George Weasley.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat is de beste stuk teksst die Campbell tot nu toe heeft gezegd. Nu iets voor george verzinnen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dat is de beste stuk teksst die Campbell tot nu toe heeft gezegd. Nu iets voor george verzinnen :Y)


    zucht ik ben inspiratieloos met gibus >.<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is er een raam in je kamer of is die gewoon gehuld in dr duisternis :')

    Campbell xijn kamer he x)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 10:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Is er een raam in je kamer of is die gewoon gehuld in dr duisternis :')


    Doe maar geen raam want anders kan karkarov naar binnen gluren en dat willen we niet ('x

    I know xd

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 10:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Serieus Naomi? >.>
    Oh guys, ik ben net wakker. Eerder om kwart over 8. Ik ging weer slapen en nu net wakker heerlijk! Alleen onweert en regent het hier..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Serieus Naomi? >.>
    Oh guys, ik ben net wakker. Eerder om kwart over 8. Ik ging weer slapen en nu net wakker heerlijk! Alleen onweert en regent het hier..


    Bij mij is het lekker weer (: naja, niet echt lekker weer het is nog wel winderig xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Noa waar zit je ? Toch niet in het zuiden he (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Noa waar zit je ? Toch niet in het zuiden he (cat)


    Ik ben in het Noorden. Trotse Groninger hier. Moi! XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Ik ben in het Noorden. Trotse Groninger hier. Moi! XD


    Mooi zo want ik moet nog naar het zuiden misschien vandaag (cat) en ik heb geen zin in onweer :p hoewel het donker begint te worden in het midden hier x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Mooi zo want ik moet nog naar het zuiden misschien vandaag (cat) en ik heb geen zin in onweer :p hoewel het donker begint te worden in het midden hier x.o'


    Het is hier zo juist op gehouen met onweren, regen is er nog wel.
    EN IK BEN TOE AAN KOFFIE! APPARAAT SCHIET OP!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    Noa waar zit je ? Toch niet in het zuiden he (cat)


    Ik ben in zuiden en het is best wel lekker weer hier hoor :Y) dus heb je geluk (':


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik ben in zuiden en het is best wel lekker weer hier hoor :Y) dus heb je geluk (':


    Mooi ^^. maar met zuiden bedoel ik niet limbug he x.o' daar bedoel ik Z-H mee :P.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Mooi ^^. maar met zuiden bedoel ik niet limbug he x.o' daar bedoel ik Z-H mee :P.


    Bijna alles raast over N-H, Friesland, Groningen en Drenthe. Misschien enkele kleine buien in Z-H. Je kunt kijken op buienradar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    (...)

    Mooi ^^. maar met zuiden bedoel ik niet limbug he x.o' daar bedoel ik Z-H mee :P.


    Ja ik weet, zuid holland :Y) ik haat het hier (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••