• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja ik weet, zuid holland :Y) ik haat het hier (cat)


    :p Gelderland FTW :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Guys jullie wonen dichter bij Utrecht en Amsterdam en Rotterdam! ZEUR NIET! Ik woon dicht bij de stad, ( uur in de auto halfuur in de trein) Maar in Groningen is niet veel te beleven hoor. Nou ja, als je met je moeder gaat. Of met je beste vriend en vriendin naar de Euroborg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Guys jullie wonen dichter bij Utrecht en Amsterdam en Rotterdam! ZEUR NIET! Ik woon dicht bij de stad, ( uur in de auto halfuur in de trein) Maar in Groningen is niet veel te beleven hoor. Nou ja, als je met je moeder gaat. Of met je beste vriend en vriendin naar de Euroborg.


    Ik woon in de middle of nowhere in Gelderland ik woon op de veluwe/ achterhoek (cat) Dus de stad is altijd ver weg en mijn school is nog verder D: terwijl ik vlakbij de grootste steden van Gelderland woon op aantal km's afstand xd.. ohnee dat valt mee want nimma is het grootste dacht ik ('x besef ik me nu.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 11:36 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hemwin schreef:
    Guys jullie wonen dichter bij Utrecht en Amsterdam en Rotterdam! ZEUR NIET! Ik woon dicht bij de stad, ( uur in de auto halfuur in de trein) Maar in Groningen is niet veel te beleven hoor. Nou ja, als je met je moeder gaat. Of met je beste vriend en vriendin naar de Euroborg.


    Ik woon in Rotterdam en dat is een van de meest vervuilde steden (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik woon in Rotterdam en dat is een van de meest vervuilde steden (cat)


    Ik ga daar zo heen (A) xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ga daar zo heen (A) xd


    Oh.. vergeet wat ik daarnet zei, Rotterdam is een van de prachtigste en leukste steden ooit om in te wonen.. xq

    Liever zou ik ergens ver weg van de stad wonen,waar er meer groen is en lekker rustig is..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh.. vergeet wat ik daarnet zei, Rotterdam is een van de prachtigste en leukste steden ooit om in te wonen.. xq

    Liever zou ik ergens ver weg van de stad wonen,waar er meer groen is en lekker rustig is..


    Geloof me; ik woon er en het is wel leuk maar ik woon in een christelijk dorpje en ik ga daar met niemand om. Al mijn friends wonen in de stad dus dan moet ik altijd weer fietsen want bussen zijn er vrij weinig.. 1x per uur en dan heb je geluk want soms reiden ze niet... Verder is de bos wel altijd leuk en het zit hier altijd vol met toeristen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh.. vergeet wat ik daarnet zei, Rotterdam is een van de prachtigste en leukste steden ooit om in te wonen.. xq

    Liever zou ik ergens ver weg van de stad wonen,waar er meer groen is en lekker rustig is..


    KOM NAAR MIJN DORP! Er zijn hier redelijk veel platte landen, we hebben 400/500 inwoners, het is minstens 2 kilometers lang. En je zit een halfuur fietsen van school x) of je moet nog met de trein als je naar de stad wilt.
    En: we hebben bossen D: Zoek maar op Google: Meedhuizen x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    KOM NAAR MIJN DORP! Er zijn hier redelijk veel platte landen, we hebben 400/500 inwoners, het is minstens 2 kilometers lang. En je zit een halfuur fietsen van school x) of je moet nog met de trein als je naar de stad wilt.
    En: we hebben bossen D: Zoek maar op Google: Meedhuizen x)


    Haha :p wow jouw dorp is nog groter dan mijn dorp (A) xd maar we hebben wel meer inwoners dacht ik..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Geloof me; ik woon er en het is wel leuk maar ik woon in een christelijk dorpje en ik ga daar met niemand om. Al mijn friends wonen in de stad dus dan moet ik altijd weer fietsen want bussen zijn er vrij weinig.. 1x per uur en dan heb je geluk want soms reiden ze niet... Verder is de bos wel altijd leuk en het zit hier altijd vol met toeristen.


    Lang rijzen vind ik juidt leuk :') maar alleen als ik in de ochtend zit te rennen naar de bushalte toe die vlak voor mijn huis staat, en die mis waardoor ik verplicht naar de andere halte noet lopen, of rennen want wachten duurd te lang, dan is het iets minder leuk x) en ik ben al blij als ik drie boompjes bij elkaar zie. Een echte bos kom ik niet zo vaak tegen. Daarom altijd als ii met mijn ouders ga picknicken of zo gaan we naar een vaste plek toe waar het een echte bos is.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hemwin schreef:
    (...)

    KOM NAAR MIJN DORP! Er zijn hier redelijk veel platte landen, we hebben 400/500 inwoner, het is minstens 2 kilometers lang. En je zit een halfuur fietsen van school x) of je moet nog met de trein als je naar de stad wilt.
    En: we hebben bossen D: Zoek maar op Google: Meedhuizen x)


    Ik wil er heen x') 400 inwoners, wauw, bij mij op school heb je al een stuk 300 leerligen, plus de ouders van de leerlingen, behoorlijk veel dus :'D

    Edit: heb even gekeken en het zijn 400 leerligen op mijn school x'D

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 11:55 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik wil er heen x') 400 inwoners, wauw, bij mij op school heb je al een stuk 300 leerligen, plus de ouders van de leerlingen, behoorlijk veel dus :'D


    Oh mijn school heeft 1000 leerlingen. De havo/vwo school 1200. En de praktijk onderwijs en nog iets school 400. Dus mja. Maar ik ga naar een school in Delfzijl. Daar komen kinderen uit Appingedam, Delfzijl en omstreken weg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Oh mijn school heeft 1000 leerlingen. De havo/vwo school 1200. En de praktijk onderwijs en nog iets school 400. Dus mja. Maar ik ga naar een school in Delfzijl. Daar komen kinderen uit Appingedam, Delfzijl en omstreken weg.


    Door wat hebben we deze gesprek gestart, ik kan mijn george post niet verder afmaken door jullie :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Door wat hebben we deze gesprek gestart, ik kan mijn george post niet verder afmaken door jullie :')


    Jullie gezeur. Ik houd nu mijn bek. Jij typt voor George, Naomi voor Robert en ik ga typen voor een andere rpg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb geen flauw idee wat ik met CAMPIUS moet doen; Linde :o


    :( Laat Campbell jaloers worden ofzo ik weet het anders ook niet en ik moet zo weer weg.

    Ik ga denk ik een post schrijven dat Fred op het bal is en dat hij door Sneep niet naar de opdracht kon.


    Spoiler alert: you will save yourself