• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Chester springt zo op me, bam lucht uit mijn longen. Soms hé kat!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Houdt je mond. Please. Er komt alleen naar bullshit uit :')


    wat was dit ookalweer

    Nagusamu schreef:
    Ik wil echt weg hier en naar je toegaan zodat ik je eindelijk vast kan houden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Oh god, I feel you en ik wens je heel veel succes. Ik raad je aan om morgen naar de fysio te gaan als je er nog steeds last van hebt. Ik heb het zelf zo erg gehad dat ik niet meer kon opstaan, laat staan bewegen. Kon alleen maar op mijn knieen op de grond zitten. Mooie tijd :'D

    Not helping. :'D
    Laatste keer dat mijn moeder het had, liep ze er een maand mee rond.
    En dat allemaal omdat ze mijn neefje op wilde tillen.
    Hopelijk is het morgen beter want ik heb écht geen tijd om naar de fysio te gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    echt ik haat het, ik wil niet aan je blijven denken, je bent me wss toch al vergeten :(


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Lagertha schreef:
    (...)
    Not helping. :'D
    Laatste keer dat mijn moeder het had, liep ze er een maand mee rond.
    En dat allemaal omdat ze mijn neefje op wilde tillen.
    Hopelijk is het morgen beter want ik heb écht geen tijd om naar de fysio te gaan.
    Sorry D:
    Oh god, dat is echt vreselijk.
    En ik raad het je toch echt heel erg aan. Voor mij hadden ze, gelukkig, meteen tijd, omdat het heel vroeg was, en het heeft echt heel erg geholpen. Kon daarna tenminste weer staan en lopen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 23:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat heb ik een hekel aan mensen die allemaal verschillende lettertypes hier op Quizlet gebruiken. Je bent er helemaal vrij in, maar ik vind het zo lelijk. Op mij komt het altijd over alsof je zo'n kind bent dat zichzelf tien keer beter vind dan anderen, gatverdamme.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    Wat heb ik een hekel aan mensen die allemaal verschillende lettertypes hier op Quizlet gebruiken. Je bent er helemaal vrij in, maar ik vind het zo lelijk. Op mij komt het altijd over alsof je zo'n kind bent dat zichzelf tien keer beter vind dan anderen, gatverdamme.


    Waarom zou iemand zichzelf in vredesnaam beter vinden, enkel omdat hij/zij een ander lettertype gebruikt? Dat slaat ronduit nergens op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    (...)

    Waarom zou iemand zichzelf in vredesnaam beter vinden, enkel omdat hij/zij een ander lettertype gebruikt? Dat slaat ronduit nergens op.


    Ik herhaal: Op mij komt het altijd over, ik heb niet gezegd dat mensen zichzelf dan ook echt beter vinden.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Kutdiabetes.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn vader eh. Ahsjdkaaghdkc :@ soms he, soms wil ik dat mes pakken en- en aaarghhh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caraphernelia schreef:
    Wat heb ik een hekel aan mensen die allemaal verschillende lettertypes hier op Quizlet gebruiken. Je bent er helemaal vrij in, maar ik vind het zo lelijk. Op mij komt het altijd over alsof je zo'n kind bent dat zichzelf tien keer beter vind dan anderen, gatverdamme.


    Ik ben het ergens wel met je eens, ik vind het ook irritant.


    Your make-up is terrible

    Ik weet echt niet wat we kunnen doen als jij bij mij komt. Ik voel me al niet zo goed, dus iets actiefs gaat het niet worden. Laat maar, ik ga gewoon vliegtuigjes vouwen.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Handles schreef:
    (...)

    Ik ben het ergens wel met je eens, ik vind het ook irritant.


    26 - 02 - '16

    Je komt alleen naar ons toe als je ons nodig hebt.


    † Love? I want to sleep.