• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ghehe ik zat met mijn handen voor mijn mond, omdat je die knal gewoon hoorde! :'D En dan die opmerking: ''Ik heb 2 kinderen gebaard, dit stelt niets voor!'' :'D HAHAHA


    HAHAHAHA JA. Ik schrik nooit als er iemand valt of wat dan ook, ik ben altijd degene die keihard moet lachen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    HAHAHAHA JA. Ik schrik nooit als er iemand valt of wat dan ook, ik ben altijd degene die keihard moet lachen.


    Hahaha ik niet. x) Tenzij je wel kunt zien dat het geen ernstige verwondingen zullen zijn. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mis je nu al, terwijl het nog maar een dag geleden is dat ik je voor het laatst zag. Hoe kan ik dit nog een jaar of langer volhouden?


    :)

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hahaha ik niet. x) Tenzij je wel kunt zien dat het geen ernstige verwondingen zullen zijn. :p


    Het is best wel erg, maar al valt er iemand dood moet ik nog lachen. Geen goede eigenschap :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Het is best wel erg, maar al valt er iemand dood moet ik nog lachen. Geen goede eigenschap :3.


    Hahahhaa dat is erg slecht inderdaad! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat boeeeeeek. :9~
    Het is echt een tijd geleden dat ik weer eens een boek had dat ik voor niks in de hele wereld weg wilde leggen, en ik hou van het gevoel. *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Now I'm wondering if I should believe you;
          Only because I don't want to lose you too.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah nononono. She should not have done this. So... Nooo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eigenlijk heb ik maar bitter weinig vrienden. Nou ja, vrienden, kennissen in de klas met wie ik wel kan opschieten, maar die nooit eens voorstellen om wat leuks te doen samen en wie het niks boeit als ik een dagje, of een week, of een maand niet op school ben. Ik voel me echt eventjes lekker zielig nu.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morgen uitslapen. *-*


    help

    Hoofdpijn.


    :)

    IMAGINE LIVING LIKE A KING SOMEDAAAAAY.
    Ik ben in één klap heel vrolijk maar heb geen idee waarom.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    That would be so awesome *o*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh, ik heb nu al helemaal geen zin meer om eraan mee te doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh god dat zou echt zo leuk zijn, als dat zou lukken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it