• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    ohgod' sneller typen ben nieuwsgierig ja xD


    NOA meld zich weer, en heeft gepost :3 Ja, nu is het NOA. Omdat Naomi me zo noemde (A)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    George weasley

    Campbell stormde nog voordat ik iets kon zeggen de bezemkast binnen en sloot de deur achter ons op slot toen ik ook binnen kwam lopen. Hij ontdooide Angelique zodat ze kon bewegen, en drukte meteen de drankje tegen haar lippen aan zodat ze het op dronk. Ja, letterlijk op. Campbell schonk iets te veel. Namelijk alles. En na een korte stilte waarin Angelique wat wakkerder werd, begon Campbell te praten.
     ‘Waar heb je míjn haar verstopt voor de wisseldrank die je wilde bereiden?’ het bleef even stil voordat ze begon. Je kon duidelijk aan haar stem horen dat ze vocht tegen de vloeistof, maar dat lukte sowieso niet en ik grimaste toen ze begon met praten.
    ‘Toen we op de brug vielen viel hij op het ijs op de meer.’
    Campbell wierp me een opgelucht blik en ik kruiete mijn armen met een blik van triomf. Ik wist het wel dat snape ons wederop sou helpen. Ik wilde net iets zeggen toen Angelique verder ging.
     ‘Ik weet wat jij bent; een vieze dooddoener. Ik had je het liefst allang om zeep geholpen maar ik weet dat ik George dan pijn zou doen. Ik zal geduldig zijn; ik weet dat jij hem vroeg of laat pijn doet; hem ruïneert en dan zal hij zien dat ik gelijk had. Dan zal hij jouw ware gezicht zien. Een gruwel; een psychopaat die zich schuil houd achter slechts een gezicht.’
    Ik fronste mijn wenkvrauwen en een lach sierde om haar lippen. Hoe weet zij dat.. waarom zegt ze dit? Een soort woedde borrelde er in mijn onderbuik maar ik liet het niet merken.
    'Camp, zullen we maar gaan..'
    ‘Vroeg of laat worden Georges dagen donkerder. Zijn ziel breekt in tweeën maar zijn hart veranderd in duizend stukjes terwijl jij er niks aan over houd. In tegendeel jij zal de finale klap voor zijn fragiele hart wezen. Jij zal degene volgen en hem achter laten in de diepte. Gewoon om je eigen hachje te redden terwijl die van George verloren is. Maar ik zal er voor hem zijn en ik zal jou zoeken.’ 
    Verbaasd bleef ik maar toeluieteren en ik wilde iets zeggen, tegenspreken en woest zijn, beweren dat ze ongelijk heeft maar ik blijf maar stokstil staan.
     ‘Denk je dat je George ooit gelukkig zou kunnen maken; Campbell naast slechts het lust van zijn hart? Als ik jou was zou ik zo ver als ik kon van hem vandaan blijven. Misschien mijzelf van kant maken. Ik zou niet zo’n leven willen hebben.’
    ‘Ik- ik ga ernaar zoeken.’ zei Campbell snel en stormde de bezemkast uit, ook al was die nog op slot. Langzaam keek ik Angelique in de ogen aan. Heeft ze dat net verteld? Was dit dior te veel waarheidsdrank of.. oh god, het was de waarheidsdrank. Mijn handen vormden een fuist en met al mijn kracht probeerde ik kalm te blijven, maar dat lukte niet.
    'Verdomme Angelique.' Siste ik zachtjes en voor ik het wist stormde ik op de meid af en drukte haar van haar polsen tegen de muur aan.
    'Liever praat ik voor mezelf, ik ken Campbell beter dan jij kent. Wie ben jij dat je alles weer eens probeert te verpesten? Je jaloerse acties, je wraak je stompzinnige praatjes, alles ben ik het zat.' Ik stak mijn stok naar haar uit en richtte het vervolgens op haar polsen die ik met een simpele spreuk het vast liet plakken tegen een muur aan. Maar mijn hart schreeuwde om meer, dat dit niet genoeg was. Alweer richtte ik mijn stok naar haar en ging verder.
    'Geef het op, dit is slechts fataal hoop van jou. Als je nog een keer, nog een keer tussen mij en Campbell komt, ik zweer in merlijns naam dat je niet meer af bent van mij, want dat wil je toch ook zo graag? je weet wie ik ben.' Om het duidelijker te maken hees ik mijn stok op en liep terug naar de deur om. Met nog een laatste blik op Angelique, liep ik snel weer terug naar haar, pakte een bezem en propte de handvat in haar mond voordat ik de deur uit liep die ik met een harde klap dixhtgooide, het op slot zette en richting het meer toe liep die ze beschreef. Ik zag Campbell bij de rand staan. Even stond ik stil. Ik haat mezelf zo erg om over dit te denken, maar wat Angelique zei heb ik zo vaak gehoord en tot mijn eigen ergenis begin ik er ook aan te geloven. Met een hand ging ik door mijn haren en zuchtte even waarna ik naast hem kwam staan en de ijs op het meer aan staarde.
