• Met name omdat ik een groot fan ben van Rick Riordans boeken, dit topic! Is hier al een van, mag dit topic gesloten worden.

    Lid worden mag altijd! Geef door wat hier onder staat :3.
    Leden lijst:
    Username - Jouwn naam - Fave karakter.

    Daggers - Noa - Dochter Athena - Luke Castellan & Nico diAngelo & Silena Beauregard & Charles Beckendorf & Bianca diAngelo & Zoë Nachtschade. ^-^
    DAWSONS - Tamara - Grover Underwood. ^-^
    Estel - Evelien - Annabeth Chase. ^-^
    Detrahere - Sha're - Dochter Hades - Luke Castellan & Clarisse la Rue & Leo Valdez ^-^
    Athanatos - Nancy - Dochter Poseidon - Percy Jackson, Annabeth Chase & Luke Castellan & Jason Grace & Nico diAngelo. ^-^
    Eighteen - Marie - Dochter Poseidon - Percabeth, Luke Castellan & Clarisse la Rue ^-^





    Hier kun je spammen over de acteurs, gifs en foto's plaatsen. Praten over de boeken en de films. En alles wat met de serie te maken heeft!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:09 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Ook, alleen waren in de eerste periode mijn cijfers alleen maar 7 8 of 9 en zelfs een 10. Want ik wilde en zal naar havo gaan omdat daar mijn beste vrienden ook zaten en ik school op vmbo haatte. Maar nee, ze moesten hoger. Dus ik gaf op. En toen werd het iets lager.
    Aha, bij mij kwam er liefde en ik werd ziek tussen....


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Detrahere schreef:
    Wat bitchface? Moet ik bang worden?


    Van Jake? Op dit moment; ja.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Van Jake? Op dit moment; ja.
    Who's Jake?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Aha, bij mij kwam er liefde en ik werd ziek tussen....


    En er kwam ook shit van een vriendin bij. Mijn klas haatte me, en ja ik voelde me gewoon zo onzeker ook al zag niemand het. Toch hield ik mijn cijfers wel goed, met af en toe onvoldoende op wiskunde. En dan heb ik waarschijnlijk de komende jaren dezelfde mentor én klas. Ik mag beiden niet. Be a demigod is fucking hard. Maar ik ga zorgen dat ik in een andere klas kom.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Athanatos schreef:
    (...)Who's Jake?


    WTF! Jake Abel, die knappe hotte cute, acteur van Luke?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    En er kwam ook shit van een vriendin bij. Mijn klas haatte me, en ja ik voelde me gewoon zo onzeker ook al zag niemand het. Toch hield ik mijn cijfers wel goed, met af en toe onvoldoende op wiskunde. En dan heb ik waarschijnlijk de komende jaren dezelfde mentor én klas. Ik mag beiden niet. Be a demigod is fucking hard. Maar ik ga zorgen dat ik in een andere klas kom.
    Ik heb/had geen vrienden en de rest van je verhaal is hetzelfde als mijne al krijg ik een andere mentor.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    ALS JE NIET WEET WIE JAKE IS HÉ o_Ô

    Oh, dat "Niemand heeft door dat je onzeker bent" verhaal ken ik. Wat dat betreft kan je me vergelijken met Leo.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hemwin schreef:
    (...)

    WTF! Jake Abel, die knappe hotte cute, acteur van Luke?
    OWHHH, zeg dat dan meteen!!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Detrahere schreef:
    ALS JE NIET WEET WIE JAKE IS HÉ o_Ô

    Oh, dat "Niemand heeft door dat je onzeker bent" verhaal ken ik. Wat dat betreft kan je me vergelijken met Leo.
    Me to!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik tegen mijn beste vriendin op fb:

    In mijn van laatst boek is mijn fave karakter GVD dood gegaan.


    En dan zij:

    Hij / zij is fake..
    Dusss
    Gecondoleerd
    Met je verlies


    En ik:
    NOU EN! IK RAAK GEHECHT AAN BOEKENPERSONAGES!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Detrahere schreef:
    ALS JE NIET WEET WIE JAKE IS HÉ o_Ô

    Oh, dat "Niemand heeft door dat je onzeker bent" verhaal ken ik. Wat dat betreft kan je me vergelijken met Leo.


    Yush.

    Okay guys. Ik weet nog niet wieehieee mijn ouder is. Waarschijnlijk moet ik gebouw 3 verlaten. En mja, dan toch tijdelijk in gebouw 11.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Ik tegen mijn beste vriendin op fb:
    (...)
    O.O IK HEB DAT OOK, alleen die vriendin niet...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Yush.

    Okay guys. Ik weet nog niet wieehieee mijn ouder is. Waarschijnlijk moet ik gebouw 3 verlaten. En mja, dan toch tijdelijk in gebouw 11.
    BIJ LUKE, die nog lekker leeft ;p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)BIJ LUKE, die nog lekker leeft ;p


    Bitch please, hij en Nico zijn mijn exen :')
    WHAHAHAH


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Bitch please, hij en Nico zijn mijn exen :')
    WHAHAHAH
    OMG, IK HEB PERCY WAIIT HE'S MY BROTHER!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.