• Met name omdat ik een groot fan ben van Rick Riordans boeken, dit topic! Is hier al een van, mag dit topic gesloten worden.

    Lid worden mag altijd! Geef door wat hier onder staat :3.
    Leden lijst:
    Username - Jouwn naam - Fave karakter.

    Daggers - Noa - Dochter Athena - Luke Castellan & Nico diAngelo & Silena Beauregard & Charles Beckendorf & Bianca diAngelo & Zoë Nachtschade. ^-^
    DAWSONS - Tamara - Grover Underwood. ^-^
    Estel - Evelien - Annabeth Chase. ^-^
    Detrahere - Sha're - Dochter Hades - Luke Castellan & Clarisse la Rue & Leo Valdez ^-^
    Athanatos - Nancy - Dochter Poseidon - Percy Jackson, Annabeth Chase & Luke Castellan & Jason Grace & Nico diAngelo. ^-^
    Eighteen - Marie - Dochter Poseidon - Percabeth, Luke Castellan & Clarisse la Rue ^-^





    Hier kun je spammen over de acteurs, gifs en foto's plaatsen. Praten over de boeken en de films. En alles wat met de serie te maken heeft!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:09 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ga zo rpg opstarten. (A)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Athanatos schreef:
    (...)OMG, IK HEB PERCY WAIIT HE'S MY BROTHER!


    HA!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Detrahere schreef:
    Ik ga zo rpg opstarten. (A)


    WAAROVER?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Detrahere schreef:
    Ik ga zo rpg opstarten. (A)
    Whut?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hemwin schreef:
    (...)

    HA!
    :$ DAN WIL IK JASON OF LUKE!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Camp halfblood, dumbo. (Goh, nu verbaast het me niks dat je geen Athenakind bent.)
    Mensen die rollen willen claimen alvast? ;3 [LUKE'S MINE.]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Detrahere schreef:
    Camp halfblood, dumbo. (Goh, nu verbaast het me niks dat je geen Athenakind bent.)
    Mensen die rollen willen claimen alvast? ;3 [LUKE'S MINE.]


    En das gemeen -_-''
    IK NEEM LUCY IK NEEM LUCY IK NEEM LUCY TERUG!!!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 20:24 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Detrahere schreef:
    Camp halfblood, dumbo. (Goh, nu verbaast het me niks dat je geen Athenakind bent.)
    Mensen die rollen willen claimen alvast? ;3 [LUKE'S MINE.]
    PERCYYY!!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 20:24 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Link van de RPG?
    In Percy kan ik me het best inleven I Think


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Heb je een link Sha're of Noa?
    Ik wil meedoen:Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik ben bezig met et topic


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Detrahere schreef:
    Ik ben bezig met et topic
    Owh, sorryknorrie, weet iemand iets anders dat met Goden/Poseidon te maken heeft?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    SHA IK WIL LUCY WEER! GEEN FUCKING WEERWOORD! xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    SHA IK WIL LUCY WEER! GEEN FUCKING WEERWOORD! xd
    Ik hou het bij Percy :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Owh, sorryknorrie, weet iemand iets anders dat met Goden/Poseidon te maken heeft?


    Ik heb achterwegen 2 nieuwe PJ story's. Sha weet 1 van de ideeën. En dat is next generation met mja Percy, Annabeth en Nico die dom waren.
    En nog een die zich tussen het vierde en vijfde boek afspeelt. Weet nog niet wanneer die online komen.
    En verder gewoon kijken bij story's hier? Quizzen zoeken? YT filmpjes kijken?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded