• Met name omdat ik een groot fan ben van Rick Riordans boeken, dit topic! Is hier al een van, mag dit topic gesloten worden.

    Lid worden mag altijd! Geef door wat hier onder staat :3.
    Leden lijst:
    Username - Jouwn naam - Fave karakter.

    Daggers - Noa - Dochter Athena - Luke Castellan & Nico diAngelo & Silena Beauregard & Charles Beckendorf & Bianca diAngelo & Zoë Nachtschade. ^-^
    DAWSONS - Tamara - Grover Underwood. ^-^
    Estel - Evelien - Annabeth Chase. ^-^
    Detrahere - Sha're - Dochter Hades - Luke Castellan & Clarisse la Rue & Leo Valdez ^-^
    Athanatos - Nancy - Dochter Poseidon - Percy Jackson, Annabeth Chase & Luke Castellan & Jason Grace & Nico diAngelo. ^-^
    Eighteen - Marie - Dochter Poseidon - Percabeth, Luke Castellan & Clarisse la Rue ^-^





    Hier kun je spammen over de acteurs, gifs en foto's plaatsen. Praten over de boeken en de films. En alles wat met de serie te maken heeft!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:09 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Athanatos schreef:
    (...)Ik hou het bij Percy :Y)


    Lucy is zelfbedacht -_-'' maar wel beroemd bij mij, Sha ennn Luke :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Lucy is zelfbedacht -_-'' maar wel beroemd bij mij, Sha ennn Luke :Y)
    Who's Lucy?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Who's Lucy?


    Zelfbedachte dochter van Athena x). In 1 op 1 rpg erg bekend, gehaat en geliefd XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Zelfbedachte dochter van Athena x). In 1 op 1 rpg erg bekend, gehaat en geliefd XD
    Is dat een storie of en topic?
    Percy, sorry I love him <3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Is dat een storie of en topic?
    Percy, sorry I love him <3


    Story, die ingeactiveerd is omdat Sha en ik overgingen op mobiel. En nu mogen we fucking lang wachten omdat mijne dood is :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Story, die ingeactiveerd is omdat Sha en ik overgingen op mobiel. En nu mogen we fucking lang wachten omdat mijne dood is :')
    Ik moet zelf een nieuwe, maar wat heb je ermee gedaan? (Ik in het water laten vallen, met mezelf.)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Ik moet zelf een nieuwe, maar wat heb je ermee gedaan? (Ik in het water laten vallen, met mezelf.)


    Niets :'). Hij wilde niet meer opladen, morgen breng ik hem in een pakketje naar het postkantoor en dan gaat ie naar bol.com. Dus mja, hopelijk is die volgende week terug.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164722


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hemwin schreef:
    (...)

    Niets :'). Hij wilde niet meer opladen, morgen breng ik hem in een pakketje naar het postkantoor en dan gaat ie naar bol.com. Dus mja, hopelijk is die volgende week terug.
    I hope it for you! Welke heb je dan? PERCY I LOVE YOU<3 Waiiit gaat 'ie dit ooit lezen?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)I hope it for you! Welke heb je dan? PERCY I LOVE YOU<3 Waiiit gaat 'ie dit ooit lezen?


    Huawei Ascend nogwattus, en thank you


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Huawei Ascend nogwattus, en thank you
    <3 Maar serieus gaat 'ie dit lezen? Of ikzelf als hem? LOL


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hello,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik kom even binnenvallen c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    Ik kom even binnenvallen c:


    Gezellig! Wil je op de lijst of niet?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Athanatos schreef:
    (...)Ik moet zelf een nieuwe, maar wat heb je ermee gedaan? (Ik in het water laten vallen, met mezelf.)


    Slimmerdje :')
    Mijn moeder heeft de mijne in de wc gegooid ;x


    wat was dit ookalweer