• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Avus schreef:
    De begrafenis was toch niet zo erg als ik in gedachte had. Rust zacht, opa.


    Gecondoleerd en heel veel sterkte


    26 - 02 - '16

    Thanks, guys. Hij had al wel een degelijke leeftijd van 85 bereikt, maar het is toch snel gegaan, aangezien hij gewoon nog met mijn oma op een boerderij woonde met schapen en koeien. Ik denk wel dat ik het geaccepteerd heb en ondanks het feit dat ik vandaag een begrafenis had, was de middag met mijn familie toch erg gezellig.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alweer onder toezicht geplaatst –– halejula.


    Wat ben jij een irritant kind zeg.
    Je hebt toch hersenen? Zoek dan eerst uit hoe je iets doet voordat je meteen alles aan mij vraagt.
    Dit is nou al de zesde keer dat je iets aan mij vraagt, en het is dezelfde vraag waar ik eerder op heb geantwoord -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Sneu dit. Stelletje kontenlikkers

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 21:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat een rust en stilte.


    Omfg, die sla was hemels met feta en zalm *_* Hell, dit is nou de hemel.


    † Love? I want to sleep.

    My eyes are burning T-T


    26 - 02 - '16

    Stop met het gedragen als de fucking koningin. :')


    wat was dit ookalweer

    Probeer ik met mijn goede gedrag mensen te helpen, word ik fucking hard afgezeken. Dan niet hè? Jezus


    26 - 02 - '16

    Oh fuck.
    Heeft mijn broer eindelijk mijn schoolboeken besteld voor fucking 500 nog wat.
    Laat de bestelling zien dat ik 2x heb besteld, terwijl er zeker weten één bestelling is gedaan.
    Ugh.
    Dat word morgen vroeg bellen. En dan maar hopen dat ze t serieus nemen -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    En dan vraag je - je nog af waarom mensen jou niet mogen met dat karakter van je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    En dan vraag je - je nog af waarom mensen jou niet mogen met dat karakter van je.


    † Love? I want to sleep.

    I'm so fucking done with this shit.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    I'm so fucking done with this shit.


    wat was dit ookalweer