• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    ('x Computer kamer op school of? En trouwens opgesloten in een computer kamer zou ik niet erg vinden ;3. kan me dan nog vermaken tenzij internet weg is pampampampam.... x.o' a story just became a horror...! xd


    Er was ook geen internet x'D we kwamen de kamer binnen om op internet te gaan, zien er is geen internet, liepen naar de deur toe en het was op slot x')hoe kwam dat nou..? Juist ja; magie dat gebeurde ook ooit met de wc van thuis. Het was op slot maar niemand was binnen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waarom is campbell zo stil? George praat de hele tijd. Ik denk dat de enife wat campbell zei ik drie hele posts was "ik ga" xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Waarom is campbell zo stil? George praat de hele tijd. Ik denk dat de enife wat campbell zei ik drie hele posts was "ik ga" xD


    Volgende post : Meer XD ik kon niet iets positiefs bedenken :3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Er was ook geen internet x'D we kwamen de kamer binnen om op internet te gaan, zien er is geen internet, liepen naar de deur toe en het was op slot x')hoe kwam dat nou..? Juist ja; magie dat gebeurde ook ooit met de wc van thuis. Het was op slot maar niemand was binnen xq


    Omg :< misschien was het je zus x.o' die allemaal rare dingen doet ofzo x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Omg :< misschien was het je zus x.o' die allemaal rare dingen doet ofzo x.o'


    Nee xq we hadden de hele wc deur er vam af gehaald. Eerst begon het alleen mrt een schroevendraaier en de deurklink maar dat lukte niet xq echt waar, niemand was binnen hoor :o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    Campbell ging ook met een hand door zijn haren en zakte van de muur omlaag om zijn polsen opnzijn knieën waren en zijn hoofd in zijn handen rustte. Dat zag er erg wanhopig uit maar ik was niet zeker van of hij dat ook voelde. Ik negeerde hem en bonkte nog keihard tegen de deur aan.
    'is er iemand?!' Riep ik.
    'HELP!' Maar natuurlijk was er niemand in deze gedeelte van het trein. Ik zucht even en nog met een schop tegen de deur aan deinste ik achteruit en nam tegen over Campbell op de grond plaats, aangezien het een hele kleine ruimte was kwamen mijn benen ook net naast die van Campbell. Gelukkig maar heb ik geen claustrofobie en hopelijk Campbell ook niet.
    'Dus je gaat maar zitten en geen poging wagen om weg te komen? Verstandig want ik heb nu blauwe plekken in mijn zij.' Murmelde ik de laatste en wierp een blik naar het raam toe.
    'Misschien is het nu wel een goed idee om uit het raam te springen.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Misschien is het nu wel een goed idee om uit het raam te springen.'


    Ik heb de neiging om Campbell te laten zeggen; Niemand houd je tegen x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb de neiging om Campbell te laten zeggen; Niemand houd je tegen x')


    Zeg het als je wilt :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Keiharde bonken vormde zich op de deur en ik wist dat het hopeloos was. Wie ging er überhaupt bij een wc zitten; laat staan erin. ‘Is er iemand; Help.’ Ik zuchtte geergerd aangezien zijn geblèr totaal niet bevorderend was voor mijn opkomende hoofdpijn. ‘Dus je gaat maar zitten en geen poging wagen om weg te komen? Verstandig want ik heb nu blauwe plekken in mijn zij.’ Ik haalde mijn hoofd van mijn handen. Ik wist al hoe dit ging verlopen. Hij kon zijn mond niet dichthouden dus ik zal noodgedwongen met hem moeten praten of negeren. Ik wist dat ik in de laatste optie deze keer het onderspit zal delven. ‘Misschien is het nu wel een goed idee om uit het raam te springen.’ Ik zuchtte waarna ik vermoeid over mijn slapen streek. Ik had ook geen enkele boek om me op studies te richten. Ik had niks in deze kamer behalve wc papier en George.
    ‘Maak je geen zorgen; Niemand houd je tegen George.’ Ik zweeg terwijl ik mijn ogen even dichtkneep van de steken in mijn hoofd. ‘Ik denk dat ik iets heb wat deze situatie een stuk gemakkelijker zou maken. Als we nou beide onze mond dicht houden dus elkaar negeren komt het vast goed.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit gaat letterlijk fataal aflopen x') geweldig gewoon


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Dit gaat letterlijk fataal aflopen x') geweldig gewoon


    Neeh komt wel goed toch? ;'3 george zorgt daarvoor toch? :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Maak je geen zorgen; Niemand houd je tegen George.' Ik rolde met mijn ogen en trok een been op op mijn elleboog op te laten rusten waarna mijn hand continu door mijn eigen haren dokr streken.
    ‘Ik denk dat ik iets heb wat deze situatie een stuk gemakkelijker zou maken. Als we nou beide onze mond dicht houden dus elkaar negeren komt het vast goed.’ ik zuchtte en kiet mijn hand dalen.
    'Wees maar niet bang, ik ga niet zo veel praten bij iemand die mij niet eens mag.' zuchtte ik en stond op. Ik pakte de wc papier en maakte er een hele prop van die ik vervolgens met een bezwering van rubber liet makn, en nam weer plaats tegenover de deur waar ik de rubbere wc papiep-balletje tegen aan gooide en weer opving.
    'Dan vermaak ik mezelf wel, als je hier niet uit wilt komen.' Zei kk zuchtend en verborg de grijns die op mijn gezicht wilde komen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Neeh komt wel goed toch? ;'3 george zorgt daarvoor toch? :D


    George maakt hem alleen gek op dit moment :D was is georgiectoch speels of niet ;')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    'Wees maar niet bang. Ik ga niet zo veel praten bij iemand die mij niet eens mag.' Ik hoorde hem zuchtte en zond hem nog een boze blik voordat ik hem weer negeerde. Ik hoorde wc papier scheuren en george iets mompelen voordat hij plaats nam tegenover de deur wat aan mijn kant bevond. Met een bonk werd het balletje precies naast mij op de deur gegooid om vervolgens weer terug naar George te kaatsen terwijl hetzelfde riedeltje zich meermale herhaalde. 'Dan vermaak ik mezelf wel, als je hier niet uit wilt komen.' Ik keek geergerd op waar ik in een onschuldig gezicht van George keek die het balletje bleef kaatsen wat meermale geluid produceerde die ik met moeite probeerde te negeren. Ik gunde de bal een woedende blik die meteen als as uit elkaar dwarrelde. 'Ik heb zelfs nog liever dat je praat dan dit.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bedoel je de bal die uit elkaar dwarrelde of zijn blik x'))


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••