• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Geloof me; dat wil je niet weten. 101% betrouwbare onzin ^^


    Hahahaha lol. Xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leora schreef:
    (...)

    Oh je beledigd nu mijn andere personage D':


    Dat was niet als een belediging bedoeld ik bedoel van simpel en makkelijk met aardig, makkelijk te overtuigen en ook makkelijk te winnen waardoor het moeilijk eord om te verlaten. Bij deze campbell loop ik met de angst rond dat als je eenmaal iets met hem hebt, hem binnen een dag kwijt raakt en dat hij mij en mijn george kan kwetsen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij keek even weg en ik zuchtte. Ik haat het om zo moeilijk te zijn. Net als deze jongen hier.
    ‘Sorry hoor; dat ik harteloos ben. Alsof het jou een moer zal schelen. Waarom ben je hier überhaupt; als het enige wat je hier houd schuld is dan kan je beter weg gaan want je hebt niks gedaan en ik wil niks met je te maken hebben netzomin jij dat met mij wilt.’ hij kwam weer voor me staan en wilde zo te zien weg gaan, maar natuurlijk stond ik er voor. Met een zucht zette ik een stap opzij zodat hij weg kon lopen.
    'Ik zei daarnet niets meer over dat jij harteloos bent, Campbell. En hoe weet je dat mij iets scheelt?' Ik zucht even en stak een hand naar de deur uit.
    'Ga je gang. Je mag weg.' Fluisterde ik dan en ergens hoopte ik sat hij zou blijven en gewoon normaal tegen me zou praten. Maar dat was slechts false hoop. Als hij een maal de deur uit is kan ik niets meer zeggen er is hij eenmaal mijn tweede echte vijand, hoe erg ik het wil of niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mujn Vloeibare hersenen zijn een uur eerder geactiveerd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat je D': ik kan Camp toch niet laten blijven... >.<'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik haat je D': ik kan Camp toch niet laten blijven... >.<'


    Of je doet zo een moeite met denken waardoor je een wonderbaarlijke post creëert waar campbell mogelijk in hhet wc blijft :'D

    Haat je me? Das gemeen.. Nu ben ik sad x(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Of je doet zo een moeite met denken waardoor je een wonderbaarlijke post creëert waar campbell mogelijk in hhet wc blijft :'D

    Haat je me? Das gemeen.. Nu ben ik sad x(


    Ja maar als hij blijft dan is het niet dé Campbell Saunders van MeetGenerations D: maar als hij weg gaat betekend dat wss geen Cage :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja maar als hij blijft dan is het niet dé Campbell Saunders van MeetGenerations D: maar als hij weg gaat betekend dat wss geen Cage :<


    Urgh, zal ik mijn post veranderen '.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    (Of ze zitten door een if ander reden op slot, en het had te maken met de grap van fred en george waar george het eerder iver had x') )


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (Of ze zitten door een if ander reden op slot, en het had te maken met de grap van fred en george waar george het eerder iver had x') )


    Op slot yeah :'D die niet met Alohomora eraf kan :'D dat word erg geweldig x'3

    Moet ik dan nu posten of jij?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 23:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Op slot yeah :'D die niet met Alohomora eraf kan :'D dat word erg geweldig x'3


    En ook nog dat het george zijn shuld is. Hij had het eerder erover, hij waarschuwde je over het naar de wc gaan omdat hij en fred het hadden "bijgewerkt" :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    haha omg wie moet nu als eerst posten ik of jij? xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    haha omg wie moet nu als eerst posten ik of jij? xd


    Ik had al gepost dus jij xq

    Je weet wat er kan gebeuren als er twee mensjes ergens alleen vast zitren :']


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik had al gepost dus jij xq

    Je weet wat er kan gebeuren als er twee mensjes ergens alleen vast zitren :']


    Wat dan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wat dan?


    Ooeh, it's story time :]

    Je weet toch dat ik twee parkieten heb? Toen mijn zus de ene jongen kocht waarvan we dachten dat het een meisje wasz en hem bij de andere jongen in het kooi opsloten hadden ze erg vaak ruzie. Ze vichten altijd en ik en mijn zus werden vaak gek van hun geschreeuw. Tot op een dag ze verliefd op elkaar werden en ondanks dat ze twee jongens waren, een koppel werden. En ze waren als enige opgesloten in een kooi..

    Geen wonder hoe en waarom de andere parkiet die langer bij ons was bi was geworden.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••