    'Heb je - heb je de flesje met je haar gevonden?' Vroeg ik aan hem. Ik wist dat hij aan haar woorden zqt te denken, beter dat ik er niet mee begin en hopen dat Campbell er ook niet aan begint met praten want dat maakt alleen alles nig erger.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohoh ik heb zoveel opties met Campbell nu xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik haalde een hand door mijn haar terwijl mijn lip bleef trillen in de kou die zich om mij heen klemde. Wat als Angelique gelijk had? Ik had nog tegen George gezegd dat hij nooit met mij zou kunnen doen wat een normaal stel kon doen. Ik was eenmaal aan de verkeerde keuze. Niet per keuze; maar ik kon niet veranderen. Niet omdat ik het niet wilde maar omdat ik niet anders wist. Ik wist dat Professor Perkamentus gezegd had dat hij me wilde helpen maar ik had niks meer van hem gehoord. Ik schaamde me lichtjes dat ik naar zijn hulp smachtte. Ik wilde George niet kwijt- maar had ik een keus? De woorden waren onwijs hard aangekomen van Angelique. Ik zag er niet eens meer het nut van in om mijn haar te zoeken. Wat maakte alles nog uit? Waarom moest ik überhaupt bestaan; waarom kan ik niet vrolijk zijn als ieder ander? Iedereen dacht dat ik alles had. Een fantastische zwerkbal functie op mijn jongen leeftijd. Geweldig veel vrienden en daarnaast geweldige schoolprestaties. Degene die deze geruchten in de wereld had gebracht was de grootste leugenaar ter wereld.
    Ik voelde me leeg; eenzaam en ik had al jaren suïcidale gedachtes die ik nooit tot in werking bracht omdat ik bang was wat er met me zou gebeuren als ik werkelijk dood was.
    ‘Heb je- heb je de flesje met je haar gevonden?’ ik kneep mijn ogen dicht toen ik zijn stem hoorde. Waarom was ik niet verder gerend dan deze brug? Dan dit meertje? Dan had hij me nooit gevonden en was alles makkelijker. Ik was blij dat het sneeuwde waardoor hij waarschijnlijk niet mijn emoties kon zien. Ik slikte waarna ik mijn ogen open deed en probeerde geen trilling in mijn stem los te maken. ‘Nee. Ik moet deze vakantie trainen voor zzwerkbal. Ik hoop dat je een fijne kerstvakantie heb.’ Zonder nog om te kijken liep ik snel weg naar de klammfels boot waar ik de deur met een klap dicht deed. Ik haatte mijzelf voor wat ik deed; maar als ik hiermee alleen mijzelf pijn deed was het beter dan hem. Ik wist dat hij hier niet zou kunnen komen; althans ik verwachtte niet dat hij hier zou komen. Waarschijnlijk denkt hij toch dat Karkarov hier was of iets dergelijks. Of hij zag in hoe vreselijk ik was nu Angelique alles verduidelijkt had. Ik haatte haar in het diepst van mijn hart. Met een luide klap gooide ik de deur van mijn kamer dicht waar ik slechts omarmt werd door kilte en leegde. Een kleine kamer van twee bij drie waar net een bed en bureau ingepropt was. Met een volle vaart begon ik te ijsberen terwijl ik automatisch aan mijn nagels begon te bijten voordat ik met een vloek op de grond viel omdat ik de bed raakte. Ik begroef mijn hoofd in mijn handen terwijl er geruisloos tranen over gleden. Waarom kon ik niet normaal zijn- waarom kon ik niet net zoals George en Angelique zijn of iemand anders? Waarom moest ik deze pijn voelen? Ik had alles liever dan deze emotionele pijn met leegte, angst en het ergste eenzaamheid. Ik had zelfs liever dat Nathaniel me nu pijn deed. Was hij er nu maar. Ik hief mijn hoofd van mijn handen op en pakte mijn toverstok terwijl ik het door mijn handen liet glijden. In een trance staarde ik ernaar. Wie zegt dat ik zelf niet kan creëren wat Nathaniel kan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik probeer iets te verzinnen voor george maar er komt niets bijzonders in me op. Alleen de standaard geklets die we al duizend maal hebben gehoord. Ik zweer we hebben dezelfde drama de hele tijd weer gehad, maar op een andere manier. Nog even en george gaat gewoon van je weg, voor camlbell zijn eigen bestwil omdat het lijkt aleof hijzelf moeite heeft met de relatie en al xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha ik beloof plechtig dat dit de laatste keer is :Y) komt door Linde. Daardoor moeten we de heletijd wachten ('x

    of je dumpt hem nu en kan ik campbell zelfmoord laten plegen xd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jup, ik weet al iets :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Yeh volgens mij mag ik [seindelijk][/s] campbell suicide laten doen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Yeh volgens mij mag ik [seindelijk][/s] campbell suicide laten doen xd


    Wtf wat waarom?! Ik snap dat jr ginny dood wilt hebben maar waarom campvell?!?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wtf wat waarom?! Ik snap dat jr ginny dood wilt hebben maar waarom campvell?!?


    Oh ja hoor. Doe maar weer zo over ginny (cat) ondanks dat ze een ginger is heeft ze ook een ziel..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oh ja hoor. Doe maar weer zo over ginny (cat) ondanks dat ze een ginger is heeft ze ook een ziel..


    Wtf leora dat zei jij zelf dat je haar haatteee waarom wil je camobell dood hebben WAAORM x'O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat een drama creëer ik hier met George. Post bijna klaar ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘Nee. Ik moet deze vakantie trainen voor zwerkbal. Ik hoop dat je een fijne kerstvakantie heb.’ zei hij en haastte zich weg. Ik keek hem na toen hij naar de klammfels boot toe liep. Ik stond even stil vloekend schopte ik een hoopje sneeuw weg. Nog steeds voekene liep ik zijn voetsporen in het sneeuw na en kwam ook voor de klammfels boot staan. Deze onderwerp ik zo vaak aanbod gekomen, zo vaak hen ik dit met Campbell gesproken toen hij weer eens onzeker werd, maar zo vaak leek het in zijn ene oor te gaan en uit zijn andere oor weer uitgevlogen te zijn. Ik weet niet meer wat ik moet doen om hem te laten geloven dat ik niets van wat angelique zei me boeide. Ik heb er niet eens last van gehad. Campbell heeft me nog nooit iets aan gedaan, nog niet. Want ooit moet hij me wel verlaten vanwege Karkarov en.. en.. nu ik erover nadenken..

    Ik stond ik shok voor de boot staan terwijl ik verder dacht. Ik wilde hem een leuke tijd gunnen tot hoever het kon. Ik hield van hem en hij ook van mij. Maar ooit miest het stoppen door Karkarov en wat dan? Hij gaat kappot raken net als mij. Hoe langer ik bij hem blijf, hoe pijnlijker de moment van onze afscheid gaat worden. Angelique had gelijk. Hoe langer hij bij mij blijft tot hij de laatste slag tegen mijn hart aan zet, hoe erger ik in pijn ga zitten, en dat geld drie dubbel voor Campbell. En toen dacht ii weer terug aan wat campbell zei terug in de kamer van hoge nood; ‘Ik besef nu pas hoe kostbaar het is wat wij hebben voor mij. Hoe gebroken ik mijzelf voel zonder jou. Jij versterkt me; George. Je maakt me een beter persoon. Als jij weg valt weet ik niet meer hoe ik verder moet.'

    Ik begon moeizaam te slikken en ging met een hand door mijn handen door mijn haren. Angelique had werkelijk gelijk. Campbell zelf had al die tijd ook gelijk. Maar ik bleef maar koppig denken dat er nooit iets slechts zou gebeuren en dat we vrolijk verder zouden leven met een eeuwige liefde. Nee. Ooit gaat hrt eindigen. Ik wil dit niet denken, maar dit is voor Campbell zijn eigen bestwil. Ik ga kappot raken na wat ik nu ga doen, meer dan kappot, en Campbell ook denk maar als we zi blijven door gaan tot de einde van het schooljaar, dan gaan we pas echt zien wat de overdreven betekenis van "kappot" en "verdriet" is. Ik kan Campbell dit niet aan doen. Ik moet hem dit duidelijk maken. Dit moet ik beëindigen voordat er nog meer gaat gebeuren. Moet ik dit beëindigen?

    Zonder nog na te denken, liep ik de boot in. Het was groot, ik wist niet hoe ik campbell moest vinden. Ik keek overal. Niemand leek in het boot te zijn. Na lang wat rondlopen vond ik een gangetje met allemaal kamertjes. Op elke kamerdeur hing er een plaatje met een naam, tot ik Campbell zijn kamer vond. Dit leek mijn laatste hoop te zijn, want ik denk echt dat ik overal al heb gekeken. Ik opende de deur en zag campbell werkelijk op de grond zitten. Hij hield zijn stok vast en leek er naar te staren alsof hij in trance was gezet. Meteen had ik een idee van wat hij zou doen, en metteen vlogen de gedachtes die ik eerder voor het boot had, weg. Ik kan dit gewoon niet doen.. simpelweg omdat ik te veel van hem hou. Sorry Camp.

    Hoofschuddend pakte ik mijn stok tevoorschijn en perste de punt tegen mijn hals aan.
    'Campbell Saunders.' Riep ik hem, gewoonlijk bij zijn voor en achter naam. Ik roep hem 7 op de 10 keer altijd bij zijn voor en achter naam.
    'Leg die stok nu neer.' Begon ik, nog steeds stond ik bij de deur opening.
    'We hebben er te vaak over gehad, over deze onderwerp. Ik sla deze keer de gesprek maar eens over aangezien ik nu iets anders moet bedenken om je over te tuigen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kijk naar mijn signature en de eerste en tweede dtukje van george. Het last toevallig beetje bij elkaar :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh god i('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya