• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Hoezo? :3.


    deze cage is meer een cage met 500 dementoren, 250 draken, speciaal een hongaarse hoornstaat, 100 boomtrullen, 30 voldies en 10 flubber wurmem. en natuurlijk campie en George erin.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:02 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    deze cage is meer een cage met 500 dementoren, 250 draken, speciaal een hongaarse hoornstaat, 100 boomtrullen, 30 voldies en 10 flubber wurmem. en natuurlijk campie en George erin.


    Wat ik heb Campbell al wat liever gemaakt (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:25 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wat ik heb Campbell al wat liever gemaakt (cat)


    Ja maar het ligt aan george nirt aan campbell x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Abrupt schudde hij zijn hoofd ‘Nee.’ Zijn grijns die zojuist nog rond zijn lippen prijkte was verdwenen waardoor hij me nu serieus aankeek. ‘Ik weet het, we kennen elkaar net en we haten elkaar. We willen nu al elkaar dood hebben misschien, maar ik ga niet weg.’ Ik haalde geergerd mijn schouders op. Natuurlijk ging hij me achter laten. Al was het nu niet was het vroeg of laat. Ik kon mensen alleen aan mij laten binden door een masker voor te hebben en ze te helpen waar nodig was.
    ‘Je hebt eerder mijn familie beledigd, mijn ziel verscheurd en noem maar op. Maar ik ben niet net als jou. Die vuist die ik je gaf was misschien iets t ver over jouw grenzen heen. En je mag me nu wel weer wat aan doen zodat we gelijk staan, maar ik ga hier niet weg tot ik mijn daden weer hersteld heb, wat het ook mag zijn.’ Ik wendde mijn blik af terwijl hij geen genade toonde. Hij ging simpelweg door; ‘Campbell, we zijn geen vijanden. Ik ken je net pas en ik wil geen vijanden worden. Hoe erg ik je wel of niet kan haten, ik kan je niet zomaar achter laten aangezien er iets aan de hand is. Want ik heb wel een hart.’ Ik beet op mijn wang en staarde even naar mijn handen. Ik wil dit niet- ik kan dit niet; ik mag dit niet met een ruk stond ik op terwijl de vuist van George nog op mijn wang nabranden.
    ‘Sorry hoor; dat ik harteloos ben. Alsof het jou een moer zal schelen. Waarom ben je hier überhaupt; als het enige wat je hier houd schuld is dan kan je beter weg gaan want je hebt niks gedaan en ik wil niks met je te maken hebben netzomin jij dat met mij wilt.’ Binnen een paar passen stond ik voor hem en wilde naar de deurklink grijpen waar hij tot mijn ellende voor stond en de hele deur haast wist te blokkeren.

    Niet zo'n top stukje maarja x'3 sorry C. Vertrouwd je gewoon niet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja maar het ligt aan george nirt aan campbell x')


    Maar we zouden toch weer gaan Cagén of wil je niet meer?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Maar we zouden toch weer gaan Cagén of wil je niet meer?


    Ik wil dat wjuist wel x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik wil dat wjuist wel x)


    Ik begrijp je niet meer :8
    Ik ben confused xd echt serieus ik ben echt #dom


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik begrijp je niet meer :8
    Ik ben confused xd echt serieus ik ben echt #dom


    Ik wil juist een cage maar ik haat mijn George die zo moeilijk DOEt en jouw campbell dieeenmaal zo moeilijk IS


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    De helft van de tijd heb ik echt geen idee waar jullie over praten, tho


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    We doen het stap voor stap, campbell gaat george ooooooit weeeel vertrouwen x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    We doen het stap voor stap, campbell gaat george ooooooit weeeel vertrouwen x'D


    - en george gaat maar wat minder moeilijk doen :8


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ExpectoPatronum schreef:
    De helft van de tijd heb ik echt geen idee waar jullie over praten, tho


    Geloof me; dat wil je niet weten. 101% betrouwbare onzin ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    - en george gaat maar wat minder moeilijk doen :8


    Dan komt bu mijn makkelijke george post. Eens kijlenof dat werkt voor moeilijke campie. Ik was gewend geraakt aan de mmakkelijke campie van goblet@ dus dit is even nieuw voor me hoor


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dan komt bu mijn makkelijke george post. Eens kijlenof dat werkt voor moeilijke campie. Ik was gewend geraakt aan de mmakkelijke campie van goblet@ dus dit is even nieuw voor me hoor


    Oh je beledigd nu mijn andere personage D':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya